ברכת הישויות המדריכות לחג הפסח – 22.4.2024

אני מברכת את כולנו בשלום פנימי וחיצוני, בחירות לשזור יחדיו, בדרך של קבלה, כבוד הדדי והכלה, דעות שונות, לכדי יצירת אחדות, שוויון ויחד אמתי להחזרת כל החטופים והחטופות, להגנה על כל חיילנו ותושבי מדינתנו. אני מאחלת לכולנו ריפוי והחלמה, שקט ורגיעה, רק יחד ננצח!!!

ישויות ספיראלת האור:
"בזו השנה, בזו הפעם מבקשים אנו לאחל לכל בית ישראל בפרט ולעולם ארץ בכלל, את חרות הלב היודע, האוהב מעצם מהותו. חרות זו של הלב מסמלת קשר ישיר עם הניצוץ שאתם, עם החלק הבורא המשתקף בתלבושת האנושית למען הגשמת מעגל חווייתו, אחר יחיד ומיוחד, חלק מהכלל, חלק מבורא עולם.

מבקשים אנו בעת זו להפנות את תשומת תודעתכם ללב, קרי לאותה אנרגיה מכילה, מקבלת, חומלת ומחוברת לעצמה ולכל יצור נברא באותה המידה. הלב של שוויון ערך, של ערבות הדדית, של 'אהבת לרעך כמוך'.
ראו לעיני רוחכם לב מואר פועם זורח, התחברו והתאחדו איתו בדמיונכם, לרווחתכם.

מיותר לציין שאלו זמנים קריטיים ומאתגרים מאוד, אך ברצוננו להדגיש כי ביכולתכם להקל על עצמכם ועל אחרים דרך החיבור למה שאנו מכנים 'זיכרון ההיות' קרי למודעות הכרתית לכך שהכול הוא השתקפות של הבורא הראשוני, החווה עצמו דרככם. שדבר אינו מקרי או סר טעם, כי לכל המתרחש ישנה משמעות טרנספורמטיבית ממדרגה ראשונה המכוונת אתכם להשתחררות מאחיזה בקיטוב של טוב ורע, של שחרור מאחיזה בצדק ובהיגיון של אחד כאילו הוא ההיגיון של כולם.
לראיה שלכל אחד ואחת זווית הראייה הסובייקטיבית שלו המשקפת תפישות מסוימות, אך איננה בבחינת אמת אוניברסלית ומשמעותה קשורה בחוויית השונות, המגוון, מעצם ההיות כשכל המגוון לגיטימי ובעל משמעות, המשקף אמת סובייקטיבית.

וכך כשכל הסובייקטים יחברו יחדיו תוכל להיווצר אמת קיומית רחבת היקף ומוסכמת על הכלל כיוון שנוצרה או נכון יותר נשזרה מאינספור נקודות מבט שכולן נלקחו בחשבון ומהוות חלק מאריג אחד משותף.
שיתוף והשתתפות הם ממפתחות השינוי המשמעותיים ביותר"

סגור לתגובות.