ראש דרקון של מדינת ישראל במזל שור – 12.8.2021

שימו לב להפוך את הכתוב לאפיון, גורל, הקארמה של המדינה ולקשר את הדברים למה שעבר העם היהודי עד שהקים את מדינתו ומאז ועד היום.

נחשב למיקום קשה. החיים הקודמים עמדו בסימן תהפוכות וניתוקים פלוטוניים ועולמו היה במצב של התמוטטות מתמדת. הטענה היא שהראש דרקון בשור מצביע לא רק על הגלגול הקודם, אלה גם על חיים קודמים עוד יותר, של איזו בעיה מצטברת של ניתוקים. אומרים שבגלגולים ראשוניים הייתה בעיה של חוסר ערכים וחוסר מוסר שעליהם נתן את הדין בגלגול הקודם ואז הגיע מצב של התמוטטות וכן הלאה.

יכולה להיות התמוטטות פיזית. עשה שימוש שנתפס כרע באנרגיות, ביכולות, בדחפים ובשאיפות שלו תוך תחושת בידוד וניתוק. לא היה יכול לפנות לאף אחד לעזרה. עכשיו בחיים האלו נשארה הרגשה לא ברורה שהכל עלול להתמוטט סביבו. הוא מחפש את סיפוק האגו באמצעות טיפוח יחסים וקשרים לא מתאימים, או לא חיוביים שגורמים בסופו של דבר לשבירת האגו שמנסה לבנות. קולע עצמו למצבים, או עם אנשים שגורמים לשבירת אותו האגו. מבחינה זו לפחות יש פה אלמנט של הרס עצמי: מושך אליו הנסיבות הלא נכונות, חווה נסיבות חיים משפילות, או מדכאות, או מתחבר עם אנשים הנראים לו מיוחדים, או מעליו. לומד בדרך הקשה דרך ניסיונות מרים, כואבים וכו'… קולע עצמו למצבים שמאלצים אתו בסופו של דבר לפתח מודעות בלית ברירה.

תחושת הבדידות והניתוק קיימת, מקננת לעולם במצב לחץ וגם התחושה ש"אם אין אני לי מי לי", שבעצם איש לא יכול לעזור לו לאדם פרט לעצמו.

בשל הצורך לשקם את הנשמה מפחדיה, עליו ליצור ביטחון אמיתי שלא תלוי באיש, ללמוד לאהוב את בני האדם באמת מבלי לחשוש מפניהם, כי בשל החשש לעיתים קרובות מפתח פליזריות ונחמדות בלי גבול, ע"מ שלא יפגעו בו. עליו להכיר את עצמו באמת, ללמוד לקבל את עצמו כמו שהוא על הטוב ועל הרע.
המוטיבציות והצרכים שלו חבויים עמוק, עמוק בתת הכרתו, לפחות בחלק הראשון של חייו. לפעמים הוא נראה חייכן וידידותי שמבפנים הוא נקרע, או מסתיר תכונות שללילות. המשברים מתרחשים

אצלו בזה אחר זה, עד שכל חייו נראים כמאבק אחד גדול. הוא נוטה לחשוד בזולת, לפקפק בטוהר המוטיבציות שלו וגם זה לוקח לו זמן לגלות, בפרט אם הוא מהפליזרים. תמיד נזהר שלא ידפקו אותו. בגלל זה אם התכונות האלה חזקות אנשים הולכים נגדו מכוון שקולטים את העוינות. יכול להתבטא בכך שמשדר לאנשים האלה שלחלוטין נוגדים את השקפת עולמו ואז לא מבין מהיכן זה צומח: "כאשר יגורתי בא לי". (צריך לבדוק בתים חברתיים).

הוא מחזיק חזק בדעותיו ואמונותיו, הוא בעל אינטנסיביות פנימית גדולה מאוד, שאם לא מוצאת פורקן הופכת לכעס, לזעם ומכוון שבאיזה שהוא מקום בפנים יש לו איזה שהוא זיכרון של כאב, מרגיש כמו חיה פצועה שנדחפת לקיר ברגעים שמרגיש מותקף ואז נעשה מסוכן למי שמהווה איום לגביו: מצליף בלשונו, מתנקם, מכה (מי שבנוי לתת מכות), ומסוגל לרדוף את קורבנו עד חרמה, גם אם לפעמים הוא עצמו משחק את הקורבן, או הופך להיות קרבן אמת.

צריך לבדוק טוב, טוב באיזה שלב האדם נמצא בציר מהזנב דרקון לנאד החיובי, כי את התופעה האחרונה מוצאים רק במקרים הקיצוניים יותר (גם לגבי אלה המפותחים יותר שזזו כבר לכיוון ראש דרקון, יש תחושה במצבי לחץ של חוסר אונים, כעס פנימי, או כל תגובה אחרת, בהתאם לטיפוס שהתחושה היא של נרדף).
בחיים האלה הוא צריך קודם כל לחפש ווינטילים לשחרור הלחץ הכבד של האמוציות האינטנסיביות שלו. צריך לפתח אהבת אמת לבני אדם. צריך ללמוד לא לבזבז את האנרגיות העצומות שלו על מלחמות.
צריך ללמוד את האבחנה בין מה שהוא צריך לבין מה שהוא רוצה, להסתפק בראשון ולוותר על השני. אם הוא מצליח לעבור מזנב דרקון לראש דרקון זה מסמל את המעבר ממלחמה לשלום.

 

סגור לתגובות.