הישויות המדריכות בקשו להביא לידי להביא לידי מודעותנו את עובדת היות מהלכי הדברים בסדר הנכון… 5.5.24

הישויות המדריכות שבקשו להביא לידי מודעותנו את עובדת היות מהלכי הדברים בסדר הנכון להם מבחינת תהליך השינוי….

בעודי מחכה לבעלי שיחיה שיסיים טיפול במקום הומה כשהטלוויזיה פתוחה על חדשות ומתוך המהומה הזו הרגשתי צורך להקשיב לקול אחר שהגיע מהרגשה שעלי לכתוב. וכך באמצע המקום ההומה והמרעיש הזה הצלחתי לכתוב את שקלטתי מהישויות המדריכות שבקשו להביא לידי מודעותנו את עובדת היות מהלכי הדברים בסדר הנכון להם מבחינת תהליך השינוי ואנחנו יכולים להרגיע חששות וחרדות מיותרות. שיש עלינו שמירה והגנה מכוונת לשינוי ושאנחנו חלק מקבוצת השינוי באותה המידה.
בכל פעם שהישויות אומרות אכן, זה סימן לתשובה לשאלה או מחשבה שעברה במוחי בעת העברת דבריהם.

ישויות ספיראלת האור:
״השלום הברכה ואור האהבה כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור, מבקשים להנמיך להבות החשש, הפחד ובעיקר הספקולציות הבלתי נגמרות, והמאוד יצירתיות, לגבי העתיד לבוא מכל הבחינות.
מבקשים אנו להתחיל בבשורה, (הידועה זה מכבר לחלק מהנשמות בתלבושת אנוש), שמתקיימות התכנסויות יקומיות וקיומיות גם יחד המהדהדות אנרגיה משולבת של רגיעה וריפוי, של ידע ומודעות ונכון יותר לומר של היזכרות במקור היותנו נשמות חלק מהבורא, ובתכניות ההגשמה, המאפשרים הגשמה דרך חוויה.

כל העת מחלחלת ל'כדור לימוד' אנרגיה מאפשרת שינוי כמו מוסיקת רקע, בלתי נשמעת על פי רוב, המחלחלת תדיר ומייצרת שינוי בתגובות, בעמדות ובהתייחסות, בעיקר במובן של הפחתת וצמצום האלימות בפועל.
לשאלתך, האילמת אכן מקבלת גיבוי בעיקר משום פחד אובדן השליטה בין שזה אובדן מעמד, תפקיד, פרסטיז׳ה ובין שמפאת התגוננות ומגננה.

האלימות הפכה דרך התנהלות מקובלת, כתגובה לצורך שליטה כתגובה לאלימות ואיום. ובכן האנרגיה המושרית על 'כדור לימוד' יונקת את האינטנסיביות האלימה ומפזרת אותה כמו מדללת את כוחה אט, אט, מה שגורם לשני דברים; האחד, לחשיבה או מחשבה שניה לפני תגובה ושנית, לתגובות נקודתיות שאינן מתפשטות אינן חובקות עולם.
בנוסף ובמקביל האנרגיה הזו המחלחלת ל'כדור לימוד', מכוונת לתגובות אחרות, לפתרונות חדשים ולאו דווקא מקובלים. תגובות הזוכות לביקורת מצד אלה שאנרגיה זו עדיין לא חלחלה אליהם. אכן, כמו אלה המצפים לפעולה אלימה נגד איראן מבלי להיות מודעים להשלכות.

