יש ביכולתנו לייצר אווירה רצויה, לייצר אנרגיות תומכות, מחבקות ואוהבות בעזרת טיהור… 18.4.24

פסח מתקרב ועמו אביב שמבחינתי מבקש לאוורר, לנקות ולהשיל קליפות ישנות ולרענן את הקיים פיזית רגשית מנטאלית ורוחנית. אחד האמצעים שאני משתמשת בו הוא מה שקרוי "טיהור בתים".
אני ממליצה לעשותו פעם בשנה, אך כל מי שמתחבר לרעיון ניקיונות הפסח מוזמן לעשות זאת לפני הפסח.
כל דפוסי המחשבה, ההתנהגות וההתנהלות שלנו משתקפים בכל מקום בו אנו נמצאים ובוודאי בבית שלנו. כלומר, אם ישנם מצבורי כאב, כעס, התנגדות, תבניות שגורמות למריבות קשות, פחד, חרדה, חשש, חולי, אך מתמשך, כל אלה מצטברים באווירה של הבית כגבישי אנרגיה.
מדובר על אנרגיה הקורמת עור וגידים, יומיום, שעה, שעה. אנרגיה היא דינאמית, ממגנטת אליה דומה ומשלים. כך, שמצבור של כעס מושך כעס במיוחד במקום בו אנו מתגוררים, או בכל מקום אחר שאנשים נמצאים בו ברצף, כמו מקום עבודה וכד' .
לכל אחד מאיתנו יש משהו מזה, שלא לדבר על הזמנים הכל כך כאוטיים בהם אנו מצויים, לפני ובמיוחד מאז ה-7.10.23 …

נניח שיש פחד המלווה את האדם לאורך חיו, הפחד הזה קורם עור וגידים כמו התגבשויות של אנרגיה באוויר. ברגע שהתגבשה אנרגיה של פחד, כמו כל אנרגיה היא "מבקשת" הזנה וקוראת לאנרגיות דומות, בבחינת "דומה מושך דומה ומשלים". זאת אומרת, הפחד (ומדובר על דבר שחוזר על עצמו ומלווה אותנו לאורך הדרך הרבה זמן), ברגע שהוא מוקרן החוצה ומגשים את עצמו, הוא חופשי וממגנט אליו אנרגיות דומות ומשלימות וכל מי שיתקל באנרגיות הללו, ירגיש אי נוחות, בין שהוא מודע למקור ההרגשה ובין שלאו. לא תמיד אנחנו מפרשים לעצמנו מדוע אנו חשים כך או אחרת.

לחלופין, מקום שבו האנרגיה נעימה רגועה, אוהבת, אנו מיד מרגישים בו ברווחה. יש ביכולתנו לייצר אווירה רצויה, לייצר אנרגיות תומכות, מחבקות ואוהבות ואחת הדרכים נוגעת בטיהור הבית/המקום או העסק שלנו. טיהור המשפיע על מצב רוחנו והתנהלותנו בהתאם.

האנרגיות האלה "נדבקות לקירות" ולכן מאוד מומלץ לשחרר אותן ולהשתחרר מהן. אם נשחרר אותן בבית של אנשים שממשיכים לריב ולצעוק אחד על השני, זה יעזור לזמן מה, מפני שניקינו אנרגיה שלחצה על בני הבית ואז יש סיכוי שהם יכעסו הרבה פחות, עד שזה יצטבר עוד פעם.
לכן, רצוי שיהיה שתוף פעולה בין מי שמטהר את הבית או המקום, לבין מי שחי במקום שמטוהר. ברגע שהחלפנו את האנרגיה מתחלפת האווירה משום שפוגגנו אותה. אם אפשר, רצוי שבעל הבית/המקום/העסק, יטהר את המקום בעצמו אפילו בעזרת אחר, העיקר שיהיה שותף ויעשה שינוי.

מדובר על שינוי של תפישה וגישה במקום בלחימה באנרגיות קשות, עלינו לשחרר ולהכניס לבית, למקום, את מיטב האנרגיות המחבקות והמזינות, לחזק את הרצוי. כשאנו נאבקים או נלחמים במשהו אנחנו נותנים לזה במה ובכך בעצם מגדילים ומחזקים אותו… הפוך על הפוך.
יש לעשות את הטיהור כשאין איש בבית מלבד המטהר/המטהרים. מומלץ לעשות את זה במצב מדיטטיבי.

