מגמות לשנה החדשה

תקשור שני ושלישי באשר להתהוויות המתרחשות השנה

דורית: לפני כשבוע שלחתי לכם תקשור מדריכים המדבר על מגמות לשנה הקרובה. בקבוצות הממשיכות איתי מזה שנים רבות מגיע מידע שהרבה פעמים מורחב אחר כך כשאני מתקשרת תוך כתיבה מדיטטיבית היישר למחשב. אני מביאה בזאת שני חלקים נוספים שנתנו ב 16 וב – 17 לספטמבר בהם המדריכים ממשיכים להסביר על השינוי התודעתי המתרחש, על המגמות השונות, מבהירים לנו את ההבדל בין תגובה להיענות והשוני בהתייחסות בהתאם. (תגובה קשורה במערכת האוטומטית שלנו, בתפישות האנוש ואילו היענות קשורה עם יחסי גומלין זורמים הנובעים מקבלת העצמי והשונה מעצם ההיות).

מדריכים:16.9.2014

"שלום, השלומות וההשלמות, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור כולה, מבקשים לומר כך: מהות שינוי = התהוות מתמדת. במילים אחרות, שינוי מתהווה כל העת וכך נוצרת מציאות בכל תחום, בכל עולם, בכל זמן (גם ללא זמן).

היענות אינסטינקטיבית מעצם ההיות, מתארעת (מלשון אירוע), יוצרת ונוצרת. ב"כדור לימוד", אותה תגובה, היענות, נובעת מהשקפת עולם, מתפישת מציאות ועל כן, תפישת המציאות של ראש ממשלתכם הנוכחי, מגיבה או נענית לתפישת העולם של יאיר לפיד, שר האוצר, לצורך הדוגמה. במקום בו ישנה הסכמה, נוצרת היענות והמשכיות קרי, זרימה. במקום התגובה, נוצרת הגבלה קרי, גבול תגובה על פי מערכת החשיבה והתפישה של אותו אדם היוצרת לעיתים עכבה, עצירה, התקבעות וכיוצא באלה. אם לצורך העניין ל"תגובה" נדמה את מערכת הדעות, האמונות והקביעות (קרי, התכנה האנושית), על פיה פועל האדם, הרי שהתקבעות יוצרת התנגשות, או השתלטות, מלחמה, או כניעה וכיוצא באלה.

כבר הזכרנו באמירתנו האחרונה לגבי התנהלות הדברים, שבשנה זו שתי משמעויות חזקות; האחת היא הדיוק- ההתאמה המדויקת, המאפשרת ויוצרת זרימה. כשהחוויה כוללת את היפוכה קרי, אי התאמה =
באותה מידת עוצמה נחווית גם עכבה והתנגשות עכב אי התאמה מדויקת.

המשמעות המהותית השנייה היא הפרט. קרי, האחריות הנועזת בה הפרט יוזם פתרונות למצבים, בה הוא לוקח אחריות על אושרו = הורדת התלות הנובעת מעצם ערעור הביטחון על היכולת להישען על "יהיה טוב… יהיה בסדר" מתוך ההבנה שה"טוב" אמור להיווצר על ידי כל פרט בעצמו ושאין טובתו האישית טובתו באמת, אלא אם כן היא משרתת גם את הסובבים באיזה שהוא אופן.

מבחינה פוליטית נשמר איזה שהוא סטטוס קוו, אלא שבהתנדנדות מתמדת. דומה הדבר לכלי זכוכית שכולו סדוק, אך איכשהו מחזיק בשלמותו וכל פעם כשחתיכת זכוכית מאיימת להתנתק ממקורה, מיד חלה התגייסות רבתי להחזירה למקומה. כך בממשלתכם. דומה הדבר גם לאחיזה "באזור המוכר", תוך שמירה עליו מכל משמר.