אין נכון ואין אפשר לחזות את ההתרחשויות ולו משום שיש כל כך הרבה אופציות, הקשורות בתגובות של כל כך הרבה גורמים, היוצרים רשת סבוכה של חוטי אפשרויות, כשאנו עושים ככול יכולתנו יחד עם חלק מכם, מסקלים את ההסתבכות של הרשת, בכך שהאנרגיה הנשלחת מביאה לתודעה עד כמה לכל צעד יש הדהוד רב עוצמה מבחינת השפעה ותגובה.
אכן, במובן מסוים ההשפעה היא של התבוננות מעמיקה, רחבה מזו המקובלת כמו השתקפות של מראות אופציונאליות, המעוררות מחשבה שניה. המראות מועברות בצורה של חזיונות אפשריים שאנו מקרינים, המשתלבים באופן הולם עם הפחדים והחרדות המנהלים את העולם מפני הכחדה והיכחדות.
חשוב לנו שתהיו מודעים להשפעה האנרגטית החובקת יקום וקיום
בו-זמנית כשכל אחד מכם, אנשי המאסה הקריטית, משמש מקור שידור והפצה 24/7. אנשי המאסה הם כסמן ימני מעשי בקבוצה הגדולה המשפיעה על שינוי תודעה ויצירת תוכנה חדשה.
התחברו לידיעת הלב שהיא מעבר להרגשה.
ידיעת הלב מחוברת לידע הרשת המתפקדת תדיר ואילו הרגשת הידיעה מובילה לידיעת הלב. אכן, מבחינת ההבנה האנושית מדובר בחיבור בין היגיון לרגש, או לרגש המפעיל את ההבנה ההגיונית, אך זה הרבה מעבר לכך.
מדובר ב'ידע הלב' כמשהו מוחלט ובהרגשת ידיעה כמובילה לידיעה המוחלטת. ובשימוש במילה 'מוחלטת' הכוונה מבחינתכם שאלו פני הדברים, אך איננה סותרת השתנות מתמדת.

עליכם להבין שקיימת תוכנת שינוי המופעלת אט, אט, בשיתוף פעולה בין כל הנשמות הנוגעות בדבר ביקום ובקיום ואכן, הוועידה הבינגלקטית מייצגת את קבוצות השינוי הפרוסות ביקום.
במילים אחרות, השינוי נמצא בהתהוות מבחינת 'כדור לימוד' בשל עולם הזמן ותוכנת הקיטוב.
תוכנת הקיטוב מתפרקת והופכת לתוכנה הקשרית מעגלית בתנועה ותנודה מתמדת, אך על מנת שזה יקרה, מתחולל השינוי התודעתי, קודם וראשית, אצל כל אנשי המאסה הקריטית, המשפיעים על שאר השתקפויותיהם והשתקפותן של נשמות אחרות.
אכן, אומר הדבר שיש לכולכם מספר השתקפויות בו זמנית ב'כדור לימוד' מלבד העובדה שחלק מכם הן נשמות מפוצלות. קרי, שהתפצלו ל 2-4 חלקים באותו זמן על מנת להאיץ השלמת מעגל ויצירת כוח משותף של אותה השתקפות, בנוסף להשתקפויות נוספות של אותה נשמה.

כשאנו מדברים על כוח עילוי, זו הכוונה. אין יכולת לשוב ל-6/10 אם נדבר במונחים שלכם, אין יכולת כזו קיימת בתוכנה החדשה!!
מה שאומר שמשום דחיסות עולם הזמן הלינארי, המעבר להקשריות מעגלית לוקח זמן ארץ, אך כפי שאמרנו השינוי המשמעותי העצום יתחיל להיראות בפועל בדרך המתהווה בעולם ארץ בעוד כמה חודשים ויעצים עצמו לקראת 2025/6 אומר הדבר שהתקופה היא של גלים בים סוער המתנפצים אל הסלעים ואל החוף ומידי פעם נחלשים.
אנו מייעצים לכם לא להתרגש מחלופות העיתים ומהסערות אלא ללמוד להיות על הגלשן שלכם ולנווט בסערה, תוך ידיעת לב שאתם שמורים, מוגנים, חלק ממערך שלם של נשמות משנות.
חזקו את חוסנכם, גלו את ידיעת הלב דרך הרגשת הידיעה וגייסו את המודעות ההכרתית שלכם להפנמה שאתם חלק מהשדה המאוחד, חלק אינטגרלי מאינספור ישויות הפועלות בדיוק, כן ממש בדיוק, על פי תוכנית שינוי תודעתי, המתארעת מאליה בסדר אקראי מופתי.
נשמח להרחיב. אהובים מבורכים וחסונים אתם".

סגור לתגובות.