לפני שארחיב מידע, ברצוני להדגיש כי לטיהור שני שלבים שמאוד חשובים בעיני:
1. לפוגג, לנער (כמו שמנערים מפה או שטיח), לאוורר את האנרגיה בבית. אני מנערת, מטהרת כמו שאני מנגבת אבק, פותחת חלונות, מאווררת את הבית/המקום. כשאני מאווררת ומטהרת את הבית אני לא מתעסקת באנרגיות שליליות, ובאותה מידה אני לא מתעלמת מזה שישנן אנרגיות קשות ומאפשרת להן באהבה גדולה, להשתחרר.
2. להכניס את מה שאנחנו רוצים להכניס, דרך תפילה, התכוונות, בקשה מהיקום וכדומה.
בשלב השני אני מתמלאת בשפע של אהבה, הודיה ותודה על הקיים בחיי, כולל מה שאני רוצה שיתקיים בי ובחיי, אותו אני משדרת לבית, למקום וכו'.
אפשר לקחת פסוק מהתפילה ולחזור עליו. אפשר לשיר, לומר, מנטרות ו/או תפילות, לשדר, לדבר בקול או בלב, לנגן בקערה טיבטית, בפעמון, בפעמוני רוח, כשאנו מכניסים במחשבה את מה שאנחנו רוצים שיהיה: שמחה, שפע כלכלי, אווירה טובה, אהבה, חיבוק, חום, מקום של רוגע ושלווה, מקום המזמין שהרבה אנשים יבואו אליו בשמחה ובכיף. להכניס, למגנט, את הרצוי.
הדגש הוא על בו זמניות של שחרור ועל זה שאנו מאפשרים לאנרגיה חדשה להיכנס: בחיוך, בקלות, ללא מאבקים ומלחמות. ניקח לדוגמה שני אנשים המטהרים את הבית/המקום, אחד מטהר מתוך כוונה של "באנו חושך לגרש", קרי, הולך לסלק את האנרגיות השליליות ואילו השני (המומלץ לטעמי), יעשה זאת ממקום של אהבה ושלום כמבקש לאוורר ולחדש, כהזדמנות למלא את ביתו בכל הרצוי לו: בשמחה, בברכה באהבה, בבריאות, בשפע חומרי כלכלי, בצחוק ויצירתיות וכדומה…

יש הרבה שיטות לטיהור וכולן טובות כשהן מתאימות למי שעושה אותן.
אני משתמשת בשלוש; בטיהור בעזרת 4 האלמנטים, בטיהור דרך תפילה, מנטרה וקערה טיבטית ובטיהור בעזרת אבני קריסטל.

כל אחד ואחת יכולים להמציא את הדבר שמתאים להם כייוון שזה אמור להיות משהו שאנחנו מרגישים שנותן אוויר, "שמאפשר לנשום".
טיהור בעזרת 4 האלמנטים: אש, אדמה, אוויר ומים.
ניתן להשתמש בכך גם לטהור האאורה (ההילה), לעצמנו ולאחר: להעביר את העשן מלמטה כלפי מעלה ולדמות שהעשן הולך גם לאחור. מלמטה למעלה ולהיפך.
צדף – מסמל מים.
מרווה יבשה – מסמלת את הצומח, את האדמה.
גפרור– מסמל את האש.
נוצה– מסמלת את האוויר.
ארבעת האלמנטים האלה מצביעים על אחדות הניגודים ההרמוניה השלמה, ארבעת הרבדים, ארבעת הכיוונים, כל האיכויות. במידה ואין בנמצא צדף גדול, אפשר בהחלט לקחת קערת חרס (אלמנט אדמה) ולהכניס לתוכה צדפים מן הים (אלמנט המים) ועליהם לשים את המרווה היבשה (אותה אפשר לרכוש בכל חנות טבע כתה צמחים). כעת לתהליך:
שמים את המרווה היבשה בתוך הצדף, מדליקים אותה עם גפרור ומנפנפים מעל זה עם הנוצה, הנפנוף יוצר עשן והעשן הוא המטהר בפועל וכך ,כשהצדף ביד הולכים ממקום למקום מנפנפים עם הנוצה ומשחררים את כל מה שדבק בקירות בפינות, במקום.

לסיכום:
עוברים לאורך כל הקירות של הבית ומתעכבים במיוחד בפינות. פינות הן מקומות של מצבורים אנרגטיים יותר חזקים מאשר לאורך הקירות. עוברים עם תפילה, עם שירה, עם הרגשה של אוורור. זה צריך להיעשות עם כוונה שלמה מהלב. תוך כדי זה אנחנו רואים את החדר המסוים או את כל הבית/המקום, מאוורר, כאילו פתחנו את כל החלונות, אוויר צח חדש נכנס לתוך הבית, והחליף את האנרגיה הקודמת.
אחד הדברים הבסיסיים עליו אני ממליצה הוא "הדברה אנרגטית"; כשקונים בית חדש ובמיוחד בית מיד שנייה הוא טיהור טוטאלי של הבית והכנסת האנרגיות שלנו.

