בחרנו להיזכר גם דרך חוויות אבסורד – 1.4.2021

את השינוי הגדול המתרחש בשנים אלה, ניתן לדמות למעבר מנדנדת העליונות והנחיתות, גבריות ונשיות לשילוב, לאנדרוגיניות של תכונות, כך שהכול מחובק בתוכנו כהתחברות ל"אחדות הניגודים ההרמוניה השלמה" ממנה נוצקנו כולנו.

כעת אנו פוקחים עיניים לגלות שתפישת העולם בכדור הארץ היא תוכנת חשיבה (אחת מיני רבות ושונות ביקום), שמיצתה עצמה ואנו מתאמנים בלהרפות אחיזה בדעות, אמונות וקביעות הנובעים מהמיפתח הצר אותו חווינו בגלגולינו לאורך ההיסטוריה האנושית, לקבל את העובדה שכל מה שאנו עוברים בעולם לינארי, הוא חלק מהבחירה שלנו ובדיוק בסדר שלו ולייצר תכנת חשיבה חדשה, אדם חדש.

בעיני על מנת להימנע מלהיתפס בדעות הרווחות בכלל ולגבי הקורונה בפרט, חשוב מאוד לשנות שפה והתייחסות – להבין ולהפנים (שזהו אתגר בפני עצמו), שהכול בא עבורנו ולמעננו בצורות רבות המסייעות/דוחפות, לפתיחת תודעה וחפישה, חדשות.

הישויות המדריכות מעבירות מידע ומסרים הקשורים לתקופה ושמים דגש מיוחד על שינוי צורת הביטוי והשפה בה אנו משתמשים, כחלק מהנחלת השינוי הלכה למעשה. למשל, הן מציעות שלא נשתמש יותר בביטוי "אני עליון" מפני שאם קיים "אני עליון" מן הסתם, קיים "אני נחות", מה שאיננו נכון מבחינת המהות שכל אחד מאתנו חלק ממנה = ניצוץ אלוה ממעל.

בכל אחד מאיתנו קיים הכול. לכן, במקום להשתמש ב"אני עליון" הישויות מבקשות שנשתמש בביטויים כגון, "אני רב רובדי", או "מהות האור", על מנת שייווצר שינוי שפה בפועל.
חשוב מאוד כחלק מהדרך, להסתכל בעיניים לכל מה שקיים, בין שהוא ״נחמד״ לנו ובין שממש לא. כשאנו מאפשרים לעצמנו להתבונן במודע לפחדים, לחששות, לספקות וכל מה שמטריד אותנו, יש ביכולתנו להשתחרר משלטונם.

זהו תהליך של התעוררות "זיכרון המהות" ומטרת החיים בכדור הארץ ״במיפתח זיכרון קטן״.  מה שאומר, שבחרנו לחוות את עצמנו לאורך ההיסטוריה דרך 5 חושים. קרי, מה שאתה רואה הוא זה שקיים…What you see is what you get = חוויית חיים לינאריים שעליונות ונחיתות, טוב ורע, הישרדות וקיום הם תוצר שלה.

ושבזו הפעם בחרנו לפתוח את המודעות שלנו לכך, תוך קבלת ה"טוב והרע" בתוכנו ומחוצה לנו. באנו להיזכר שחווינו את כל אלה כמו גם את תוצאות השכחה, לאורך פרקי החיים בכדור הארץ והכול בסדר שלו.

ואולי, הכי משמעותי מבחינתי הוא לזכור שבזו הפעם בחרנו להיזכר גם דרך חוויות אבסורד, כמו הקורונה ותוצאותיה, חוויית הבחירות בארצות הברית, האלימות המשתוללת ועוד, ועוד…. על מנת שתיווצר התמוטטות תשתית התפישה המצומצמת בכדור הארץ, למען יצירת חדשה.

בחרנו לפתוח ערוצים לזיכרון רחב וגדול של מהותנו הנשמתית בגוף פיזי, להיותנו אחד יחיד ומיוחד ובו זמנית, חלק מהכלל, להיזכר בתפקידנו בעולם ארץ בשעה זו.

לשם כך אנו עוברים מה שאנו עוברים, זו ממש מראה ״לטוב ולרע״ של חוויית האנוש, וכל מי שבחר להיזכר במודע מתאמן בהתבוננות והכלה.
ככול שכל אחד מאתנו מסתכל על הדברים ממקום של ״התבוננות משתאה״, כך אנו מאוזנים ורגועים יותר, מתמקדים במה שממלא את המצברים שלנו על כל 4 הרבדים: פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני ומצויים במרכז של עצמנו, מבינים את האחר, מפתחים יצירתיות, יכולת עמידה בתנאים משתנים ובלתי ידועים מראש, חמלה וסובלנות וכל זאת, על אף ולמרות הכאוס.

אהבתי את מה שאמר דר' ברוס ליפטון בהרצאתו מ-21.12.2020 שכאוס מורה לנו שלתבנית הקיימת אין יותר זכות קיום ושעלינו לבנות חדשה!!  ואני אוסיף, לבנות חדשה מתוך מודעות לבחירה שלנו ולתפקידנו בזו הפעם ביחד עם הזיכרון המודע להיותנו חלק מ…

 

סגור לתגובות.