מה זה כל מה שיש??? 19.8.21

הרבה מאתנו נושאים בתחושה, בהרגשה, בכמיהה, חוויה שיש משהו שהוא מעבר למה שמתקיים בחיינו בפועל בתחומים שונים. התחושה של "מה, זה כל מה שיש"? תוקפת לעיתים. משהו כאילו כל הזמן מחפש את האלוהים, את החיבוק והחיבור.
כיום אני מבינה שהפעם בחרנו להתחבר למקדש הפנימי, לאלוהים שבפנים. בחרנו לוותר על כל הטקסים החיצוניים כתחליף למשהו האמיתי. לפתח מודעות לזה שאנו חלק מה"אחד" מחוברים מעצם היותנו ועלינו לגלות זאת.

חלקנו מתאמנים בחיי היומיום שלנו להתחבר למצב תודעתי המחובר ליקום, לעולם ומלואו, בשקט, בנחת, בלי דרמות, מבלי לקרא לזה בשמות, היות וזה מה שטבעי לכולנו, החיבור = בחרנו להתחבר לנשמה הנותנת חיים לגוף/לכלי ואולי כבר אין צורך בטקסים כפי שהיה פעם כשאנשים היו במיפתח זיכרון קטן יחסית להיום.

הישויות המדריכות מנסות להסביר לנו שמיפתח הזיכרון היום הוא הרבה יותר גדול ממיפתח הזיכרון שהיה לכוהנים ולידעונים של פעם. היה ערוץ מסוים שהם היו מחוברים אליו, אבל כל השאר לא היה מחווט כפי שהוא מחווט היום והטכנולוגיה היא דוגמה טובה לזה; גילוי של עולמות אחרים, החלליות המופיעות בעולם, אנשים שעוסקים בחוצנים ועוד.
אנחנו בתת ועל המודע מחוברים לכל הידע שקשור אלינו ומעבר. כלומר, כל השתקפות שיש לנו במקום אחר, הטבעות שיש לנו מחיים אחרים, הכל נמצא פה איתנו אלא שאינו מצוי בזיכרון האנושי המודע עד שאיננו מפתחים מודעות כלפיו. העל מודע הוא מעבר למודע שלנו כנשמה, הוא הקשר של הנשמה עם כל הנשמות האחרות, עם הספרייה הקוסמית.
תת המודע מסמל את כל הידע שלנו, הניסיון המצטבר, הספרייה האישית שלנו שקשורה גם לספריות אחרות. לכן אפשר לחדש לנו רק מבחינת המודע ההכרתי. אני מציעה להתחבר לתמונה יותר רחבה מתוך ההבנה שמה שאנו רואים הוא רק חלק. מודעות זו מאפשרת לגלות בכל פעם עוד חלק וכך אנו פותחים את הראש לעוד ועוד הבנות ותובנות.
אך לשם כך, חייבת שתהייה לנו בתוכנו איזושהי מסגרת התייחסות, קרקע שתתחבר למידע. להזכיר פירושו לחבר אותנו לקרקע יודעת, אחרת המוח האנושי שלנו לא יקבל דברים, משום שזה לא יהיה הגיוני לו.
יש הרבה מאד כלים ודרכים אך יש לזכור את עיקרון ה"אין", בורא עולם ושאנחנו חלק מהפאזל שלו. הכל קשור עם הכול, הכול נועד למען הגשמת הפוטנציאל. זה הבסיס וכל דבר שאנו מקבלים וככל שאנו יודעים שיש לו קשר לדברים אחרים, איננו נשארים נעולים על פרט מתוך המחשבה שהפרט הוא כל מה שקיים ומגלים עולם הרבה יותר גדול ורחב.

 

 

סגור לתגובות.