הכוונה לשנת תשעו

הכוונה שנתית לתשע"ו 2015 – 2016

דורית: הארה כללית: את ההכוונה השנתית קבלתי בשלושה חלקים שבסיכומם נתנו המדריכים תרגיל מעשי אותו הם מבקשים מאתנו לתרגל על בסיס יומיומי, כמנוף של שינוי והעצמת כוחות הריפוי, ההכלה והחמלה לעצמנו ולכל יצור נברא.

כשהמדריכים מדברים אלי הם בעצם מדברים לכולנו, כשהם משתמשים בי כדוגמה. כך אבין טוב יותר ואדע להסביר ולהבהיר לאחרים.
כולנו, כל אחד בדרכו הייחודית, יוצר קשר בין רוח לחומר וכשנפתחת המודעות ההכרתית לכך וכשאנו מקשיבים לאינטואיציה ומתחברים להדרכה שלנו, אנו מועצמים ומעצימים את הסובב ומחזקים את המאסה הקריטית של השינוי.

חלק א' 21/9/2015

מדריכים: "השלום הברכה ואור האהבה לך אחות יקרה. מבקשים אנו לומר מספר דברים, לכוון, להראות, להדריך בשעה זו ולבקשתך נדבר מעט על השנה הקרובה.

ראשית, מודים אנו לך על שלקחת את הדרך של דיבור עמנו, של העברת מידע. כשאת עושה זאת את ממלאת את החלל בין הגוף לרוח ומה פירוש; כשאת מעבירה מידע התודעה שלך נפתחת ומתרחבת מתחברת אלינו, נפתחת ומתחברת עוד יותר, מאפשרת למוח האנושי להיפתח לערוצים רדומים לחלוטין. ערוצים של יכולת אנושית, של הבנה אנושית, של תודעה חדשה.

אילו יכולת לראות את התמונה היית רואה מוח כפי שמתואר בעולמכם, שככל שהתודעה שלך נפתחת אלינו ומאיתנו, הוא נהייה מואר יותר ויותר, ויותר… דבר המאפשר לא רק לידע חדש להיכנס אל התודעה האנושית ולהיתרגם דרכה, אלא גם לכל הידע האנושי האצור והטמון לאורך מעברי חיים בתודעה האנושית, להיפתח ולהפוך דרך כך ברי שימוש".

דורית: יש לנו ניסיון מצטבר ויש לנו ידע פי מיליון יותר ממה שהתודעה האנושית שלנו מכירה בו. דרך התקשור נפתח גם הניסיון והידע שלנו משכבר הימים שאנו יכולים דרכו ובעזרתו להיות הרבה יותר אפקטיביים ויצירתיים במציאות שלנו.

מדריכים: "הידע, הכישרונות, היכולות, הכוחות, הכל נפתח, זוהי תופעה שעדיין אינך מסוגלת לראותה ולכן אנו מציינים אותה כדי לאפשר לך ולאחרים, שאתם את באתה במגע, לראות לעיני הרוח, הלכה למעשה, לחוות ולחוש את "אוקיאנוס הידע" האדיר, הנפתח, הנגיש, הפתוח, הזמין (ואת יכולה להוסיף איזה סופרלטיביים שאת רוצה).
חווית החיבור ל"אוקיאנוס הידע" הלכה למעשה משיבה אין ספור תשובות, כוחות, יכולות, כישרונות ובוודאי אמון, אמונה בעצמך, בדרך ומאפשרת להביא לחיים הלכה למעשה, (כאילו כדרך אגב), את כל מה שנחוץ ב… ולרגע נתון של זמן.

פתחנו בתיאור זה מפני שמבחינתך ומבחינת הרבה מאד אחרים, בוודאי כל אנשי המאסה הקריטית וחלק נוסף שמצטרפים למעגל הזה, זוהי שנה של פתיחות והיפתחות, שנה של ידע ומודעות שעוצמתה תהדהד לשנים הקרובות. שהרי מדברים אנו על שינוי תודעתי, שמתרחש לאט, לאט.

