"לשחזור באופן כללי יש טעם משום היותו משמש כתחליף ביטחון והישענות" – 5.10.2023

בכל פעם מחדש, כשאני מדפדפת במידע שהתקבל דרכי לאורך השנים, אני מתרגשת מההתמדה של הישויות המדריכות המרחיבות שוב ושוב מידע באינספור אופנים, היבטים שונים של חיינו ומסע הנשמה, על מנת לסייע לנו להפנים. הפעם מצאתי תקשור על מטרתו וטעמו של שחזור, "לשחזור באופן כללי יש טעם משום היותו משמש כתחליף ביטחון, כתחליף הישענות".
באתר קיימות כמה וכמה כתבות בנושא. נדהמתי ממה שמצאתי והחלטתי לפרסמו כמות שהוא.

ישויות ספיראלת האור: "לשחזור באופן כללי יש טעם משום היותו משמש כתחליף ביטחון, כתחליף הישענות. לשחזור באופן כללי יש טעם היות והוא משמש דרך להתנהלות על פי חוקים, על פי תבניות חשיבה, על פי אמונות מקובלות ורווחות, וכיוצא באלה, מאין עוגן שאם וכאשר נוטעים אותו בתאי הזיכרון יבטיח התנהלות חופשית בחברה, הימנעות מדברים שיש להימנע מהם, הישענות על זיכרון תרבותי, חברתי, אמונתי שיאפשר התערות טובה יותר ותחושת שייכות, שהרי השחזור מתארע מעצם הלידה לתבנית חשיבה מסוימת, קרי, לעולם מסוים.

אם נסתכל על כל העולמות בו זמנית, הרי שההשתקפויות 'נקודות הראות' = הקוד הנשמתי, או כפי שאנו מכנים את גרעין הנשמה 'מהות האור' מתנהגות בצורה אחרת, שונה, בכל תבנית חשיבה, ולכן מבחינת 'נקודת הראות' אין שחזור, יש השתנות מתמדת של השתקפויותיה שנועדו למצות פוטנציאל.

אך… מבחינת ההשתקפות הנולדת שוב ושוב לאותה סביבה, לאותה תבנית חשיבה, יותר או פחות, לאותם 'גבולות הוויה', פעולת השחזור היא חלק מהאפשור להיוולד שוב ושוב אל אותה תוכנה. שוב ושוב לומד התינוק להלך על שתי רגליו, להשתמש בידיו, לדבר, ליצור קשר, כתהליכי הטבע כדוגמה.
ומדוע אומרים כל זאת? מפני שתהליכי הטבע משתנים. דפוס השחזור מתפורר ומתפרק, איננו יכול להמשיך ולהתקיים מפני שהגבולות נפרצו והתוכנה משתנה על אפו וחמתו של דפוס השחזור, אם נאמר זאת בהומור.

וגם אתם, נשמות אהובות, מתפרקים מדפוס השחזור. גם אתם אינכם יכולים להישען יותר על דפוסי עבר. הם רלוונטיים כחלק מ'אוקיינוס הידע'. הם אינם רלוונטיים מבחינת הוויית תוכנה חדשה. הם אינם רלוונטיים למימד התשיעי.
שבירת דפוס השחזור גורר הרבה מאוד חוסר ביטחון: כמו שהשטיח נמשך לרגלי דעות, אמונות, השקפות, וכל מבנה הביטחון שהיה כל כך יציב כאילו ב"כדור לימוד", פשוט מוכיח את עצמו כמשהו שאי אפשר לסמוך עליו יותר.

דפוסי השחזור קשורים בדפוסי אמונה, דעות, קביעות, בצורך להתאים לסביבה, באיזשהו ביטחון שבפעם הבאה שהנשמה תיוולד לאיזשהו גוף פיזי, היא תדע באופן אוטומטי להתהפך, לזחול, לעמוד על רגליה, ללכת, לדבר, כמטאפורה וכדוגמה.

שינוי התוכנה אומר חיבור לידיעה שבכל עולם בו בחרה הנשמה להשתקף היא מצוידת בכל הציוד במאה אחוז.

מייעצים אנו שתיצרו אמירות, מנטרות מחזקות, שיאפשרו לכם לייצב, לייצר, לחזק ביטחון חדש מעצם מהותכם. ביטחון שהוא הרבה מעבר לגוף, להשתקפות הנוכחית, לזמן ומקום, ביטחון ראשיתי".

 

סגור לתגובות.