אנו מושפעים, לא רק מהחוויה האישית שלנו, אלא גם מחוויה כללית – 6.5.2021

כשאנו נולדים לכדור הארץ אנו מתחברים לשני ערוצים, נכנה אותם "תקעים". תקע אחד אנחנו מכניסים לזיכרון האנושי האישי. המחבר אותנו למערכת הידע והניסיון המצטבר האישי, "לטוב ולרע", הנחוץ לנו לצורך הגשמת חיינו דרך המעגל האנושי. אנו נולדים לכוחות ולמה שאנו תופשים גם כחולשות, שיבואו לידי ממש דרך האנשים שבחרנו להיוולד איתם, על פי הורים, המשפחה, הנשמות המשלימות אתנו מעגל חוויה, המשפיעים ומעוררים זיכרון של הבחירה לחיים, התפקידים, הכישרונות וכיוצא באלה.

כשמדובר בגלגול מסוים, בפרק חיים מסוים, הכוונה לרישות להמון ערוצים. האישיות שהתגלגלה לחיים הנוכחיים, ממגנטת אליה בדיוק את מה שהיא זקוקה בכדי למצות את עצמה. על פי זה היא בוחרת את ההורים ואת החברה, את הזמן ואת הדת וכן הלאה.

הזיכרון מתעורר בכדור הארץ רק דרך האנשים, הסביבה, האירועים, הטבע, כל מה שמתקיים ובא לפתחנו, מביא לפתיחת זיכרונות, פחדים וכישורים. שהרי מה שלא נמצא בהוויה האנושית בזיכרון המודע, כאילו לא קיים מבחינתנו.

את התקע השני אנו מכניסים לשקע של הזיכרון האנושי האוניברסלי, זיכרון החיים עלי אדמות, עם דגש לזיכרון התרבות, הדת, המקום, אליו בחרנו להיוולד. הזיכרון האנושי הכללי קשור בכל ההיסטוריה של היוולדות או התגלגלות הנשמה בכדור הארץ בכל התקופות, בין שחיינו או לא חיינו בתקופה מסוימת. הוא כולל כל מה שהחיים בכדור הארץ חופנים בחובם; ניצחונות ומלחמות, שואות ואסונות הטבע, כל המהות של כדור הארץ.

אלו שני ערוצים מרכזיים שהולכים יחד, הם אינם שני קווים מקבילים, הם שזורים אחד בתוך השני. ההיסטוריה האישית שלנו שזורה בהיסטוריה של כדור הארץ, כאמור, גם אם לא חווינו בו בכל התקופות.

החיבור, הרישות, נוצר ברגע שאנו נולדים לכדור הארץ בתודעה אנושית,
כשאנו מושפעים, לא רק מהחוויה האישית שלנו, אלא גם מהחוויה הכוללת.
למשל, גם אם אנו ומשפחתנו לא היו בשואה, קיים בנו חיבור לזיכרון מעצם הבחירה להיוולד לעם היהודי. ברגע שאנו נולדים לדת מסוימת אנו מתחברים להיסטוריה של אותה דת.

למעשה ישנו עוד תקע אחד, אותו אנו מגלים היום עם התפתחות המודעות הרוחנית, התקע שמתוכו נוצרו התקעים האחרים והוא התקע של הנשמה, שכל תפקידה להגשים עצמה דרך חוויה בעולמות שונים. במילים אחרות, ערוץ זיכרון מרכזי של הניסיון המצטבר הנשמתי.

במעבר החיים הנוכחי בחרנו להתחבר לכל השורות התחתונות של הניסיון המצטבר של נשמתנו ולפתח מודעות לערוץ מרכזי זה של ההיוולדות לכדור הארץ כנשמה, עם כל האוסף, הזיכרון, ההתנסות, המסקנות ההטבעות וכן הלאה בכלל ובכדור הארץ בפרט, על מנת לשנות תפישה.

 

 

 

 

סגור לתגובות.