כפי שתיארנו קודם את הארת המוח, כך נוכל לתאר גם ולהדגיש את השינוי התודעתי שמתחולל כשנוספים לאט, לאט, עוד ערוצי ידע, מודעות, יכולות, כישרונות וכן הלאה = החיים משתנים הלכה למעשה. ספקטרום הראייה, התובנה, ההבנה, החיבוק, גדל לאין ערוך כך ששנה זו נוכל לכנותה "שנת הידיעה"; שנה בה ידיעה קדומה וחדשה מתערבבות להם יחדיו ומתאפשרת תחושת כיוון ודרך, מתאפשרת תחושת ביטחון שכמוה עוד לא הייתה ב"כדור לימוד", אלא לרגעים ספורים.

ביטחון יומיומי בהוויה בעצם ההיות בכך (כפי שאת נוהגת לומר פעמים רבות) שהכל לטובתכם העליונה והמיידית בכל רגע נתון של זמן.

ובכן, זוהי שנת התרחבות הידיעה והשימוש בה הלכה למעשה".

דורית: נזכרתי בביטוי שעלה לאחרונה באחת הקבוצות Be-Doing" ";
לאורך השנים היינו ב- Being או ב- Doing השינוי הגדול הוא במעבר
ל – Be-doing = התבוננות, חיבור להווייה, קליטה, הבנה רחבה ועשיה כתוצאה. להיות במצב שבו זמנית אנו, המתבונן, בעל מרחב ראייה גדול, פרופורציות והמוציא מן הכוח את הפועל.

מדריכים:"במובן הזה ניתן לומר שזוהי ידיעה המשרתת את כל ארבעת הרבדים (הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני), מפני שידיעה מחלחלת ל"כדור לימוד" כבר שנים רבות, רבות, רבות, ומתדפקת על דלתות רבים אלא, ששנה זו היא שנה בה לא רק הידיעה נפתחת יותר ויותר אלא, השימוש בה הוא הלכה למעשה.

הדבר מתבטא בהתרסקות של עמדות, עמדות נוקשות למשל, בהתרסקות של שלטון, אלא, שאין מדובר רק בהתנגדויות מבחוץ או בהתרסקויות, הנובעות מכך שקבוצה אחת של אנשים מתנגחת בקבוצה שנייה אלא, היא נובעת בפעם הראשונה מהתמוטטות פנימית של עמדות קשוחות.

כלומר, זהו תהליך שיעצים את עצמו בשנים הבאות בו יותר ויותר אנשים לא יוכלו להמשיך לעשות עוד מאותו הדבר; לא יוכלו להמשיך להתעלל, לא יוכלו להמשיך לנצל, לא יוכלו להמשיך לדבוק באותם ערכים של עיוורון ובורות.
ההתמוטטות מבפנים תתבטא באין ספור צורות, לאו דווקא בכך שבן אדם יחלה, או יאבד את כוחו, אלא בכך שהוא יקום בבוקר, יסתכל במראה ולא יוכל לראות את עצמו כפי שהתרגל, וזוהי מטפורה כמובן.

שואלת את כיצד? מדובר בתהליך של התפכחות, בתהליך של המסת מסכי העיוורון, בתהליך (אותו אנו מכנים שנים רבות), של פתיחת תאי זיכרון, של הגדלת "מיפתח זיכרון" הלכה למעשה ב"כדור לימוד" ובעולמות אחרים.
מכאן, שברגע ש"מיפתח הזיכרון" נפתח ולו מעט, הרבה מאד דברים שניתן היה לעשות מ"מיפתח הזיכרון" הקודם, אינם מתאפשרים יותר. התודעה הקולקטיבית תתעורר ביתר שאת, האחדות, תחושת האחווה בכל מיני מקומות, מצבים, דרכים…

ודבר נוסף ומשמעותי מאד שקשור עם "מיפתח זיכרון" גדול יותר, אלה גילויים; גילויים מדעיים, לא רק לגבי עולמות אחרים ומקום מערכת השמש ביקום, או כוכבים בתוך מערכת השמש ביקום, אלא בעיקר על החיים ב"כדור לימוד".
יתגלו חיים הרבה יותר מוקדמים ממה שידוע עד כה. יתגלו מקומן של תופעות שמדובר עליהן בכתובים, תופעות הקשורות לקשר שבין שמים וארץ.

