אי אפשר להשלים פערים באמת ולאורך זמן מתוך תלות באמצעים חיצוניים – 21.7.2022

אחרי שפרסמתי את הכתבה "השליטה מתערערת על מנת למצוא עוגן חדש שאינו תלוי"….. שפורסמה ב-16.6.2022 בה הסבירו הישויות בהקשר לשינוי המתרחש הגורר חיפוש, בלבול, שימוש באמצעים חיצוניים המעוררים תלות כסמים ואלכוהול למשל, נשאלתי אם הישויות ממליצות על סמים מעוררי תודעה והבנתי שדבריהם לא רק שלא הובנו, אלא שיש מי שהבינו שהסמים מומלצים…. שזה ההפך הגמור ממה שאנו מכוונים אליו כל השנים , שהוא פיתוח ביטחון מעצם ההיות, יצירת עצמאות הנשענת על ביטחון במהותנו הרוחנית שהתגשמה בגוף הפיזי.

השימוש בדוגמה ניתן כסממן לחיפוש הנובע מתוך העדר כיוון, מתוך כך שהישן כבר אינו משרת והחיפוש אחר דברים חדשים טובים יותר גובר.
הסמים הוזכרו כדוגמה לתחליף להוויית חיים אמיתית, בלתי אמצעית ובלתי תלותית, כיוון השימוש בהם גורם למצבים שאין יכולת לתחזק אותם בלעדי השימוש, גורמים לאשליות והזיות שפעמים אינספור מרחיקות ממה שיש. מרחיקות מההווה בו אמורה להיות טמונה ההזדמנות שלנו לחוויית עצמנו ולמילוי תפקידנו כנשמות הבורא בנברא.

השימוש באמצעים הגורמים לתלות כלשהי ובוודאי להתמכרות, נובע מחיפוש אחר חוויות רוחניות של פתיחת עולמות וערוצים שביומיום לא נמצאים במודע בדרך כלל, מחיפוש אחר התעלות, ריגושים, ובעצם מהעדר היכולת ליהנות מכל הלב מהדברים הכי "פשוטים", מהעדר אהבה לעצמנו, מהעדר שמחה במה שיש, מתוך חוסר וחיפוש כיצד למלא אותו, מתוך פער בין החלום למציאות, מתוך חיים שאין בהם שוויון ערך מלא.

אי אפשר להשלים פערים באמת ולאורך זמן מתוך תלות באמצעים חיצוניים ולו רק כיוון שהתלות גוברת והשליטה בחיים מתפוגגת .
העולם שלנו הפך להיות יותר ויותר קיצוני כפי שאומרות הישויות כששום דבר כבר לא מספיק או מספק והדרמה הולכת ומעצימה את עצמה וכל כך קשה לנו להכיל ולעכל ש:
השינוי טמון בהזכרות שאנו נשמות בגוף פיזי לצורך הגשמת הפוטנציאל הטמון בנו ביחד עם כולם.

השינוי טמון בהבנה שבאנו להתחבר לנוכחות מלאה על כל 4 הרבדים 24/7 כשכך אין רגע דל, אנו חיים בשפע אינסופי בתוכנו ובסביבתנו.
השינוי טמון ביכולת, בנכונות, ברצון, לוותר על ציפיות וחלומות ולחיות את החיים מתוך התעוררות מודעת למהות האור שאנו, מתוך קבלה, הוקרה, ברכה, התברכות, מתוך נוכחות מלאה שאין בה קורטוב של השוואה או ביקורת, כיוון שהמודעות לכך שהכול משרת אותנו כפי שאנו משרתים את הכול ודבר אינו קורה סתם או במקרה. הפכה לנחלתנו המודעת.

כל כך התרחקנו ממי שאנחנו באמת מתודעת הרוח המאפשרת את החיים בתלבושת האנושית, שהרבה פעמים אנו מחפשים להתחבר אליה באמצעים שנראים לנו מקרבים, אך בעצם מרחיקים אותנו בסופו של דבר.
ויחד עם מה שכתבתי ברור לי שהכול, הכול חלק מהדרך, מהשינוי התודעתי הענק, מגילוי עצמנו ומוויתור על תלות כלשהי עם היכולת לאהוב ולהוקיר את עצמנו ואת הסובב מתוך "אני = אנחנו".

 

סגור לתגובות.