הכאוס שאתם חווים באופן אישי כעם וארץ, יחד עם הכאוס העולמי מרעידים את אמות הספים….4.1.24

ביקשנו ב-26.12.23 מהישויות המדריכות שיתנו לנו איזו שהיא תמונת מצב שתחזק אותנו דרך ההבנה של המתרחש מעבר לידוע זה מכבר. קודם כל מציינות הישויות את התקרבותם לכדור הארץ מבחינת נגישות הקשר עמם שכן כל הישויות המחוברות אלינו עוסקות, מסייעות, בשינוי התודעתי המתחולל.
אחד הדברים העיקריים שהם מבקשים שנבין שכל אחד מאיתנו משפיע מעצם היותו וכי מחשבה משותפת יש לה השפעה עוד יותר גדולה. במילים אחרות כל עם, קבוצת אמונה וכדומה מייצרים הדהוד משותף מעצם אמונתם, המשפיע על הכול, כך שישנה רשת תקשורת בלתי נראית היוצרת אסופה של כל השדרים, הדהודים, בתנועה מתמדת, גם אם ההשפעה אינה ניכרת בעוצמה גלויה, היא קיימת ומתקיימת. כמו ששולחים אנרגיית ריפוי או הרגעה המתחברת ופועלת בדרך שלא תמיד נגלית לעין האנושית.
הכל פועל ביקום ובקיום כמו אפקט דומינו – Ripple Effect
בהמשך הדברים מדברות הישויות על הצפוי בחודשים הבאים, על הבחירה שלנו בשינוי ועוד…
* בכל פעם שהישויות אומרות 'אכן' זה סימן שהן קולטות את מה שעבר במוחי ועונים לי.

ישויות ספיראלת האור:
״שלום, שלומות, שלמות עם המתרחש מעצם ההיות, כאן ספיראלת האור בהנהגת יהושפט עזרה והחיבורים שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום. ביקשתם תמונת רישות (מלשון רשת), מורחבת על האופציות שבה, המתנהלת מאליה בהתאם לרשת המוקרנת מקבוצות, עמים ואנשים באותה המידה. מכלול של מפגשי אפשרויות המייצרות תמונות מציאות אותה אתם מוצאים כל רגע נתון של זמן בהשתנות מתמדת.

ההשתנות נתונה לעוצמת ההדהוד ברשת; ככול שההדהוד עוצמתי יותר מתקבצת תמונת מציאות שמבחינת עולם זמן, מחזיקה מעמד יותר, עד שממצה את עצמה והדהודה/השפעתה, משתנה.
אכן, כמו מערכת אוטומטית המשחזרת עצמה עד שהדהודה נחלש ומתפוגג בעוצמות שונות ומתחלפות, בהתאם לרמת ההדהוד של הפחד, האימה, האשם, ההענשה וכדומה, אם בקול ענות חלושה ואם בעוצמה מתפרצת.
אפקט הדומינו, הדהוד הקארמה הוא ההדהוד העוצמתי ביותר, בדיוק כמו דעות פנאטיות קיצוניות. אתם יכולים לשער לעצמכם את עוצמת ההדהוד המתארע דרך התממשותו דרך אנשים, מנהיגים, בממשלה, בחמאס, בעולם…
המלחמות אינן פוסקות כרגע הן נקודתיות בכל העולם. קרי, אינן מתכנסות למלחמה כוללת, לא בישראל ולא בעולם.
ישנה מודעות ל'כוח ההרס הטוטאלי' שאיש אינו מוכן לקחת אחריות להשתמש בו ואין מדובר רק על פצצת אטום אלא על 'פצצת ההכחדה', אם ניתן לומר כך.
למעשה כל הדהוד פנאטי מהווה 'פצצת הכחדה' לכל מה שאינו מיישר קו עימו. אך באותה מידה יש מודעות לכוח זה, בגדול, לא תמיד לפרטים ולכן המלחמות נקודתיות עם הרבה נזק ואבדות.

החטופים כפי שכבר אמרנו, לא ישובו כולם. חלק מהם כבר אינו בין החיים, כפי שמתגלה לכם מידי יום וחלק ימשיך להיות ״קלף מנצח״ כיוון שמה שמוביל את החמאס זו מלחמת נקם על ניצחון הצבא הישראלי. כן, הצבא מנצח במחיר אבדות גדולות עוד יותר, אך מצליח לכופף לחמאס את היד עד כי שלטונו לא יוכל להתקיים עוד בעזה. חלק מהמחבלים ירימו ראש, וכבר מרימים, באיוש' ובצפון וירבו מקרי ההתנכלות כמו בזמן האינתיפאדה, אלא שגם זה יוכרע בסופו של תהליך ועוד רבה הדרך.