כל מיני תעלומות יפתרו בכל הרמות. מהרמה ה""פשוטה"" ביותר של גילוי תעלומות רצח, או גילוי תעלומות היסטוריות כאלה ואחרות, עד לגילויים בתחום המוח האנושי, הגוף האנושי וכיוצ"ב.
פריצות הדרך שנעשות כבר שנים רבות, יגיעו לכדי גיבוש בשנה זו.

אחת המגמות החזקות ביותר שמתפרקות היא, טובת הפרט העשיר, היכול, לעומת טובת הפרטים ה""נחותים"", העניים יותר.
זה קשור למה שאמרנו קודם לכן לגבי טובת הכלל, האחדות, לגבי מגמות של אכפתיות גלובלית שהולכות וגוברות.

עדיין אין המסה של השנאה וההתנגדות והמלחמתיות הנובעת מ"מיפתח זיכרון" קטן, במובן של היעלמות התופעה.
עדיין יש כיסים רוחשים וגועשים, המזכירים לאנושות את מעמדה, את מקומה את "פרצופה" ומהווים מראות לשינוי התודעתי.

במובן הזה זוהי שנה של "אין ברירה" במובנים רבים, הדוחפת את האנשים לשינוי מבפנים, מפני שאינם יכולים לשאת יותר את המראות של האלימות, של הכאב, את הפגיעה באדם, בטבע וכיוצ"ב.
כלומר, אותה מגמה של שינוי שדיברנו עליה קודם מבפנים, נובעת גם בעניין של התעוררות 'מניין באנו ולאן אנו הולכים'; התעוררות הזיכרון של האחדות, (גם אם זה איננו מכונה כך), והדחף בעקבות זאת להיטיב תנאים, לעזור, לסייע.

היינו אומרים שבמובנים מסוימים זוהי "שנה של כפרות", מפני שהדחף הוא, (אם אפשר לכנות זאת כך), לכפר על כל הדברים הנובעים מעיוורון, מבורות, מאי ידיעה, או להיטיב, כאמור, תנאים של הכוכב ושל היושבים בו.

זוהי שנה מרתקת של אין ספור של גילויים ותופעות בכל תחומי החיים, יחד עם מאבקים וניסיונות להעמיק ולהשריש הישגים "לטוב ולרע".

עדיין מגמת "הטוב והרע" זורמת בדרכיה, "הטוב והרע" עדיין עומדים כמראה אחד מול השני, אך עמידה זו של שני איתנים, גורמת להתנגשות, כשני אדי מים ענקיים העולים מן הים, עומדים אחד מול השני, מעריכים את הגובה ואת הכוח האחד של השני… זורמים שוב אל הים… שוב עולים… ובסופו של דבר הופכים לים אחד.

אך… ה"בסופו של דבר" אותו אנו מזכירים, עוד ייקח כמה שנים.

זהו הפתיח של מגמות שנה זו, נרחיב כפי שביקשת, רק נוסיף שכור היתוך מאד חזק ומשמעותי מתבשל בצורה מודעת, או שמא נאמר בצורה הולכת ומודעת במדינת ישראל.
שוב, ניתן להשתמש באותו דימוי של אדי אנרגיה "טוב ורע", צודק לא צודק, שעולים כמו נחשולים, מתייצבים אחד מול השני ומתאחדים אל ים של תבונה.

האיחוד איננו נעשה מיד, אך החיפוש לדרך "אחדות ניגודים הרמוניה שלמה" כבר החל. זה עדיין לא נראה.
זוהי שנה של התבשלות מאד, מאד, מעמיקה, רצינית לכדי "אחדות ניגודים הרמוניה שלמה" של כל מיני זרמים.
יהיו הפתעות מעניינות, אך שוב, "מיפתח הזיכרון" עדיין כזה המאפשר לאדי "הטוב והרע" לעלות כנחשולי אנרגיה, מים, החיים אחד מול השני, אך הם מתפרקים אל אוקיאנוס אחד.

