משום התקופה הכל כך מטלטלת בעולמנו חשוב להתחבר לחלק הרוחני שלנו בהכרה מודעת – 29.6.2023

מבחינתי לחיות במודעות רוחנית בהכרה מודעת עלי אדמות, הוא צו השעה ולו משום התקופה הכל כך מטלטלת בעולמנו. ההיזכרות שיש מעבר למה שאנו קולטים ב-5 חושינו כבר מתאפשרת זמן רב, כך שניתן להתאמן בלהיזכר במודע ביכולת להשתמש בחוש השישי הלכה למעשה יומיום שעה, שעה, כדרך חיים.

בקורס לפיתוח ויישום מודעות רוחנית ותקשור, אותו אני מלמדת עשרות שנים, דרך תהליך ובעזרת אימון מודע, אנו משיבים לעצמנו את היכולת להתחבר לעוצמה הפנימית ולכוח האישי, לומדים לתקשר עם מקורות ידע שמעבר למה שנמצא בהכרה המודעת שלנו, להרחיב הבנות ותובנות, להתחבר לפרספקטיבה רחבה ולקבל פרופורציות, להביא אפשרויות רבות נוספות לתודעתנו; נקודות מבט שונות, כשהתקשור מבחינתי ולהבנתי. הוא כלי המאפשר את החיבור למידע ותובנות שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום.

הוא משמש מראה המאפשרת לנו להשיב לעצמנו את מושכות הניהול על חיינו דרך שחרור מאחיזה בדעות, אמונות וקביעות מתוך הגילוי שיש עוד דרכים לפרש דברים, שהן לא האמת היחידה שקיימת, ומתוך כך לשחרר עצמנו אט, אט, מביקורת, שיפוט ומהטבעות של פחד, כאב, צער שעדיין מנהלים את חיינו.

כמו כן, מאפשרת הרחבת המודעות הערה, את הגילוי והשימוש בדמיון וביצירתיות שלנו ומתוך החיבור לזיכרון היותנו נשמה בגוף פיזי, לממש את עצמנו במלוא.
השימוש ביכולת זו מקנה לנו אפשרויות ומתנות רבות המשחררות אותנו כאמור, מעול של שיפוט, בקורת והאשמה ומלמדת אותנו רבות.

הנה מספר דוגמאות למתאפשר לנו כתוצאה מהחיבור למימד הרוחני, במודע, הלכה למעשה, כשהתקשור מהווה כאמור, כלי מסייע.
* השימוש ביכולת מלמדת אותנו להכיר בכך שכל אחד מאיתנו הינו ניצוץ אלוהה ממעל, אהוב, שייך, רצוי, חשוב ומשמעותי מעצם היותו, חלק מהפאזל האלוהי שאינו שלם בלעדי אף אחד ממרכיביו.
* מלמדת אותנו שכל מה שבא לפיתחנו בא לפתחנו.
* מסייעת להרחיב את מצע הקליטה המודעת, ההבנה ורשת אפשרויות הגילוי, המיצוי, ההתנהלות אל מול החיים, עם ואל מול האחרים וכדומה.
* מלמדת אותנו להביא את הרצוי, את החזון, למודע ולייצר גשר המאפשר מיצוי וחיבור בין הרצוי למצוי.
* מלמדת אותנו לקבל את העצמי והאחר על מנת ליצור עולם טוב יותר.
* מאפשרת להתחבר לעוצמה הפנימית ולבטא אותה.
* מאפשרת להעז לשנות את הקיים ולהתחדש.
* מאפשרת להעצים את הערך והביטחון במי שאנחנו באמת ובמטרת חיינו עלי אדמות ולהגשים את מה שבאנו לעשות בעולם הזה.

התקשור (מלשון קשר, תקשורת), הוא יכולת הנתונה לכול אחד מאיתנו מעצם היותו. אין אדם ללא אינטואיציה, כל מה שנחוץ הוא לבחור ללמוד להשתמש בה במכוון ובמודע, על מנת להרחיב את מצע הקליטה, התרגום וההבנה.
כל אחד יכול!!

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.