לא רק אגו מנהל את ממשלתכם, אלא קודם כל פחד; אותו פחד הישרדותי עתיק יומין, הגורם לכם לחוות נדנדת מלחמה # כניעה, חולשה # כוח, עליונות # נחיתות, לאורך ההיסטוריה האנושית.
זוהי שנה בה ההכרה של הצורך בכח אמתי (ואיננו מדברים על מלחמה פיזית); כוח עמידה, כוח פיזי נפשי פסיכולוגי, אמון ואמונה שהארץ הזו שלכם ללא סיג, בלי התנצלות והסברים, תוך נחישות ומכוונות לרצונכם, כשתוך התהליך נוצרות הגדרות לרצון ולצורך ואין מסתתרים יותר מאחוריו, או ""מנפנפים בדגל"" הקורבן המסכן, הרדוף והשנוא.

במילים אחרות, שנה זו מאפשרת הבשלת הכוח האמתי של האמון במהותכם כעם בארצו ומפוגגת את שאריות "דבק דפוסי הגולה והשואה", המזינים את נדנדת העליונות והנחיתות ומסייעים לה להתקיים.
הקיצוניות הצעירה (בנט ושות'), נובעת מאמונה שלמה ומלאה בזכות העם בארצו ועל כן מתנגדת בחריפות לכל חולשת אמונה (ואין מדובר בדת) ומתבטאת בהקצנה על מנת לפורר דפוסי גלות אלה"….

מדריכים: 17.9.2014 

"זוהי תקופה בה הווים הימים ומתהווים תדיר בתנועת הים וגליו, כשמערבולות תת ימיות (הלא הכרתיות), משנות את תנועת הגלים ומעלות ממעמקי ימות התודעות זכרונות משכבר הגלגולים וההתהוויות בכל העולמות. 

ניתן לומר שזוהי תקופה בה שוטפות להן תוכנות שונות את התודעות הערות, כשברירי הארות והתעוררות; חלקן מזכיר ימים "טובים", חלומות כמוסים המעלים געגועים, חלקם מזכיר/מביא, זיכרונות "רעים" קשים ומעירים נצנוצי פחד, חשש וחרדה מהישנותם של אותם אירועים רעים. הכל צף ועולה בעזרת כל אותן נשמות המייצגות את הזיכרונות ב"כדור לימוד" ובעולמות אחרים.

אכן יקרה, זהו מצב היוצר תחושת בלבול, אשליית חולשה, אשליית כח וכדומה, אך הרי מדובר בשינוי של תוכנה שנוצקה מזה עידנים ומושרשת היטב, כך שרק אותה תנועה עוצמתית של זיכרונות, המגיעה אל המודע ההכרתי, יכולה (ויוצרת), שינוי תודעתי בדרכים רבות. כמו למשל, "לא, עוד מאותו הדבר", בצורת חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות בכל תחומי החיים המאפשרת שינוי. כמו למשל הרשתות החברתיות שקמו בזכות טכנולוגיה מתוחכמת הנתונה לכולם, בלי הבדלי מעמדות, דתות, מין ולאומים, המאפשרת השפעה אדירה, יוצרת דעת קהל, חושפת מניעים וכוונות נסתרות, מגלה את כל מה שאתם מכנים "יפה ומכוער" וממסה את השליטה בדרך זו.

ולמה הכוונה? כל דבר שנחשף אל האור ומתגלה אינו יכול לשמש ככוח שאין תוכו כברו – עוצמת אי הידיעה, או ההסתר, שמאפשרת (עדין, במקומות מסוימים), שליטה מאסיבית של קבוצה קטנה (באופן יחסי), או אדם אחד, לטובתו של האינטרס הקטן של הקבוצה השלטת, או האישי, בלבד.

מבקשים אנו להדגיש, שעל אף שזוהי שנה סוערת; בתגובות ותגובות נגד, מילוליות, או בנשק חם (ואין מדובר במלחמה כוללת, אלא בהידלקויות מקומיות), בהמצאות טכנולוגיות בשטחי חיים רבים כרפואה, לוחמה וגילויים מדעיים על/של, עולמות מחוץ ל"כדור לימוד", שנה סוערת מבחינת רעידות אדמה (מטאפוריות ואמתיות), במובן של שינוי חשיבה, תפישה ומסקנות לגבי איכות הסביבה ושמירת כדור הארץ, לגבי גבולות מוגדרים וברורים של מותר ואסור, שהותרו (כמו שתייה וסמים), לגבי קיצוניות של התנהגות והתנהלות ל"טוב" ול"רע" במילים אחרות; בעקבות כל הקורה בפועל בכל העולם כולו, מתעוררת חוויית אבסורד המביאה בעקבותיה לשינוי.