יום של אהבה, של חיבוק ושל החלמה, אוהבים אותך, חברי ספיראלת האור".

חלק ב' 23/9/2015

מדריכים: "השלום הברכה ואור כוכבי האהבה המנצנץ אל לבך, לך דורית אהובה.

זוהי שנה מיוחדת במינה עבורך בפרט ועבור כל אלה המתחברים לנצנוצי האהבה הקוסמיים בכלל, כיוון שזוהי שנה של התמוססות תבניות ברמה שלא הייתה עד כה ב"כדור לימוד" ולמה הכוונה?

כל השנים הבאת למודעותך ולמודעות תלמידיך ונועציך, את הידיעה שהכול תבניות מחשבה הניתנות לשינוי ומצאת דרכים יצירתיות לסייע בכך. כלומר, שנים אלו יצרו הכנה שמאפשרת כעת את המסת המחשבות, או כפי שהתבטאת את בעצמך שינוי מקומם משליטים, לחלק אינטגראלי מהעם.

מבחינה זו ניתן לומר, שמדובר בהתמצקות של אמת יקומית בקיום, כך שהיא ניתנת לשימוש הלכה למעשה על כל 4 הרבדים.

במובן הזה ניתן אף לומר שכל מה שקשור לשוויון ערך, לצדק חברתי ואכפתיות הלכה למעשה לכדור הארץ על יושביו, יגבר ברמה מעשית תכליתית; עוד ועוד מדינות ממחזרות עוד ועוד אזורים המגנים בעלי חיים, עוד ועוד מגמות חינוך ליברלי שוויוני, עוד ועוד אנשים המשפיעים על ולטובת הכלל, ללא אג'נדות אישיות אגואיסטיות.

במילים אחרות, על פני השטח יראו ""זנים חדשים"" כביכול של אנשים ושל מגמות, שכבר נובטים ומתפתחים זמן רב, אך עכשיו מתגלים ככוח משפיע.

לשאלתך (האילמת), דע "ש לא נעלמת, אך לעומתה קם כוח ממשי המשלב בתוכו מגמת אחדות ושלום ומתוך ההרס קם לו הפניקס = כוח השלום והאחדות.

המצב שנוצר בעולם, באירופה בפרט, מכריח התייחסות ושינוי מהותי ממשי.
על אף שעל פניו הישועה נראית רחוקה, ייווצרו חיים חדשים, מושבות חדשות בארצות ערביות וישנה מגמה (שעדיין נשמרת בסוד), או יותר נכון, מתבשלת מגמת שינוי".

דורית: מה שראיתי לעיני רוחי הוא שקיימת מגמה תת קרקעית שנוגעת בכוח משותף לשינוי וחלק מזה קשור בארצות ערביות כמו כווית, ערב הסעודית ועוד, שיצרו מקום לפליטים לא כמחנה פליטים אלא, ככוח עוזר תומך, עובד, לבניה לעשיה, לשלב אותם, כך שהם יוכלו ליצור להם מדינה חדשה בתוך המדינה שלהם. מעניין מתי המגמה תצוץ החוצה, אך זה כבר נמצא בזרם התת קרקעי.

מדריכים: "קרבות הדמים בסוריה יימשכו ויגררו את לבנון ויהדהדו אל מדינת ישראל, מה שיאלץ קביעת מדיניות ישראלית אחידה, מוגדרת וברורה אל מול האיום.

האיום הוא עולמי ובכך תחול התפכחות של העולם שמעדיף לחשוב שהאיום הוא נקודתי במידה א' או ב'…
עד כמה שהדבר נשמע אבסורדי, מתוך כוח האיום המתפשט על חלק גדול מהעולם, לא רק דרך הפליטים, אלא מעצם המודעות, המתאפשרת דרך התקשורת, לגבי רמת ההתעללות, האלימות, ההשתלטות, תצא תוכנית פעולה (שכאמור, כבר מתבשלת).

