ביקשתי, שבוע אחרי הזוועה ב – 14.10.2023 , תמונה שתאפשר לנו כאנשים להתמודד להבין ולקבל תמונה עתידית – 2.11.2023

ביקשתי, שבוע אחרי הזוועה ב – 14.10.2023 , תמונה שתאפשר לנו כאנשים להתמודד להבין ולקבל תמונה עתידית קרובה ורחוקה עד כמה שניתן, וזה מה שקלטתי.

ישויות ספיראלת האור:
״השלום הברכה ואור האהבה לכן, כאן ספיראלת האור המורחבת מבקשים להיענות לבקשתך ככול הניתן כרגע.
ומדוע ככול הניתן את שואלת?
מכיוון שהתמונה אינה קבועה מראש במובן פירוט ההתרחשויות. היא ידועה במובן של עצם ההתרחשות, קרי המאבק ההישרדותי הרב דורי שעם ישראל מייצג במיטבו. מאבק לחיים, מאבק לחופש לחיות אותם באין מפריע על פי דרכו; של השבט, העם, הדת וכיוצא באלה.
במילים אחרות, החוויה האנושית הלינארית, הנעה בין קצוות ובקוטביות, מבקשת עוד ועוד, ועוד, ועוד…
מכיוון שהיא, התוכנה האנושית, מבוססת על מיפתח זיכרון קטן ושכחת מקורנו, היא נעה בין חוויות קצה, מאקסטרים של הישגים והצלחה לשקיעה בדיכאון, כשבתווך היא נעה בין התפילה לשקט, לחופש, למסגרת מגנה ובטוחה.
אכן כאוטי, אך זו גם יצירה. הפעם כל היצירות המופלאות והמפוארות ״הטובות והרעות״ מתנגשות = חווית האבסורד, כך שנוצר כאוס בשל התפרקות והתפוררות התשתית האנושית שהתבססה על קיטוב.
חוויית האבסורד בשיאה, אך מה שאנו יכולים לומר לכן בברור שלמרות כול המתרחש ומתנגש, בעוד זמן, שנראה כרגע בזמן עולמכם כחדשיים יתנפצו כל רצועות השחזור באין מענה. אומר הדבר:
א. שהשחזור מפסיק כיוון שאינו נותן מענה כפי שנתן במעברי חיים קודמים וכל ניסיון לשחזר דרכי פעולה ותגובה ישנים, נתקל במבוי סתום ומאלץ למצוא דרכים חדשות.
ב. שההתנגשויות אינן רק צבאיות הן בעיקר אידיאולוגיות (אכן התפרקות של אידיאולוגיות היא חלק מהעניין), ותקשורתיות. התנצחויות המאלצות ואנו מדגישים מאלצות שינוי, בשל איום אטומי למשל, בשל שימוש באיומים הכי מאיימים לעצור את הכאוס.

לא יופעל אטום, אך יופעלו אמצעים אלקטרוניים משבשים שיטו את הכף לניצחונכם. אך אין אומר הדבר שלא תהיינה אבדות.

