ההשתנות הדחיסות והתעוררות חלקים שהיו רדומים עד כה במוח, משפיעים ישירות על מסגרת השינה- 28.12.2023

ישויות ספיראלת האור:
"השלום ברכה ואור האהבה לכם כאן ספירלת האור מבקשים לענות לשאלות לגבי השינה המופרעת ממנוחתה בכמה רמות של תודעה. ראשית נחל מהרמה המודעת יותר וניתן הדרכה ונאמר כך:

1). אין צורך בשעות השינה שהיו נחוצות קודם לכן.
על פי רוב נחוצות ארבע חמש שעות כיוון שהערות גוברת ואנו מציעים לכם לא להילחם בה, להמשיך ליהנות ממנה ממנוחה מדיטטיבית. היעזרו ‏בדמיונכם, או לחילופין הקיצו משנתכם ואז כתבו, ציירו, או עסקו בכל מלאכה מדיטטיבית שתבחרו. כן, גם לעשב את הגינה.
אנו מתכוונים לעיסוק מדיטטיבי שיגביר את היכולת שלכם לחבר בין שמיים לארץ.
2. רמות דחיסות; תדרי תדרים שונים מתחברים ל'כדור לימוד' דרך השימוש ביכולת התיקשור של רבים שפתחו שערי מידע ‏ומודעות מ… ואל עולמות אחרים, כך ש'כדור לימוד' מופעל על-ידי תדרים שקודם לא היו בשימוש בפועל, מהעדר תודעת אנוש מתרגמת. במילים אחרות נוצר ערבול תדרים על כל הרמות עקב פתיחת ערוצי קליטה ותרגום של רבים.

3. נפתחים חלונות/ממדים, המקשרים אתכם אל מעבר לעולם ארץ, מעבר לזמן ומקום, כפי שמחברים אתכם אל ספריות הידע על-פי הנחוץ לכם.
‏כמו למשל, חיבור לזיכרונות עבר שיש לפוגגם, הבאים אל התודעה שוב ושוב על מנת יטופלו ירופאו ויתמוססו. כל מי שנושא רגשות אשם, ביקורת, בעיות לא פתורות, אינו יכול לברוח לשינה, אלא מחויב מלשון חיוב, לפתור את כל הסוגיות המעיקות ולעשות איתן שלום.
מדובר בהתפתחות התודעה ההכרתית המאפשרת חיבורי זיכרון מודעים גדולים יותר בכל התחומים והמובנים. זיכרון של היותכם חלק מהנצח בתלבושת אנושית.
‏במצב של מיד אחרי שינה או לפני הרדמות, ישנה פתיחות קולטת גדולה יותר. נצלו אותה בפועל דרך כתיבה מדיטטיבית, כפי שהיצענו כבר פעמים רבות.

4. נוצר בעקבות כל אלה מתח בין תוכנת היום יום, תוכנת הזמן, לבין האין זמן, כפי שאתם חווים כשיש משימות של 'צריך ומוכרח' שכן השאיפה היא להתרחב, להרפות מכל ה'צריך והמוכרח' ואילו החיים האנושיים דורשים את שלהם ‏עדיין, עד שנוצר סינכרון.
הדבר משפיע על המשחק בין המודע, לתת המודע.

המשחק הזה פעיל במיוחד אצל רבים ולכן לצייר, לכתוב, לרקוד, לנגן, במקום להתעקש לישון כשהשינה מופרעת הוא פתרון מצוין. אפשרות נוספת, ללכת לישון מאוד עייפים פיזית, על מנת יישור קו בין רוח לחומר יתארע.
שלא לדבר על שינוי הדי.אן.איי וה-אר.אן.איי כתוצאה. עליו לא נשוחח כעת.
תקשור על הדי.אן.איי והאר.אן.איי מופיע באתר בערך תקשורים.

עוד נוסיף בזו הפעם, כי מפגשי האנרגיה המודעים והבלתי מודעים ביקום ובקיום, יוצרים ממדים חדשים שאתם מכנים אותם שיבוש, אך נכון לכנות אותם שינוי, השתנות, גילוי של רבדים חדשים וממדי תודעה חדשים בכל תחומי החיים; במחקר, ברפואה, ביצירה.
תדרי ההנעה והבריאה והיצירה, מצויים בתנועה עוצמתית יותר ביחד עם התדר ההקשרי מעגלי המתעורר אף הוא לתגובה ושאר התדרים היוצרים מנגינות וסימפוניות חדשות.

במילים אחרות, ההשתנות מתבטאת במפגשי תדרים עוצמתיים המניעים להתעוררות, תוך גילוי של נקודות מבט חדשות ושונות בכל תחום אפשרי.
התוצאה היא ערעור הקיים, הידוע והמקובל, המביא להרהור בלשון המעטה ולהרחבת המצע המודע הלכה למעשה = שינוי.
כל אלה מהווים גורמים המשנים לחלוטין את חוקי העולמות הנובעים מגבולות שמתפרקים ומוכיחים עצמם חסרי טעם ותועלת.

הגוף הפיזי זקוק אמנם לשינה, אך השתנות הדחיסות והתעוררות חלקים שהיו רדומים עד כה במוח, משפיעים ישירות על מסגרת השינה.
אנו מדגישים 'מסגרת השינה', כמו גם 'מסגרת החשיבה', כיוון שפגיעה במסגרת, בהרגל, מעלה תגובה, מגננה, התנגדות, תהייה, או כל תגובה אחרת הנובעת מפריצת והשתנות הגבולות.
פריצה זו גוררת אחריה קיצוניות אוחזת, המנסה בכל הכח להשיב או לשמר ולשמור על המסורת, על חוקי התוכנה הישנה.
אכן, חוויית אבסורד במלא עוצמתה המביאה לשחרור מגבולות דרך אחיזה נוקשה בהם. הפוך על הפוך.

שימו לב לכמה שעות שינה אתם זקוקים, כיוון שגם זה לא קבוע: יש ותצטרכו לשעות ואפילו ימים של מנוחה כמו אלה הנחוצים להחלמה מפריצת הגבולות, מנוחה המאפשרת הטמעת השינוי. לעיתים תספקנה לכם 3-5 שעות שינה.
שימת הלב וההיענות לנחוץ כרגע, היום, קרי, הוויית נוכחות מלאה בכל רגע נתון, תאפשר סנכרון ואיזון 24/7/365"

סגור לתגובות.