זוהי שנה בה מופחת כוחם הפוליטי של קבוצות השפעה אגואיסטיות ומתפתח כוח "הקול האנושי" לטובת הכלל; כל מה שקשור להחלטות הפוגעות בציבור כזה או אחר, יקומו ויתמוטטו באותה מהירות.

המגמה השנה היא מגמת פתרון אכפתי וכולל, לעולם בכלל ולארצות וקבוצות בפרט.

ישנה מערכת שלמה רוסית – אמריקאית – אירופאית – ישראלית (כמעט מכל העולם), הפועלת בחשאי "למשיכת השטיח" מתחת לקבוצות מאיימות כמו טליבן, דע "ש וכיוצ"ב.

לא משנה כמה אי צדק יראה, צדק יעשה, אך מה שנראה כלפי חוץ הם גלים בים, עולים ויורדים, מאיימים ורגועים, המטשטשים כאילו את המגמות עליהן דיברנו.

מכיוון שמה שמתרחש בפועל, בניגלה, מעלה את האיום, זוהי שנה של המסת תבניות מחשבה. ועד לפעם הבאה באהבה ושלום מחברי ספיראלת האור".

לסיכום, כפי שנאמר, מבחינתך, מבחינת תלמידיך ואנשים נוספים רבים, זוהי שנה של הפרדה המאפשרת חיבור.

הפרדה המאפשרת גילוי של הקשרים וקשרים, דרך התבוננות שימת הלב. ההפרדה מהיצירה, תוך אבחנה מאד ברורה, מי אני ומהי יצירתי. את מבינה דורית שאין אפשר להמשיך באותם דפוסים ונוהגים כשברור "מי אני ומהי יצירתי".

תחושת השייכות משתנה ללא הכר משייכות לתכונה, למעמד, לעניין, לאדם, למצב, לשייכות למהות, לניצוץ המאיר והמעורר את הכלי. שייכות עתיקת יומין לכלי/כלים, מתפוגגת ברמה ובעוצמה כמוה עוד לא נחוותה ב"כדור לימוד".

לא דורית, גם לא בתקופות הכהונה והנבואה בה נלמדה הפרדה למען יתאפשר חיבור לרוח. אמנם נחוותה הפרדה, אך בדרך של ניתוק מרובדים מסוימים.

כאן מדובר בחיבור על כל ארבעת הרבדים ומתוך החיבור אליהם, הכרה בכך שאלו כלים, מגרשי משחקים, כמו הגוף, שהאיזון ביניהם מאפשר שובע, שייכות, שמחת ההיות ומיצוי מלא של ההוויה.

כלומר, גם ארבעת הרבדים הם כלים.

מטרת ההפרדה בימים עברו הייתה למען יתאפשר חיבור לחיזוי, ריפוי והכוונה. לא כחוויית חיים יומיומית אותה יכול כל אחד לחוות.

בימים עברו לא היה מושג כזה לקחת אחריות על האושר שלך, אלא על אחריות קולקטיבית כתוצאה מבחירה לכהן בתפקיד כזה או אחר.
דרך חיים המותנית במשחק העליונות והנחיתות, כפי שעדיין הווה ב"כדור לימוד".

מגרש המשחקים בהוויה הנוכחית גדול פי כמה אלפי מונים מזה שהיה אז, דורית…"

חלק ג' 25/9/2015

מדריכים: "השלום הברכה ואור האהבה לך דורית, אחות יקרה, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור, מבקשים, לסכם את התחזית במידע יישומי ושימושי להארת המוח האנושי, בכלל ובפרט, כיוון שזוהי שנה, בה חיבורים אנרגטיים, חזקים וחדשים ל"כדור לימוד", מתאפשרים לחוויה והכרה הלכה למעשה.

