תקשור הישויות המדריכות על מגמות השנה הקרובה – 23.8.2023

ישויות ספיראלת האור:
"אין מגמות אהובה, יש התרחשות הנובעת מצירופי היבטים המתארעים ביקום ובקיום. אם את מבקשת מגמה בכל זאת, הרי שהכוונה היא שכלוף = שכלול וחילוף הנובעים כתוצאה מגילויים חדשים בעולמכם ומעולמות אחרים שאתם מגלים דרך הטכנולוגיות, מהמצאות ואפשרויות חדשות שלא היו במודע האנושי קודם לכן, המשנים סדרי מחשבה ותפישה. נוצר ערבוב בין מארגי תוכנות היקום, בכל קיום, כך שחוטי ידע מעולמות שונים נארגים יחדיו אל מארגים חדשים.

אותה מגמה ‏קורית גם ב'כדור לימוד' ובכל כדור, כאילו בנפרד, אך התהוות זו משפיעה על כל רמות התודעה. למשל, ב'כדור לימוד' מתקיימים ארבעה מגרשי משחקים – פיזי רגשי, מנטאלי ורוחני, כשבכול רובד מתקיים רובד ארצי של החווה ורובד רוחני של הנשמה, הצופה. כלומר ישנם רובדי תודעה רבים בכל כדור המורים, המאפשרים, את כל אופציות החוויה באותו עולם.

כפי שניתן לחיות ב'כדור לימוד' ‏עם 3% מיפתח זיכרון או 10%, 20% ויותר, כשכול מיפתח זיכרון מורה על חיבור לידע לזיכרון ולנקודת מבט שונות. במילים אחרות, ניתן להתבונן מחלון אחד בלבד או מאלף חלונות בו-זמנית באותה המידה, תלוי בבחירה.
שנה זו מאופיינת בשזירות חדשות של מארגי ידע העולים מנבכי התודעות. לדוגמא יתגלו תופעות יקומיות כמו הקשר לחוצנים ולטכנולוגיה חוצנית במודע הכרתי, שישנו את התפישה האנושית לחלוטין ויפתחו אפשרויות מימוש חדשות, כתוצאה. כולל מקצועות למידה ושינויי עיסוק.
לחילופין, ‏כמות הזיכרון, בו-זמנית של בחירות הנשמה לחיים האנושיים יפתחו יותר ואצל יותר נשמות בגוף פיזי, דבר שיגרום לשינויי חיים דראסטיים אצל כל אחד ואחת.
תהינה יותר התקבצויות של אנשים יחדיו בקבוצות שינוי, להקמת כפרים אקולוגים, לשמירה על הקיים, לחוויית חיים טבעיים, תוך ויתור על המיותר מבחינת היאחזות בעולם החומר.
חדשות לבקרים תצוצנה תפישות עולם, ‏טכניקות, אסכולות, כיצד ניתן כיצד נכון, לחיות את החיים טוב יותר.

מאבקי השליטה יגיעו לשיאים בהתנגחויות בין אנשים, דעות, אמונות וקביעות, שלא יאפשרו החלטיות. הדבר נכון לישראל, לארצות הברית, לרוסיה, אוקראינה, ספרד ועוד, כשתנועות שלום ותנועות מלחמה נאבקות זו בזו על שליטה וצדק כביכול.
במובן הזה הכאוס ועמו חוויית האבסורד, גוברים.
‏קבוצות אתניות שונות פורצות אל המרכז ומבקשות שדעתן וצורכיהן יישמעו ויתקבלו.
‏כך בספרד, שעדיין שסועה מבפנים, כך באירלנד וסקוטלנד, כשהכתר האנגלי מתרוקן משליטה אט, אט בשל כך, ובשל שערוריות פנימיות המתפוצצות אל חוץ ובמיוחד עקב המצב הכלכלי שאינו יכול לשאת יותר את הוצאות הכתר על חשבון העם.
מהפכה תתארע בעניין הזה נראה שבין 2024 ל-2025 כחלק ממגמות ביטול הקו הלינארי של החיים על פי קיטוב; עליונות נחיתות, טוב ורע… ‏בסך הכל ניתן לדבר על שנים של הקצנות והססנות בד בבד.
לא תתפוצץ פצצה אטומית לשאלתך האילמת, אך בהחלט תתפוצץ 'פצצת הקיפוח' בכל העולם בכלל, כשמנהיגים שתלטנים ינסו להדק את חגורת השליטה עוד ועוד, כמו ג׳ים קים און הקוריאני למשל.

ולשאלתך, ברוסיה עדיין שולט פוטין דרך הטריאומווירט שלו, אם אפשר לכנות כך את מועצת השליטה המורכבת ממנו, מפוטין, ועוד שניים במיוחד/בפרט.
‏מזג האוויר ימשיך 'להפתיע' במיוחד במישור התפרצויות הרי הגעש במקומות שונים בעולם, כסקנדינביה, איטליה, יפן ועוד, התפרצויות הנושאות גלי הדף ותוצאות של הצפות צונאמי במקומות שונים.
בישראל ימשיכו החיכוכים, או שמא נאמר, משיכת חבל בין קבוצות קיצוניות ואחרות, המנסות לנצל את המצב לטובתן.
טבעת האלימות מתחזקת הן מבחינת האג׳נדה הפלסטינית הדורשת הכרה ושליטה והן מבחינת קבוצות הפשע הערביות והישראליות שרשתן פרושה בישראל ובעולם.
‏רציחות, איומים, הופכים להיות עניין של מה בכך… זוהי שנה של איום וחווית איום, המעלה את דפוס ההישרדות והקיום כמעט לידי מלחמה של ממש, אך אין מלחמה כוללת זוהי שנה של הרס, כערש שינוי.

ב-2025- 2026 יהיה הסכם של אחדות ניגודים, אך לא של הרמוניה שלמה ובכל זאת אחדות, שתהווה הגה הנוהג את מדינת ישראל להטבת תנאים, תשתיות והתייחסות כוללת ואכפתית יותר.
לשאלתך ‏ארצות הברית מתפרקת חברתית וממשלתית וגם מבחינת השפעתה הפוחתת על העולם.
העולם אמנם כמרקחה נוהג אך לכם יש יכולת, בזכות הידע הזה, למצוא דרך של שלום בעצמכם ומתוך עצמכם ועל כך נשמח להרחיב".

 

סגור לתגובות.