ברכת הישויות המדריכות לחג הפסח – 25.3.2021

ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה והתרוממות הרוח לכם. כאן מדריכי ספיראלת האור מבקשים לברככם לכבוד חג החירות.
קודם לדברינו מבקשים אנו להעניק לכם תרגיל דמיוני של לבישת אור הבורא בנברא ולברך את כולכם שתלבשו אור לבן זהבהב שקוף, תאפשרו לו לזרוח מלבכם וחושו כיצד, בו-זמנית, נשפך עליכם אור יקרות מן היקום, כך שאתם עטופים באהבה, בחמלה ובחסד, עם רגישות מופלאה כלפי עצמכם וכל יצור נברא, במרחק המאפשר קירבה וקירבה המאפשרת הכלה, קבלה והתרחבות הלב = מרחק נגיעה.

חג חירות זה בשונה מהחגים המוכרים לכם עד כה, מביא בכנפותיו אנרגיה של 'זיכרון ההיות', המאפשרת שלום והשלמה, שלווה ורעות, הוויית מרחב ראיה, קבלה והכלה, כפי שלא התאפשר ב'כדור לימוד' עד כה.

בעיצומו של תהליך השתחררות ממסמרות הדעות, האמונות והקביעות, מתעורר עולמכם לציוץ ציפורי דרור; לאנרגיה צחורה, שקופה, המכילה את כל צבעי היקום, אנרגיית האיזון. אנרגיה המאפשרת לכם להשכין סדר נוהג חדש, להשכין שלום בעצמכם ובסובב, אנרגיה המאפשרת לכם להיזכר במודע מי הנכם באמת ומהו תפקידכם עלי אדמות, בזמן כה אינטנסיבי והרה עולם זה, ב'כדור-לימוד' וביקום כולו.

התמקדו באור היקרות ותרגישו את עצמת היקום המסייעת לכם ליצור את המרחק והקרבה האופטימליים בכל רגע נתון, המאפשרת חוויה בו-זמנית של צופה וחווה, המאפשרת פרופורציות וסדר נוהג חדש כתוצאה.

אור ואהבה, שלום ושלווה ברוכים ומבורכים אתם מחברי ספיראלת האור"

סגור לתגובות.