אנו מדגישים זאת היות וכל המודע לתופעות אלה ורואה אותן כמביאות שינוי מבורך מבלי להתעכב על הקושי, יוכל להביא המון, המון, המון תועלת, ברמות ובדרכים שונות.
קרי, במקום להפנות את האנרגיה לתגובות לגבי תופעות לא צודקות, מאיימות, מבורכות וכד', יכוון את האנרגיות להיענות הולמת. שהרי, כאשר מופעל פחד כתוצאה מאיום מסוים, מתעוררת תגובה אוטומטית, הגנתית כזו או אחרת בהתאם לאדם
/לקבוצה וכאשר אין מתעורר פחד לגבי אותו איום עצמו, מתעוררת היענות הגיונית ותכליתית לגבי ההתייחסות הנכונה לטווח הארוך ל"תופעה" ואין מדובר ב"לשבת ולחשוב" לכן השתמשנו במילה היענות.

ניתן לדמות את ההבדל במובנים של קרבה ומרחק; כשסכנה קרובה מאוד, בין שהיא נוכחת באופן פיזי כמו חשיפה לאלימות או נוכחת בזיכרון המתעורר מעצם איום מילולי כלשהו ומפעילה מנגנוני הגנה של לחימה או הימלטות, התגובה נובעת מסט שלם של אמונות הישרדותיות שרובן אפילו אינן מודעות, המבקשות לשמר את שלום החיים עלי אדמות. כשנוצרת התרחבות תודעתית, הלוקחת בחשבון את היותנו כולנו חלק מהכלל, נצוצות הבורא וכי הגשמת הניצוץ מתאפשרת על ידי חוויות רבות ושונות בעולמות שונים ובגופים (שאנו מכנים "תלבושות"), שונים וכי הגוף הפיזי הוא כלי המאפשר זאת, משתנות פרופורציות.

קרי, ההתייחסות לחיים ולאחרים באה ממקור שהוא הרבה מעל ומעבר להישרדות הגוף והחיים עלי אדמות. זאת מכנים אנו מידת המרחק, או מרחב הראיה, או התרחבות התודעה, הלוקחת בחשבון בו זמנית את הגוף והנצח שכולנו חלק אינטגראלי ממנו ב"תלבושות" שונות המשרתות איש את רעהו.

מכאן ש; יש טעם ומשמעות לכל הקורה, דבר אינו קורה אלא אם כן יש בו צורך והוא משרת.

"טוב ורע" הם שבילי התנסות ב"כדור לימוד" ובחלק מעולמות החומר האחרים ומהווים תוצר של תפישת עולם המשוללת זיכרון נשמתי גורף, שהתפתחה כתוצאה מחוויית עולם החומר על 5 חושים פיזיים…
אלה מקצת מהתובנות המתאפשרות עם הרחבת התודעה, עם החיבור לזיכרון ההיות
/לנצח, ממנו קורצנו כולם.

מטרת החיים עלי אדמות = התעוררות הזיכרון הנצחי במודע האנושי = שינוי תפישה, התנהלות והתנהגות. שינוי דפוסי עליונות ונחיתות ומעבר לנוכחות שוויונית, בה לכל אחד יש מקום מעצם היותו, בה הוא משרת את הכלל, כפי שהכלל משרת אותו. מעבר לשיתוף פעולה שוויוני על בסיס הידיעה ש"אני = אנחנו", שאין התפתחות "אני" מתאפשרת בלי ה"אנחנו" וכי ל"אנחנו" אין קיום בלי "אני"".

סגור לתגובות.