במישור המדיני יושגו הישגים עם פשרות רבות, אך כאלה שיאפשרו לתושבים בצפון ובדרום לשוב לבתיהם. זה נראה כמו מספר חודשים נוספים, כיוון שבצפון תתגלינה המנהרות ותפוצצנה באחת. אכן, מה שלא ניתן לעשות בעזה בשל החטופים.
החודשים הבאים יהיו עקובים מדם, יטשטשו את המלחמות הפנימיות בלית ברירה, כיוון שמופעל לחץ עצום (גם מאיתנו הישויות המדריכות), לשינוי נקודת מבט, מתוך הידיעה הברורה שאין אפשרות אלא לשנות השקפה ולחבור לדעת המורכבת מכולם, קרי, לדעה משותפת, באינטגרציה שתאפשר חיים ותשנה מציאות.
אכן, הלחצים מבחוץ ומבפנים יהיו כל כך חזקים שהברירה היחידה תהא הסכמה משותפת, תוך הרפיה מעמדות נוקבות ו״פה גדול״, שישנם כאלה המשתמשים בו עדיין, שכל מטרתו להשפיע ולקבל נקודות זכות.

כפי שכבר ציינו, בממשלה נמצאים מספיק אנשי 'מאסה קריטית' שמכריעים את הכף לכיוון של עמדות פעולה משותפות ופעולה נחושה, אך גם מתחשבת בלחצים החיצוניים באותה המידה.

ארצות הברית מגלה במודע את 'ברית הנגד' המכוונת נגדה, בדיוק כמו שאתם חווים כיהודים ולכן השותפות אתכם מתחזקת ומחוזקת, כיוון שיש לישראל תפקיד חשוב מאוד כחץ וחוד החנית והיא מהווה כגדר מטרה שאליה מוכוונת האשמה ושנאה, קודם כל.
מצטרפות הקהילות האירופאיות בחלקן, משהן מבינות שפצצת הזמן כנגדן מכוונת ישר ללבן. מדוע בחלקן את שואלת, כיוון שישנן כאלה שנכנעות לרוב המוסלמי בתוכן ולשנאת היהודים גם יחד.
ניתן לומר שכל מי שלא מיצה את תפקידו הקארמי במלחמת העולם השנייה בפרט, אך גם בכלל, כיוון שהובס מתי שהוא ונושא את טעמו המר של הכישלון, עושה הכל במעבר החיים הנוכחי, על מנת שבזו הפעם תהא ידו על העליונה.

העם היהודי עדיין במגננה, אך כבר לא מתוך התנצלות על קיומו ומעשיו, שזהו שינוי קארמי גדול מאוד בהשוואה לדפוס ההתנהלות המתגלגל של קורבן, אשם, נבגד ולחילופין, כובש פסגות השכל, ההמצאה, הכובש המנצח, עד לכדי קנאת האחרים בו.

העולם האנושי מצוי בשינוי על כל ארבעת רבדיו, שינוי שמתארע כל רגע כסיסטמה יקומית של שינוי היוצר עולמות כל רגע.
אתם נמצאים בתקופה בה השינוי תוכף ומתגלה כשינוי אקלים, שינוי תפישה בעקבות גילויים של בינה מלאכותית ואמצעים בתחומים רבים המאפשרים ריפוי והתחדשות, כמו גם הרס וחורבן, בהתאם ליד המשתמשת בו.
השינוי מהווה איום סמוי וגלוי ל'משענת המוכר והידוע', המייצרת אמצעי הגנה כנגדו, כמו גם הליכה עם השינוי ויצירה חדשה מתוכו. הכאוס שאתם חווים באופן אישי כעם וארץ, יחד עם הכאוס העולמי מרעידים את אמות הספים של התוכנה הישנה = החומרה, עליה מתבססת החשיבה והתפישה האנושית.
בחרתם בתקופה דרמטית זו כקטליזטור לשינוי התודעתי דרך חיי ההשתקפות הנוכחית, שהרי כל המתרחש משמש כמראות המעלות ומעוררות את זיכרון הידע, הניסיון, המסקנות, הדעות, הקביעות והאמונות, העומדים כולם במבחן המציאות המשתנה ומתגלים פעמים רבות כשוקת שבורה.
כינינו זאת 'חווית אבסורד' כלומר, חווית הדברים ודרכם הגילוי של אי הרלוונטיות שלהם דרך הבנת השחזור שאינו מותיר שינוי אלא בכוח.

השינוי מתארע בכל מקרה, השאלה היא הנכונות לזרום איתו, הנכונות להרפות ממערכת אוטומטית של דעות, אמונות וקביעות, לגלות את אי הרלוונטיות שלהן ולחפש רלוונטיות באפשרי עכשיו, במדויק עכשיו, בנכון עכשיו, במקום במה שהיה נכון פעם, לפני עידנים.
תקופה זו מביאה בכנפותיה רוח סוערת שנועדה לנקות את השטח מקיצוניות והתקבעות ועל ידי כך שעולים אל פני השטח הקיצוניות, ההתקבעות, האחיזות ב'איך צריך' ומה נכון, השתולים בניסיון העבר ואינם מחוברים להווה מבחינת הרלוונטיות, הם גורמים למודעות לקיומם ולהתבוננות מחודשת בשחזור ובחיים שוב ושוב מאותה נקודת מבט. כך מתאפשרת חוויית אבסורד ומתוכה חווית אי רלוונטיות ושינוי. התהליכים שמעצימים, מאפשרים קיצור מועד שחרורם ובוודאי מאפשרים את קיצור מועד אחיזתם מעצם השינוי התודעתי האישי.
נשמח להרחיב יריעה״.

סגור לתגובות.