כתבה מס' 1 שימושים מעשיים בחושים העל-חושיים – 2.5.2024

השימוש באמצעים העל- חושיים בעולם מאוד, מאוד, עתיק.
לאורך ההיסטוריה האנושית פותחו אמצעים שונים בעזרתם ניתן יהיה, לקבל מידע והכוונה, להבין תהליכים, אירועים, תופעות. מה שהניע אנשים רבים הוא הפחד מהעתיד והצורך לדעת מה יהיה ואיך יהיה, מה כדאי/נכון וכדומה, צורך שעדיין מנהל אותנו היום.
האמצעים המובאים בכתבות אלה הם דוגמאות, שאני אוהבת במיוחד. יש בלי סוף אמצעים נוספים.

התקשור כמו שאנחנו מכירים היום לא היה קיים בצורה זאת ובוודאי לא היה נתון לכל אחד, כפי שאנו יודעים היום שאפשרי לכולם. המתקשרים היו הכוהנים, כוהנות, הנביאים/ות, השמאנים, שהשתמשו באמצעים רבים על מנת להיות בקשר עם אבותיהם, לקבל הכוונה, לדעת מה יהיה העתיד, כיצד לרפא אדם מסוים ועוד, ועוד.
הקלפים, כדור בדולח, סמים שונים ועוד כל מיני אמצעים שהיו מחזיקים בהם, מתבוננים בהם על מנת לקבל תשובות. הרבה אמצעים פותחו לאורך ההיסטוריה כדי שיאפשרו לאנשים לחזות ולקלוט מידע מעבר לידוע. בכתבה זו אציין חלק מהכלים.

אחד האמצעים העתיקים שליוו אותנו לאורך ההיסטוריה האנושית, ועדיין מלווים חלק מהשבטים הפרימיטיביים, זהו שימוש בטבע כאמצעי פיענוח של מה היה ומה יהיה. כמו; קריאה בזנבות של לטאות, קריאה בדם של צפרדעים, בגזעי עצים כרותים (לפי הטבעות שבגזע ניתן לאבחן מה היה ומה יהיה), בקליפות עצים, בתה, בקפה, קריאה בעננים, בחול, במים, באש, בגרמי השמים ועוד.
כדוגמה הכוהנות היו יורדות לבריכת המעיין, בוהות במים ודרך הבהייה הן נכנסו לרובד אחר של תודעה שעזר להן לקלוט, לראות חזיונות, דמויות והתרחשויות.
דוגמה נוספת, בעולם העתיק, במצריים העתיקה, השתמשו בפענוח חלומות לקבלת מידע והבנת מצבים. יוסף בעל החלומות.

אחד האמצעים המאוד אטרקטיביים שעד היום משתמשים בו זה "הדאוזר". "הדאוזר" היה מקל עץ שהיה מחובר אליו קפיץ עץ ששימש למצוא מים, נפט, אוצרות טבע, חומרי גלם ועוד.
בארה"ב פותח "כלוב פרדיי" למציאת הוכחה על קיומם של כוחות טלפתיים וראיה על-חושית. זהו מבנה אטום לגמרי לרעש, לקולות, לריחות, ולכל יכולת לקלוט מידע באמצעים האנושיים הרגילים. היו מושיבים בכלוב אדם בעל כוחות ראיה על-חושית ומשימתו הייתה לקלוט מידע מבחוץ. כמו למשל, מחוץ לכלוב ישב אדם אחר עם תכנית משורטטת כלשהי ועל הטלפת היה לצייר או לכתוב את מה שהוא קלט.

אמצעי ששימש הרבה מאוד שנים ומשמש אותנו גם היום הם גלי אלפא. גילו שהיכולת לקלוט מידע כשהאדם נמצא במצב מדיטטיבי היא הרבה יותר גדולה מאשר אדם שאינו משתמש בהם במודע. ככל שיכולת הקליטה שלנו בהכרה הפיזית גדלה, כך גם גדלה יכולת הקליטה האינטואיטיבית.
במצב מדיטטיבי יש אפשרות לתודעה הכרתית להיפתח ולתרגם את הנקלט בחושים העל- חושיים, יותר ויותר.
דוגמה לשימוש בגלי אלפא, בעל יאכטה גילה שקיימת רטיבות בחדר המכונות ולמרות שחיפשו והיאכטה נכנסה גם למבדוק, לא נמצאה הסיבה לרטיבות.
בין אנשי הצוות היה נער צעיר שהיה ידוע כבעל חלומות וחזיונות. הוא החליט לשאול את הנער מהיכן הרטיבות. הנער ירד לחדר המכונות, השתמש ביכולת הטלפתית שלו לבדוק את מקור הרטיבות, הזיז את אחת המכונות ומצא את הסדק…
ברמה הזאת יש היום בלי סוף אנשים בעלי יכולת לתרגם את מה שהם קולטים באינטואיציה, לסרוק את המצב הפיזי, הנפשי, את מקור הקושי של אנשים אחרים. יש אנשים שקוראים בהילה; מתבוננים בהילה של אדם ויכולים להצביע על תכונות, אפיונים, קשיים, בעיות, חסימות אנרגטיות וכדומה.

קלפים:
קיימים סוגים שונים ורבים של קלפים, אבני משחק בכדי לקלוט יותר טוב. ככל שהעולם שלנו יותר צועד לחיבור למודעות הרוחנית, כך יש יותר סוגים של קלפים, המשמשים בטיפול, בפיתוח מודעות, בקבלת תשובות לשאלות, בחיזוי עתיד וכדומה. להלן מספר מועט של דוגמאות:
טארות שהומצאו לפני למעלה ממאתיים שנה. קלפים המשמשים להבנת מקומו של האדם בחיים, מצבו, להדרכה ולתשובות מעשיות לגבי מערכות יחסיו, חייו ועתידו.
לאורך ההיסטוריה הומצאו קלפי טארות רבים כמו למשל קלפי ריידר, אותם אני אוהבת, הטארות של אליזבת הייך ועוד.
אני אישית אוהבת גם את קלפי הסגולה – Medicine Cards אלה קלפים של החיות האינדיאניות.
הקלפים של סיפורי ילדים המהווים אמצעי מדהים למטפלים. זה נותן את הפסיכולוגיה העמוקה של האדם, את מערכות היחסים הפנימיות.
את קלפי ה- Medicine woman power על בסיס הפילוסופיה האינדיאנית.
הקלפים של אושו – אני אוהבת אותם פחות. יש אותם בעברית.

המשך יבוא…. על עוד אמצעים בכתבה שתפורסם בשבוע הבא.

 

סגור לתגובות.