אנו מצויים בתקופה כאוטית, המעוררת את כל הפחדים, החרדות והחששות ממה יהיה ומה ניתן לעשות 5.5.24

אנו מצויים בתקופה כאוטית, המעוררת את כל הפחדים, החרדות והחששות ממה יהיה ומה ניתן לעשות.
אינני עוסקת בעתידנות מתוך המודעות לכך שהדבר הכי קבוע הוא השינוי… אך אנו מצויים בתקופה כאוטית, המעוררת את כל הפחדים, החרדות והחששות ממה יהיה ומה ניתן לעשות. נשאלתי על ידי תלמידיי לגבי שחרור החטופים אם העסקה תצא לפועל ובכלל איך יתפתחו העניינים בקשר לאלימות המשתוללת לגבי שנאה כלפינו, לגבי בית הדין בהאג, האירוויזיון ועוד…

ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה לכם, כאן ספיראלת האור מבינים מצוקת אנוש המתבססת על אינספור חוויות דומות לאורך ההיסטוריה, הן כעם יהודי והן כבני אנוש.
ראשית נראה שהעסקה לא תצא לפועל כעת, מכיוון שאין כוונה להוציאה, זה הכול דיבורים על מנת להשחיר פניכם (הישראלים), כאשמים במה שמתרחש משום שההד העולמי תומך בטרור ברמה שמאפשרת לחמאס לחכות שישראל תיפול על פניה ותתכווץ לכדי מצב הנשלט לחלוטין בידי המעצמות.
כבר אמרנו ונשוב לומר שמתרחש היפוך כיוון אף על פי כן ולמרות הכול, מכיוון שהמעצמות מוצאות עצמן נשלטות על ידי הרוח הפלסטינאית בעולם, מה שמעורר התנגדות אדירה וגורפת.
אין מדובר במלחמת עולם כוללת, אך בהחלט במלחמות או נכון יותר במאבקים אלימים הנובעים מהצורך לשמר שליטה.
התנועות האיסלמיסטיות מתבססות על אידיאולוגיית שליטה בעולם מאז ימי השליטה המפוארים שלהם (שעדיין זכורים ורשומים בהיסטוריה המודעת שלכם), ועל תנועות רוסיות, סיניות ואיראניות המבקשות להשליט את הדוקטרינות שלהן ולשלוט בעולם.
חלק מהקבוצות משלבות כוחות למען מטרות משותפות של השתלטות, אם דרך הכלכלה כמו באירופה ובעולם כולו, על ידי האיסלמיסטיים והסינים בעיקר.
הכל מצוי במערבולת שאתם מתבקשים לקבל אותה כחלק מההתנהלות הכאוטית המשחזרת תנועות עבר. עליכם להבין שה-6 באוקטובר הוא לא אופציה. זוהי כמובן מטפורה לעולם הישן, וכי אנו בעזרתכם, כפי שכבר אמרנו לגבי ההתפצלויות, ההשתקפויות והקשר הבינגלקטי, מפעילים צלילים מרפאים קרי, מעוררים תאי 'זיכרון ההיות' כמוסיקת רקע המחלחלת ל'כדור לימוד' תדיר.

עכשיו שימו לב היטב:
החלחול של אנרגיה זו מעורר כיוונים חדשים של ידע, של שיתופי פעולה וחברויות תומכות, בתחומים רבים של מדע, רפואה, חינוך, כלכלה וצבא, אך מעורר מאידך את הכאוס משום שאנרגיה זו מערערת את הישן וכל מי שנצמד לישן נצמד עוד יותר.

יש עליכם שמירה מאסיבית מה שאינו סותר טלטלות וסערות. הפתרון הוא באימון יומיומי ב'התבוננות משתאה', קרי, ביצירת מרחב ראיה, חיבור לצופה, למתבונן, בסנכרון עם חוויית החיים עלי אדמות.
האירוויזיון הוא ממש 'סיבה למסיבה' כאילו: כל היצרים המתוסכלים מוצאים להם מוצא בפועל. גם מערכת ענפה של מספקי סמים מהווה חלק מתדלק תרתי משמע של המהומות. הסמים משמשים טריגר להשתגע בלי פחד, בלי דעת נכון יותר.
יש קבוצות מתדלקות בצורות שונות בשרות השליטה. במובן מסוים דומה הדבר להורדת ידיים בין כוחות, כשפעולה זו מתדלקת את האנרגיה הישנה.
אנו יודעים שמהיבט גוף עולים פחדים וחרדות הנובעים מפחד אובדן השליטה, אך גם פחדים אלה הופכים להיות חלק מאינספור רגשות והאחיזה בהם מתרופפת והולכת.
גם המהומות המתרחשות נובעות מדחף השתחררות מאחיזה בפחד, הפוך על הפוך, דרך ההסתה, שגורמת להחזיק בכוח באמונה בצדקת המהלך משום הרצון לכופף את העולם לרצונם.
זו ממש עדריות, לשאלתך האילמת, עדריות מתוזמנת על ידי כוחות שמשתמשים בעדר להשיג את מטרות השליטה. אכן כמו הנאצים, הרוסים, הסינים האיראנים. פסיכולוגיית ההמון היא כלי שימושי… ובשימוש!!
לגבי בית הדין בהאג, יתרחש מאבק חשוב ומביא לשינוי שיעצים את חוויית האבסורד, בתחילה יזין את ההצדקה לשנאה ולפשעי עם בידי מי שמעוניין בכך, חלק מפעולת המסיתים המתדלקים. אך המסכות יקרעו מעל פניהם ובסופו של דבר המנהיגים הישראלים לא יובאו לידי אשמה ומשפט, אך כאמור לא לפני מאבק.
מה שמתרחש מאלץ את הממשלה שלכם ואת העם לצרוח את הצדק שלכם ברמה שלא נשמעה עד כה, בעיקר בשטח ההסברה המוזנח והמונע ממניעים פוליטיים צרים.
רוב הדוברים נגד ישראל, היהודים והישראלים בארף ובחו'ל, יהפכו רובם את עורם ויצאו להגנה בלתי צפויה מצד המערכת ורבים אחרים.
נוצרת התגייסות על רמות נוספות שאינן מאפשרות את המשך קיום הקבוצות המקצינות והמוקצנות, המתערערות בתוכן ומתוכן גם כן.

כבר דברנו על תהליך שייקח זמן ארץ 2025-2026 לייצוב, אך בתוך התהליך הים לא סוער כל הזמן.
התאמנו בשווי צורה עם ים סוער גועש ובו-זמנית מתוך התבוננות משתאה. נשמו את הסערה ואפשרו לה לעבור דרככם כפי שאתם חלק ממנה ומתבוננים בה, בו-בעת. זהו תהליך המעלה פחדים ובאותה מידה מאפשר להרפות את האחיזה בהם".

 

סגור לתגובות.