מידע המיועד להרחבת התודעה – 17.6.21

התפקיד של כל מי שבחר להרחיב את מודעותו האנושית דרך החיבור לרוח, הוא להתחבר להכרה הרחבה, דרך הסובייקט ההשתקפותי העכשווי, האישיות שאנו בגלגול זה, בכדי לאפשר לעצמנו ולאחרים לשחרר את כל הדעות, האמונות והקביעות ששייכות לתוכנה הישנה וגורמות לנו לשחזר.
כשנולדנו לכדור הארץ בחרנו הפעם, להיפרד מתפישת העולם האנושית, המכונה "תוכנת האנוש המתגלגלת" על פי הישויות, מקדמת דנן.
תוכנה זו מנהלת את חיינו ברמה כזו, ששכחנו שהתוכנה אמורה לשרת את הניצוץ שאנו למען הגשמת הפוטנציאל האצור בנו. במקום זאת, אימצנו לעצמנו את המחשבה שהתוכנה האנושית היא האמת האוניברסלית. באנו להיזכר בכך שהיא אמת לרגע, לצורך הגשמה דרך חוויה.

אני מדברת על שינוי שאף פעם לא היה קודם לכן; שינוי של הכרה בתודעת היותנו נשמה טהורה, האהובה, השייכת, השוויונית לכל אחד אחר, בעלת המון ידע וניסיון מצטבר. שינוי בו הנשמה היא זו המנהלת את חיינו בפועל, מתוך הכרה מודעת והכרות עם המהות הנשמתית שלנו ושל אחרים, ממקום שאין בו שיפוט וביקורת, ממקום של "יש".
עד שזה לא בחוויה האנושית שלנו אין לנו את הכלים לוותר על השוואתיות על תנאים להרגיש בעלי ערך מעצם היותנו ולפרוץ את הביקורת, השיפוט, הציפיות וכדומה, שלנו ושל הסובב אותנו.

מדובר בשינוי מדהים, כשמטרת הישויות לעזור לנו להתחבר לזה בפועל ולהפנים. לסייע לנו להרחיב את מודעותנו, למהותנו הנצחית, לגילוי עולמות, תפקידים שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום, דרך מידע לגבי עצמנו, עולם ארץ, מטרות החיים בו, מבנה היקום ועוד, ועוד…לשם כך הם מאתגרים אותנו במיידעים מורכבים להבנה האנושית.

חשוב להביא להכרה המודעת שלנו, כיצד המידע שהישויות המדריכות מעבירות לגבי המהות הנשמתית הנצחית, מתחבר הלכה למעשה לחיי היומיום, כיצד הנשמה יכולה לפעול דרך הגוף הזה למרות כל החסימות של ,"אני לא יודע, לא יכול, לא רואה, מפחד" ועוד הרבה "לא, לא, לא", שפיתחנו לאורך הדרך, כולל הפחד להישען על הדמיון ולאפשר למוח האנושי התבניתי לתרגם את מה שאנו קולטים למידע שימושי, במקום להתעלם, לשלול או להתחמק מתרגומו. זו הטרנספורמציה.
החיבור למודע האנושי מאד משמעותי וחשוב בכל ארבעת הרבדים; פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני. קרי, על כל דבר להיות מסונכרן בין ארבעתם ולהתבטא דרכם, על מנת ייווצר שינוי בפועל.
כל עוד המיידעים אינם מחוברים להכרה המודעת שלנו מבחינת ההבנה, ההרגשה, החוויה בפועל, חסר מרכיב "שיפיל לנו את האסימון", שיעזור לנו לעשות את השינוי.

הגילוי שישנן ביקום ובקיום "קבוצות תפקיד" המשתפות פעולה לצורך השינוי התודעתי בכדור הארץ בפרט וביקום בכלל, הוא אחד מהנושאים המרתקים ומאתגרי ההבנה ומהווה דוגמא למידע המיועד להרחבת התודעה.
הישויות מדברות על חיבור שהוא הרבה מעבר להשתקפות, קרי, לדמות הנוכחית שאנו. מדובר בחיבור ל"מהות האור"/הנשמה…. ודרכה ל"קבוצות התפקיד"…. ודרכה לספירלה ההולכת וגדלה של חיבורים עם חלקים אחרים ביקום. מדובר במערך של חוטי קשר ותקשורת שכעת מתחיל להיות זמין לכניסה/לחיבור למודע האנושי. שהרי מה שאינו מתקבל במודע האנושי אינו קיים מבחינתנו.

