תקשור על השינויים הכימיים במוח – 13.6.21

אנו חווים בשנים אלה, ובשנה זו בפרט, תופעות פיזיות ורגשיות שאין להן קשר עם מצב רפואי לא תקין. עוד ועוד אנשים ותלמידים שואלים מה קורה להם, איך זה שאין להם אנרגיה, איך זה שיש להם כאבים ולחצים כאלה ואחרים, שלמרות בדיקות תקינות המורות שהכול בסדר אצלם, ממשיכים להציק ובעיקר תהיות לגבי "מי אני", תחושות של מיצוי ואי ידיעת כיוון חדש, בלבול, חרדות ופחדים ותחושות שהקרקע המוכרת נשמטת מבין רגליהם ועוד תופעות רבות המעידות על ""שיבוש"" בחיים המוכרים.
לכן, בעקבות השאלות והתהיות הרבות ובעקבות כל מה שמתרחש בעולמנו במיוחד בשנה האחרונה, קיבלתי תקשור על השינוי הכימי המתרחש על מנת ייווצר שינוי תודעתי בתפישה ובחיינו הלכה למעשה.
הישויות המדריכות משיבות אכן, בכל פעם שהן עונות למחשבה שחלפה במוחי גם מבלי שהייתי מודעת לה בזמן שהיא עברה, אך ברגע שהם אומרים "אכן", אני מזהה שעברה בי שאלה…
ישויות ספיראלת האור: "השלום ברכה ואור האהבה, האחווה והשלום לכם, כאן ספיראלת האור מבקשים לומר לכולכם שסממני התחלפות ושכלוף האנרגיות ב'כדור לימו' והקשר ליקום, או שמא נאמר, התרחבות התקשורת הבין גלקטית ב'כדור לימוד' ובתפישה האנושית, החושית והעל-חושית כאחד, גוררת אחריה תופעות פיזיולוגיות שונות, כיוון שמדובר בתהליך של יצירת מערכת אנרגטית, במבנה, שונה מזה שהיה מנת חלקה של ההשתקפות האנושית, עד כה.
דבר זה יוצר תופעות שונות בכל 4 הרבדים; הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני, החל ממצבי רוח משתנים, עולים ויורדים, ממיחושים ולחצים, נפשיים ופיזיים שונים, תופעות של קלות מול כבדות והמשחק ביניהם וכלה בתחושת אבדן דרך וכיוון.
על מנת שדברנו יהיו ברורים יותר אנו מבקשים לתת לכם מטאפורה: תארו לכם בית חרושת לכימיה (המוח), המכיל את כל החומרים הכימיים הנחוצים לחיים תקינים בגוף פיזי, הפועלים בעקבות דפוס/תבנית מסוימת, עתיקת יומין, אותה אנו מכנים 'התוכנה הישנה', כש""לפתע פתאום"" מוקרנת אל תבנית זו אנרגיה (ידע, זיכרון, מודעות אחרת), המאיימת לפרק אותה.
אכן, כמו חומר במפגשו עם אנטי חומר אך (כתשובה לשאלתך האילמת), לא בדיוק, מכיוון שמדובר בבניה חדשה של מבנה המוח, של תבנית החיים באנוש, ולא בהתכלות החומר.
ובכן, כל החומרים הכימיים במוח מתחילים להגיב לאנרגיות האלה ומתנהגים בצורות שונות. קרי, יוצאים מהגדרות התבנית ובונים תבנית חדשה, המעוררת את חלקי המוח שעדיין רדומים ומאירה אותם = נכנסים עוד חומרים/מרכיבים, לפעולה וחל תוך כדי כך ""שיבוש"" מכוון, למען תתאפשר יצירת תבנית חשיבה, תפישה, פעולה, התנהלות, חדשה, שונה לחלוטין מזו המוכרת עד כה, תוך הארת והפעלת עוד ועוד חלקים במוח, שעד כה לא היו בשימוש אנושי במודע. קרי, מה שאנו מכנים זיכרון ההיות, מתעורר למודע האנושי, בדרכים שונות ורבות של חיפוש, פחדים שעולים על מנת למוסס אותם, ניתוק מהמוכר והידוע, גילוי של הבנות ותובנות חדשות, יצירתיות והמצאות חדשות לחלוטין בכל תחומי החיים וכך משתנה ה-D.N.A ומתהווה שפה חדשה ב'כדור לימוד'.
האנושות מחווטת למוח חדש המתהווה ונבנה כל רגע, שנבנה יחד עם נשמות אחרות כיוון שנוצר מבנה משותף ומותאם לכל עולם. אכן, דבר זה קורה/מתארע בעולמות רבים בו זמנית, מכיוון שמדובר בשיפט אנרגטי קיומי ויקומי כאחד"

סגור לתגובות.