אחד מחוויות האבסורד המתגלגלות ועולות שוב אל פני השטח, היא שעדיין קיימת אמונה/דעה בעולם, כמו הנאציזם למשל, המחזיק בכך שהיהודים רעים… קרי ישראל בפרט והיהודים בכלל הם המכה הגדולה ביותר שנחתה על האנושות, אותה יש למגר, כיוון שהיא ""מאיימת"" על ניצחון אמיתות של דתות ואמונות אחרות, הדוגלות בשלטון ללא מצרים למשל. אבסורד אמרנו, אמרנו!! השנאה הפחד ותחושת האיום מחלחלים באנושות ולכן אתן יכולות לראות הפגנות למען הפלסטינאים.
כרגע מתנהלת ותמשיך להתנהל, מלחמת מוחות על הסברה וכאן יתחולל וכבר מתחולל, מהפך גדול בהסברה של ישראל שמתחילה להילחם מלחמה תודעתית פסיכולוגית חודרת לבבות.
מיטב המוחות אתכם שהשפעתם חזקה במיוחד, כיוון שהם אינם מונעים משנאה ורצון למגר, אלא משכל טהור המבוסס על אמת הישרדותית מתגלגלת, ומאי חיבור ל"אשמנו בגדנו" המסמל את הקארמה של העם היהודי. לא נרבה לדבר על כך כעת, אך נשמח להרחיב.
תכליתית הגעש, אי השקט והמאבקים יימשכו, אך לא נראית מלחמה כוללת היות ומרחף באוויר איום (סמוי), בשימוש בנשק אטומי, ועם כל הגבורה של חיזבאללה וחמאס וארגונים אחרים, מה שמניע אותם הוא פחד מתגלגל מפני הזרוע היהודית השואבת את כוחה מכך שהיא מקדשת את החיים בעוד הם מקדשים את המוות.
נשקלים אמצעים אחרים מלבד הכניסה הרגלית לעזה. המוכנות של הצבא לכניסה יש בה קודם כל אקט הרתעתי גם מניפולטיבי לכניסה בדרך שלא נעשתה עד כה ובהפעלת אמצעים אלקטרוניים, דיגיטליים וכיוצא באלה המנטרלים כוח…
התכוננה לחדשים מאוד מתוחים ולמבחן הגדול ביותר של יצירת קונצנזוס של שינוי בממשלה. הרבה מאבקים… אך אנשי המאסה הקריטית מגדילים שליטה והשפעה אך שוב זהו עניין של זמן.

אל תדאגי לגבי מלכודת שאנשי החמאס יוצרים. הם אכן יצרו ומייצרים מלכודת שתחסל את הצבא הנכנס ומי שצריך להיות מודע לכך מודע ולא ממש ייפול ברשת.
דברנו על תחכום ענק ונוסיף את הרעיון של התעוררות התודעה ל'זיכרון ההיות' במודע. כלומר, האנרגיה המוזרמת ל'כדור לימוד' מהיקום ובקיום גם דרך אנשי המאסה הקריטית, מפעילה את הזיכרון הקולקטיבי של מהות כולנו, מעוררת אותה במודע אצל עוד ועוד נשמות בגוף פיזי. נשמות המייצרות שינוי תודעתי בזכות ההיזכרות בכך שכל אחד מאתנו ביקום ובקיום, הוא חלק מבורא עולם, שאנו מכנים 'אנרגיית האם'.
כל אחד הוא חלק שוויוני ייחודי, שתפקידו לממש את מהותו עם ובעזרת נשמות אחרות וכי התוכנה האנושית מוצתה והשחזור לא יתאפשר יותר, אך עד שלא יתאפשר, מתחוללים מאבקים שמטרתם להפסיקו. אכן, זה ייקח זמן כשכל פעם ייראה ששוב נעשה עוד מאותו הדבר, אלא שזה לא יצלח. לשאלתך אין מדובר בשנים אלא בחודשים."

תגובת הישויות לפחד שלי מהמלכודת שחמאס מכין לצבא:
ישויות ספיראלת האור:
״חווית האובדן והזוועה של מה שהתרחש, תימשך, במובן של התוצאות של מה שקרה שאי אפשר שלא להתייחס ולטפל בהם, כמו מקומות מגורים למפונים, שיקום רגשי, פסיכולוגי אנושי ומעשי, שידרוש שינוי של הקצאות כספים וכדומה. חוויות שלא יפסיקו להדהד ואי אפשר יהיה להתעלם מהלחץ מבפנים ומבחוץ (של העם). זהו תהליך של יצירת עמידות ומארג של שינוי.
זהו חלק מתהליך שינוי תפישה מהיאחזות בנקודה, או ראיה נקודתית, לראייה רחבה של סיבה ומסובב יקומית וקיומית, עם הבנת המשמעות של חוויה זו המחוללת שינוי, יחד עם כל מה שנדרש לשינוי שאין אפשר להתעלם ממנו.
אנחנו אתכם, כך היה ויהיה עם כל מה שנחוץ שתודעתכם והכרתכם האנושית תהיה מודעת לכך 24/7"

 

סגור לתגובות.