מדריכי ספיראלת האור:
"ואנו נסביר לך איך הדברים עובדים ואת תעבירי זאת לאנשים נוספים שיקלטו שהנשמה שלהם היא ניצוץ של אור שאינו משתנה, תמיד בוהק ויש בו מורכבות מסוימת. על המוח האנושי לעשות קפיצה קוונטית ולהתחבר למורכבות הנשמתית.
חברים יקרים, הזמן עכשיו זה להתחבר במודע ל'מהות האור' שלכם, לכל ההשתקפויות, 'קבוצות התפקיד', לתחושה שאתם מובילים את עצמכם וקשורים להמון נשמות אחרות המובילות את עצמן גם כן."

גיליתי לעיני רוחי בעזרת הישויות המדריכות, שקיים ביקום מרכז בין-גלקטי, בו מתקיימים הרבה מאד ערוצים, של למידה ועשייה, המחברים את כל "קבוצות התפקיד" יחד. מרכז אליו ניתן להגיע בעזרת הדמיון, האינטואיציה ויכולת הקשר והתקשורת העל-חושית שלנו.
גיליתי שיש מקום בו נפגשים אלה שלבשו גוף אנושי, שיחד בשיתוף פעולה מופלא, פועלים למען השינוי התודעתי, כל אחד בדרכו, על פי הבחירות, הכישורים והיכולות שלו/ה. במקביל קיימים "חדרים" אחרים של קבוצות ממקומות אחרים, שיוצרים את שיתופי הפעולה בינם לבין עצמם, לצרכים המיוחדים של עולמם. יחד עם זאת, מתקיים מפגש מסונכרן בין כל הקבוצות המאפשר א' את הבנת פאזל השינוי הגלובלי, ב' את חלקה של כל קבוצה בתוך המארג הכולל.

אחד הדברים הכי מרגשים שקרו לי זו היכולת שלי להתחבר, בהבנה האנושית, למקומי במרכז הזה, הכולל את כל ההשתקפויות שלי (מבלי שראיתי אותם בהכרח), מתוך הרגשת הידיעה שהחיבור שלי "שם" הוא "כאן", מסמל את החיבור לנשמה דרך הסובייקט של דורית שכרגע הסובייקט הזה, בחר להרחיב את המודעות שלו ולעזור לאנשים אחרים לעשות את אותו הדבר בכדור הארץ.
כלומר, התחושה הזו שאני, הנשמה, פועלת בו זמנית כמו תמנון עם הרבה מאד זרועות בכל העולמות וכל הזרועות האלה של כל השתקפות והתפצלות בכדור הארץ ובעולמות אחרים, פועלת ביחד… ועם "קבוצת תפקיד"… שפועלת ביחד עם "קבוצות תפקיד" נוספות… אשר ביחד מהוות גרעין שינוי = המרכז הבינגלקטי.
החוויה בפועל הייתה ועודנה חוויה מכוננת מבחינתי שהורידה את כל המחיצות, כולל התחושה שאני לבד, שאין קשר ועוד.
לסיכום: אנו נמצאים בתהליך של התרחבות מודעת הולכת וגדלה, המאפשרת לנו שינוי תכליתי בגישה, בהתייחסות, לעצמנו, לאחרים, לעולם, לחיים. שינוי במראות שאנו ממגנטים אלינו לחיים, כשהחיים הם חיים; פה נשבר, מתקלקל, כמו בחיים והכול בסדר שלו…. משהו בגישה ובנגישות לתפקיד שלקחנו על עצמנו לחלוטין משתנה. יש דרך ובה הולכים, עם כבוד מלא לעצמנו ולאחר ולמקום בו כולנו מצויים.

סגור לתגובות.