היכולת לעשות שינוי קשור בשינוי הפירושים – 17.11.2022

במעבר החיים הנוכחי אנו מחברים את הניסיון המצטבר שלנו ממעברי חיים רבים, כולל חיבור לכל מה שנקרא "שברירי מחשבה קפואים" או כפי שמכנים זאת האינדיאנים "פיסות נשמה אבודות". במילים אחרות, אנו יוצרים במודע איגום (מלשון אגם), משאבי ידע וניסיון שצברנו לאורך דרך ההגשמה שלנו.

כשמדובר ב"שברירי מחשבה קפואים" הכוונה לאחיזה בתפישות מסוימות שנוצרו בגלגול מסוים, כאילו וזו האמת ואין בלתה, כשבעצם זה לא רלוונטי בכלל, אך אין מודעות לאי הרלוונטיות. כלומר, חלק שהתגשם פעם, ממשיך לחיות עם הפחדים החרדות והמסקנות ואיננו מאפשר התרה, עד שאין אנו מגיעים להכרה מודעת של מה שאינו מאפשר לנו לחיות כגירסה הכי טובה של עצמנו.
התחברות ל"משפחת האנוש" כפי שאומרות הישויות, מבחינת המודעות הרוחנית שלנו, מאפשרת חיבור למודעות הקוסמית של מהות כולנו כניצוצות (נשמות), הבורא בנברא.
במעבר החיים הנוכחי בחרנו להתחבר למודעות הרחבה, דרך הערוץ האנושי של הניסיון המצטבר, להרחיב את המודעות האנושית להכרה הולכת וגדלה בזיכרון התת והעל מודע של היותנו. לשם כך אנו מתחברים לכל השברירים/המעכבים, וכשאנו מצליחים להכיל אותם מתאפשר החיבור לכוחות שהיו כאילו מנותקים מהיכולות האנושיות, מבחינת המודעות ההכרתית שלנו.

הישויות המדריכות מדברות על חוויה אנושית ויקומית מאד מורכבת שכן בכל תוכנה מתפרש המידע בהתאם. מה שקורה כעת בעניין הקורונה למשל, גם באותה תכנת חשיבה של כדור הארץ, מדברים מתוך תפישות שונות ונצמדים כל אחד להבנתו, מה שמייצר קיטוב שבסופו של דבר יוביל לשינוי.

היכולת לעשות שינוי קשור בשינוי הפירושים והרחבת ההבנה המודעת שלנו. להתאמן לפרש את המידע של הישויות לשפה שנוכל להתחבר אליה, להבינה ולחיות אותה, על כל ארבעת הרבדים: פיזית, רגשית, מנטלית ורוחנית.
לדוגמה, ההבנה שהטבעה ראשיתית היא מסקנה שהוסקה ברגע הלידה הראשונה, מסקנה שמוצתה כעת, דרכה חווינו המון גלגולים. עצם היכולת להבין ולהפנים זאת, מאפשרת לנו להשתחרר מהטבעות ומסקנת יסוד להפנים שזו אבן דרך שמוצתה, יצירה שאפשרה הגשמה דרך חוויה ואיננה רלוונטית עוד.

בחרתי להביא תקשור הישויות המדריכות על כך:
מדריכי ספיראלת האור: "אל מעבר החיים הרלוונטי מצטרפים כמובן 'השברירים הקפואים' שהרי השלמת מעגל מחוברת להמסתם ועשיית שלום עמם. המעברים הרלוונטיים אליהם מכוונים אנו, הם אלה המאפשרים את השלמת המעגל האנושי וחבירה למעגל האוניברסלי קרי, אלה המאפשרים את המעבר ממשפחת האנוש אל משפחת הניצוץ, המשפחה הקוסמית, אל חיק הבורא בהכרה מודעת.
כדוגמה: מעברי החיים שלך דורית מצוינים בכוח ועוצמה מרפאים, כובשים וחוצים גבולות הן כגבר והן כאישה, שברירייך מייצגים את הגבלת השימוש בהם ולכן עשיית שלום עם השברירים, מתוך מודעות ערה, מאפשרת חיבור שלם לתכונות בסיס אלה ולהשתחררות מדפוסי פחד ראשיתיים.
השחרור מחלון ההתבוננות וחוויה כתוצאה של הטבעה ראשיתית שנוצרה בראשית ההתהוות הנשמתית הייחודית, מאפשר יצירת תוכנה חדשה בכל העולמות, שכן כל עולמות החוויה של כולנו הן תוצר של "ראשית ההתחלות" האישית של כל אחד ואחד מאתנו.

הביני, השלמת המעגל אדירה ונוגעת בשינוי תודעתי יקומי קרי, כולנו נולדים מחדש אל הלא נודע. מרפים מהנודע במובן של הכלת כל דפוסי ההתנסות, החוויה, החשיבה קרי, הכלת כל התוכנות שיצרנו אי פעם בעולם כלשהו.

את מבינה? זוהי השגה כל כך מורכבת שהחיבור אליה מאפשר התבוננות משתאה של ממש כשבכל תוכנה ניתן לפרש ולתרגם את הדברים על רקע בסיס הניסיון המצטבר על מנת לתאם שפה לערוץ בו מצויה ההשתקפות ולאפשר הפרדה ממנו, ההפרדה הנפרדת מעצמה.
כל העבר הוא הווה, החוויה היא של הווה מתמשך, אין עתיד רק הווה מתמשך. נשמח להרחיב, לעת זו שלום ואהבה ברוכה ומבורכת את".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.