זוהי אנרגיה מתמירה, שבקטן, פועמת ב"כדור לימוד" כבר זמן, אך עצמתה גוברת ומסומלת בארבעה גלי אנרגיה שונים:

בגל ירוק, שקוף לגמרי, בצבע האמרלד, הנוטה מעט לכחלחל

גל ירוק, שקוף לגמרי, בצבע הדשא המלבלב

ביחד עם גל כחול אינדיגו

וגל סגול

4 גלי אנרגיה הרוחשים ב"כדור לימוד", בעצמות ומתחברים דרככם, דרך המודעות ההכרתית שלכם, לפעולה והתעצמות ב"כדור לימוד".

ובכן, לתרגול:

1). דמו גל אנרגיה ירוק אמרלד, כצעיף של אור הזורח מעליכם והתבוננו בו עד כי תרגישו שהוא מחובר אליכם, חלק מכם.

עשו זאת דרך נשימה – שאיפת האנרגיה ונשיפתה ודרך התבוננות, המאפשרת חלחול האנרגיה אל תוככם, תוך כדי שימת לב להיכן וכיצד (על כל 4 הרבדים) הוא נוגע בכם.

2). כך עשו עם הגל הירוק דשא, אלא שמהותו חוטי אור מנצנצים, זורם דרך כל דבר. קרי, צורת התבטאותו (אם אפשר לומר כך), שונה מזו של "צעיף הגל" או "כל הצעיף" הראשון.

נשמו אותו וחברו אותו אליכם, תוך כדי שימת לב להיכן וכיצד (על כל 4 הרבדים) הוא נוגע בכם.

3). גל האינדיגו מורכב מפתיתי אור (אכן, כפתיתי שלג), קטנטנים, הזורמים במבנים שונים ומתחלפים.
נשמו אותו וחברו אותו אליכם, תוך כדי שימת לב להיכן וכיצד (על כל 4 הרבדים) הוא נוגע בכם.

4). גל האור הסגול הוא גל פועם, מווברט, כמו מיליוני פנסי אור קטנים שחברו להם יחדיו, בסדר אקראי מופתי לחלוטין. גל אור זה, פועל בצורה שונה מקודמיו, כיוון שפנסי האור שולחים קרניים, בו-זמנית לפעולת הפעימה.
קרני אור נשלחים בעצמות שונות, למקומות שונים, על פי הצורך. זהו גל טרנספורמטיבי, המפרק את הקיים, יוצר סדר חדש, אקראי מופתי. גל התמורה האופטימלי.

5). אפשרו לעצמכם להבחין א. בכל ארבעת גלי האור, ב. בקשר שלהם אליכם.

למדו כל גל בנפרד, עד כי תכירו אותו היטב, היטב, היטב ותפנימו. אחר כך, אפשרו את האבחנה של כל ארבעתם בכלל ובפרט בקשר אליכם, עד כי גלים אלה יהפכו לחלק אינטגרלי מכם.

גלים אלו מקישים על זיכרון ההיות, על התפקידים שלקחתם לעצמכם למלא, על כישרונות רדומים, או בלתי מודעים, על כוחות הריפוי וההתמרה שלכם. הם מעירים בעצמה, את "לפיד האור" שאתם, מאפשרים כיוון ברור והוצאה מן הכוח אל הפועל בהתאם.

שנה זו מצריכה מכם אחריות מלאה על תרגול, שיאפשר שינוי עצמתי, כך שתוכלו להכיר, כל רגע, כל הזמן בכך שהכלים המשרתים את הנשמה, הם כלים, נקודה!!! והנשמה, הניצוץ, היא המאיר/ה את הדרך ויוצר/ת אותה בו-זמנית.

מבקשים אנו לסכם תחזית באמרה שכבר השתמשנו בה: ההכרה במי "אני" לעומת היצירה שלי – "אני" אל מול היצירה, מתגלה במלא עצמתה בשנה זו ויוצרת שינוי גורף.

בתוך מה שנראה כאוס אינסופי, ישנו סדר אקראי מופתי ומופתי אקראי ב"כדור לימוד"

אור האהבה והשלום, ההתבוננות המפרידה, המאפשרת חיבור של קבלה, הכלה והפנמה, מחברי ספיראלת האור".

סגור לתגובות.