מבקשים להאיר מידע על תהליך השינוי העוצמתי והדרמטי, אותו עובר היקום – 30.6.2022

ישויות ספיראלת האור המורחבת: "השלום הברכה ואור יקרות של אהבה לכן, כאן ספיראלת האור המורחבת, מבקשים להאיר מידע על תהליך השינוי העוצמתי והדרמטי, אותו עובר היקום והקיום בכלל ובפרט ונאמר כך:
כול רשת האופציות שנחוותה, מתכנסת אל מהות אחת. כך בכל עולם, כך בכל העולמות. קרי, נוצר איסוף/חיבור וקשר בין התודעה האנושית לבין עצמה, כך שכל התרבויות, נקודות המבט, המנהגים, צפים ועולים לתודעה ההכרתית ומייצרים תקשורת, כך בכל עולם.
בעצם ניתן לומר כי חלה התרחבות אדירה של נקודות מבט שהיו, (עבר), המתחברות להווה ומייצרות עתיד שונה כל רגע = המעבר לחוויית חיים ב'הווה מתמשך'.

מבחינת כל העולמות החוויה ביקום, חל אותו תהליך, בהתאם לתוכנת (החשיבה), ההוויה, של אותו עולם. כלומר, חל איגום משאבי ניסיון, ידע ויכולות, המתכנסים אל תודעת אותו עולם וזורחים ממנה – מהתודעה הספציפית, אל עולמות אחרים.
אותו 'אור ידיעה' הזורח אל הרשת האישית והיקומית, מעורר אצל כל נשמה באשר היא, את תמצית הידע והניסיון שלה באותו עולם וכך חלה הארת תודעות, אל כל אישיות. כמו ""נוצרת"" אישיות נפרדת מכילה, מכל עולם = אישיות 'כדור לימוד', אישיות אוריון וכיוצא באלה = התכנסות הידע והניסיון ומתוכה הארה/זריחה, של כל אישיות מקבוצת הנשמות, מקבוצות אחרות בעולמות השונים, בהם חווה כל נשמה את התגשמותה.
זהו תהליך המחבר לישות, להוויית הישות העצמאית (הנשמה), במלוא הדרה וייחודה בו-זמנית לחיבורה אל כלל הישויות מאותה 'נשמת אם' ו'לאנרגיית האם'.
למעשה זהו תהליך מרכוז או כפי שהזכרנו בעבר 'תמצית מוכלת' המתהווה הלכה למעשה.
הניסוי היקומי לאפשר זאת דרך שינוי הכלי באותו מעבר חיים, דרמטי והכרחי שכן מדובר בשינוי מבחינת בסיס הזיכרון/הנתונים. אם ניקח את 'כדור לימוד' לדוגמא נאמר, שבסיס הנתונים מתרחב לאין שיעור ויוצר תוך כדי כך הארה של חלקים נוספים במוח, הלכה למעשה. קרי, נוצרת הגדלה של מיפתח הזיכרון או שמא נאמר נוצר חיבור מודע הולך וגדל לזיכרון/לידע, שמעבר לזמן ומקום בזמן ומקום. שינוי המשפיע על הפעלת נקודות רדומות בדי.אן.איי, במערכת העצבים, ברגישות הקולטת, בהתנהלות הגוף.
ואכן, זוהי אחת מהסיבות שכל כך הרבה שיטות ריפוי, טיפול, דיאטות וכדומה, נולדות חדשות לבקרים. שיטות המבקשות להקל על תודעות שעדיין אין עליהן מענה כולל, לחיים מלאים ומספקים. אינספור שיטות המתאימות ליוצרן ולכל מי שמתחבר ליוצרן. חיפוש מבורך שמביא אט, אט, מענים חדשים של התחדשות הגוף, המוח הער ולשינוי תודעתי.

לסיום בזו הפעם תרגיל:
דמו לעצמכם אינספור שרשרות אור שנפתחו והפכו לקו, השטות ביקום ובקיום וראו כיצד הן מתפרקות ויוצרות שרשרת אחת ענקית, המורכבת מכולן"
כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי.

סגור לתגובות.