חיבור מודע לאינטואיציה, לחוש השישי, לתקשורת שמעבר לזמן ומקום – 14.7.2022

שלא תמיד ולא בהכרח אנו יודעים איך לכנות איזושהי תחושה, הרגשה, שמלווה את האנושות, שיש מעבר למה שקיים, שהוא ראוי יותר, בטוח ומהימן יותר וכד'.
מכיוון שבחרנו להיוולד למיפתח זיכרון קטן, הרי שכל מה שקיים בעל ובתת המודע, אינו מצוי במודעות ההכרתית שלנו = החוכמה, התבונה, הניסיון המצטבר שהרבה מעבר למה שאספנו בחיים הנוכחיים, מתבטאת פעמים בחיפוש ואי שקט.

הדחף להתחבר לידע הרבה מעבר למה שאנו יודעים כאן ועכשיו, הצורך להתחדש, להתחבר לאוטנטיות, למשהו שהוא גדול מאתנו, לחפש את האלוהים בתוכנו, את החיבוק והחיבור האולטימטיבי, מאפיין רבים.
כשהחוויה שיש משהו שהוא מעבר, יחד עם התסכול של: "מה זה כל מה שיש"? מנהלים רבים מאיתנו בין שבמודע ובין שלאו.
הפעם בחרנו להתחבר למקדש הפנימי, לאלוהים שבפנים ללא תלות ובאופן עצמאי ייחודי, דרך החיבור המודע לאינטואיציה, לחוש השישי, לתקשורת שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום.

בחרנו לוותר על טקסים חיצוניים כתחליף למשהו האמיתי, שתמיד זמין לנו, לוותר על השוואה או ציפייה כלשהיא מעצמנו, לוותר על הצורך באמצעים חיצוניים בכדי להכניס את עצמינו למצב של מדיטציה ולגלות שיש עולם אפשרויות פתוח וחופשי לכל מי שקשוב לתקשורת העל-חושית ולתרגומה לכאן ועכשיו לשירותו ושרות הכלל.

בחרנו לוותר על כל הדרמה והטקסיות, הדגלים והסמלים מסביב, כתנאי כלשהו לתקשורת רב חושית על כל הרבדים, להתחבר למקום הפשוט, הנקי, האוטנטי תוך מודעות לזה שאנו מחוברים מעצם היותנו ועלינו רק לאפשר לעצמנו לגלות זאת. להתחבר למצב תודעתי שמחובר ליקום, לעולם ומלואו, בשקט, בנחת, בלי רוח וצלצולים, בלי לקרא לזה בשמות, בלי צורך לשים על עצמנו "נוצות טווס" כייוון שהחיבור, התקשורת הרב-רובדית, התקשור, הוא הדבר הטבעי הנתון לכולנו. בחרנו להתחבר לנשמה, לטבעי, אין צורך בנוצות כפי שהיה פעם כשאנשים היו במיפתח זיכרון קטן יחסית להיום.

הישויות המדריכות מסבירות לנו שמיפתח הזיכרון היום הוא הרבה יותר גדול ממיפתח הזיכרון שהיה לכוהנים וליידעונים של פעם. היה ערוץ מסוים שהם היו מחוברים אליו אבל כל השאר לא היה מחווט כפי שהוא מחווט היום והטכנולוגיה היא דוגמה טובה לכך – גילוי עולמות אחרים, החלליות המופיעות בעולם, אנשים שעוסקים בחוצנים, דבר הפותח פתח להכרה והבנה שהחוצנים למשל, הם חלק מהביטוי של הנשמה על פני כל מיני עולמות.

בתת ועל המודע אנו מחוברים לכל הידע שקשור אלינו ומעבר. כיוון שיש לנשמה שלנו השתקפויות/מופעים, בעולמות רבים. כשכל הזיכרונות מכל העולמות = ספריית הידע, הניסיון המצטבר שלנו, ומתוכה ספריית הידע האוניברסלי, מחוברת אלינו, בתת ובעל מודע.
על מנת ייווצר חיבור מודע לספריות הידע עלינו לייצר אט, אט, מסגרת התייחסות בתפישתנו, בהגיוננו, קרקע שתתחבר למידע שיתיישב עם ההרגשה הפנימית היודעת ותתאפשר הארת המוח המודע.

ישנם הרבה מאד כלים ודרכים לפתח את הקשר עם החלק הלא מודע וזה היודע. חשוב לזכור שהכול קשור עם הכול, הכול נועד למען הגשמת הפוטנציאל. זה הבסיס וכל דבר שאנו מקבלים וככל שאנו מודעים לכך שיש לו קשר לדברים אחרים איננו נשארים נעולים ומגלים עולם הרבה יותר גדול, רחב, עשיר, עם המון אופציות. אני מציעה להסתכל תמיד על תמונה יותר רחבה וגם להבין שמה שאנו רואים זה רק חלק ובכל פעם יתגלה לנו עוד חלק וכך אנו פותחים את הראש לעוד ועוד הבנות ותובנות.

סגור לתגובות.