קליטת מידע, יכולה להיקלט ולהיתרגם רק על מצע של קרקע מוכנה ומוזנת – 20.7.2023

על מנת שנקלוט מידע בעזרת האינטואיציה, (נתקשר), חשוב לגדל קרקע מודעת מבחינת המוח האנושי הקולט, לעצם קיומו של מידע שמעבר לידוע לנו זה מכבר. זאת על מנת שהנקלט בחושינו העל-חושיים, יוכל לתרגם את עצמו למסר מובן, שניתן יהיה לקבל מיידעים מגוונים, שהמוח האנושי עוד לא בהכרח מכיר או מודע להם.

מדובר ביצירת תשתית שתאפשר לבלתי ידוע לתרגם עצמו לידוע. מה שמכונה באנגלית Frame of reference הסיכוי לקבל תקשור מודע כל עוד לא קיימת נקודת השקה במוחנו המתחברת למה שנקלט, הוא אפסי אם בכלל, המידע פשוט לא יתקבל, כל עוד התפישה האנושית של מה קיים, מה הגיוני ומה לא, מנהלת את העניינים.

כמטאפורה, כדי שינבוט זרע, חייבים להתקיים תנאי קרקע שיאפשרו את הנביטה שלו. אפשר לראות את זה במדבר; לפעמים יכולות לעבור מאה שנה שזרע טמון באדמתו, עד שפתאום ירדו מספיק טיפות גשם שיעוררו את הצמח ויגרמו לו לנבוט ולצמוח תוך עשרים וארבע שעות!!! באותו אופן ניתן להסביר את קליטת המידע, שיכולה להיקלט ולהיתרגם רק על מצע של קרקע מוכנה ומוזנת. בדיוק כפי שזרע לא יגדל באדמת בור, כך גם לידע חדש, נחוצה תשתית להיקלטותו, מוכנות לתרגם ידע שמעבר לזמן ומקום לזמן ומקום.

הנה מעט ממה שאומרות הישויות המדריכות בעניין:
ישויות ספיראלת האור:
"צברתם ידע, גם רשמי עם כל התעודות הנחוצות ב'כדור לימוד'; יש לכם בסיס, יש לכם גושפנקא, כל אחד והגושפנקא שלו בתחום שלו. הידע הזה הוא חלק מ'אוקיינוס הידע', קרי, מהידע היקומי המכיל את הניסיון המצטבר של כל נשמה ונשמה, של כל כוכב וכדומה. הוא בסיס להבנה הרבה, הרבה, יותר רחבה וגדולה.

כל מה שלמדתם ב'כדור לימוד" מהווה בעצם ערוץ שמאפשר לידע היקומי לזרום דרכו, או שמא נאמר לתרגם עצמו לשפת אנוש.
נחוצה קרקע כדי שהצמח יגדל.
כל מה שלמדתם מהרגע שהגעתם ל'כדור לימוד' במסגרות הבלתי רשמיות והרשמיות, מהווה קרקע לקליטת ידע קוסמי. לא נכון להיאחז בידע הנלמד, בתבניות המוכרות, הן אמורות לשרת לצמיחה חדשה. קרי, אלה התוויות, זו קרקע שעליה אמורים לגדול אין ספור תובנות חדשות. הן לא יכולות לגדול כשמטילים ספק, או לא מאפשרים לעצמכם לפעול על פי התחושות שלכם, הרגשת ידיעה פנימית שלכם, בה טמון הקשר לידע היקומי בקיום.
זהו זמן יקר, מיוחד במינו בו משתלבים הישן והחדש; בו תבניות, דעות, התרשמויות ישנות מתמוססות ב'אוקיינוס הידע', הכול 'שם'/כאן, דבר אינו הולך לאיבוד, הם רק משנים מקום, משליטה להוויה…'שינוי קטן'… כשהכול הווה הכול משרת. כשקיימת שליטה, קיים צמצום עצום ואנו מבקשים בתרגילים שאנו נותנים לכם, לחבר אתכם להוויה, לזרימה אינטואיטיבית, לתחושה שאתם חלק מהיקום והיקום חלק מכם בכדור הארץ, בהוויה הפיזית.

המישור הפיזי הופך דליל יותר. זהו עולם שמשלים עצמו בדרך שחמשת החושים 'מתחתנים', מתמזגים, עם החוש השישי ב'נישואים קתולים', כך שהרובד הפיזי 'מתחתן' עם הרובד הרגשי, ש'מתחתן' עם הרובד המנטאלי, ש'מתחתן' עם הרובד הרוחני. בהומור נאמר ריבוי נישואין….. אך, מדובר ביצירת 'אחדות ניגודים הרמוניה שלמה', בסנכרון בין כל רמות התודעה .
כל ההפרדות שנחוו במשך מיליוני שנים בכדור הארץ מתמוססות אט, אט, זהו השיא, הפיק, אצל כל אלה שהופכים את המודעות הרוחנית לחלק מחייהם ומחברים אותה עם המישורים האחרים, זוהי השלמת מעגל.
שמחנו לשוחח עמכם, נשמח לעשות זאת שוב בכל הזדמנות שתינתן לנו. מבורכים אתם באור ובאהבה באור ובשלום".

סגור לתגובות.