טיהור בעזרת אבני קריסטל קוורץ שקופות
לוקחים את אבני הקריסטל. רצוי קוורץ בצורת גנרטור = גוש קריסטל מאורך דמוי חץ, אחרי שטוהרו (הסבר מיד בהמשך). שוטפים את הבית/המקום ומאווררים ושמים בפינות של כל חדר את האבנים, כך שיפיצו את האנרגיות המחבקות ויספגו את כל האנרגיות הקשות.
אחרי 48 שעות יש לאסוף את הקריסטלים ולטהרם שוב. אחר כך ניתן להחזיר חלק מהם לבית. לפעמים אני משאירה אותם גם בשמש וגם באור הירח. אני עושה מילוי מחדש של אנרגיה חדשה, חזקה ונקייה, ושתספוג את כל האנרגיה הלא רצויות, ואני שוטפת אותם עוד פעם במי ברז ושמה שוב בשמש לחצי שעה.
מלאכת הטיהור לפני שמשתמשים – מתאים כמעט לכל סוגי אבני הקריסטל
1. שמים את הקריסטלים בקערה עם הרבה מים וחופן גדול של מלח לעשרים וארבע שעות. אפשר גם להשתמש במי ים.
2. לאחר מכן מוציאים אותם, ושוטפים תחת מי ברז ובמחשבה כפעולת שחרור מכל אנרגיה שדבקה בהם עד שהגיעו לידנו ומקדישים אותם לאור דרך משפט שאנו אומרים בקול או בלב.
3. אחרי ששוטפים ומקדישים לאור שמים אותם לפחות לחצי שעה בשמש.
המשפט בו אני משתמשת תוך כדי זרימת המים עליו: "אני מקדישה אותך בזאת לאור. איש לא יוכל להשתמש בך אלא לכוח האור בלבד כולל אני עצמי". כל זאת כאמור, תוך כדי זה שהמים שוטפים אותו/ם. אני מכניסה חוכמה ותבונה, אהבה ורגיעה, כל מה שעולה בהרגשתי באותו רגע.

שיטות טיהור נוספות:
1. מי שיש להם גינה יכולים לטמון את הקריסטלים באדמה למשך כמה ימים, להוציא ולשטוף.
2. לוקחים קריסטל מטוהר ושמים אותו לילה קודם בדלי של מים שאיתם שוטפים את הבית.
3. אפשר לשטוף את הבית עם נפט. שמים שתי כפות נפט בתוך המים.
לאורך הדרך התערבבו ביחד כל מיני מסורות, וכל אחד צריך לעשות את מה שהוא בטוח שיעשה לו את הבית טהור, מפני שאם הוא בטוח שזה מה שיטהר לו את הבית זה מה שיהיה, שהרי מחשבה בוראת מציאות.
יש בלי סוף אמצעים וכולם טובים במידה ואנחנו מתחברים אליהם.
תגובה/הצעה של תלמידה: "אני כל פעם אומרת לבית כמה אני אוהבת אותו. זה בא לי טבעי. אני קמה בבוקר, רואה איך הוא מקבל את פניי, כל החלונות, האור, הצמחים, ואני אומרת לו כמה אני אוהבת אותו. אני מחבקת אותו, אני נותנת לו משהו מתוכי".

אני באופן אישי מרבה לשפוך ולפזר המון אור ואהבה בדמיון לבית וממש מחבקת אותו באנרגיה שלי מודה על מה שיש לי, על הקיים בחיי. כל השיטות טובות ובלבד שתבאנה באופן טבעי מבפנים ומהלב. מי שזקוק לעזרה מבחוץ, שייעזר. אנחנו יכולים להיות יצירתיים, והכי טובים הם הדברים שעולים מתוכנו אופן אינטואיטיבי.

עלינו לדעת שהשיטות האלה קיימות, ואנחנו בהחלט יכולים להיעזר בהן. אפשר לקחת פרק מתהילים ולהגיד אותו עם כל הלב והנשמה., לקחת פיסקה או שיר מספר, לשיר או להמציא שיר וכדומה. אם אנחנו לא אומרים תפילה מכל הלב והנשמה אין לה ערך, לכן עלינו לבחור משהו שמדבר אלינו.

 

סגור לתגובות.