מגמות לשנה החדשה תשעה

תקשור ראשון למגמות לשנת תשע"ה

מדריכים: "הברכה והשלום, אהבה ואור, אור הידיעה, היכולת להוות את חיי היומיום שלכם מהמקום המשתנה ולהנות מכך. השלום והשלמות, השלם וחלקיו הנעים בתפזורת, כמחפשים את שולחם. (את מקורם). כאן יהושפט עזרה וחברי ספיראלת האור כולם, מבקשים לתת כותרת (שלא כהרגלנו), לשנה זו. זוהי שנת התמרת אנרגיות בהתהוות מתמדת. או, שנת השלום הממשמש שלא בא… או שנת ה"כמעט". ניתן לראות זאת, (אם נתייחס לכך בהומור), כשנת ""הפספוסים"" לכן השתמשנו ב"כמעט". ומדוע במרכאות כפולות? היות ואין אלו פספוסים באמת אלא מנקודת המבט שלכם, הישנה. שהרי כל שקורה מתאים לאותו רגע בדיוק ובהתהוות מתמדת ואין סתירה; חלק שאינו מתאים לחלק אחר במאה אחוז, ייתמגנט אך ברגע האחרון ייסוג מפאת אי התאמה, כמו השתלת איבר שאינו נקלט."

דורית:בזמן התקשור, הרגשתי שמדובר בכל מיני הסכמים שכמעט נחתמים וברגע האחרון הכול מתפרק אלא אם כן זה מדוייק לצדדים באותה מידה.

מדריכים: "כל הקולות שישמעו; של ריב ומדון, ויכוחים וסערות, חילוקי הדעות הפוליטיות… כולן, כולן, נועדו על מנת יהיו פספוסים רבים… קרי, אף אחד מהקולות השולטים, אינו מכיל את השני וכל עוד לא נוצרת אחדות ניגודים, לא תיווצר הרמוניה שלמה! ההתנצחויות הכאוטיות לעיתים, כל כולן נועדו לחוויה של אי הצלחה וכישלון שתיאלץ הצלחה ושיתוף פעולה!".

דורית: המדריכים מסבירים שבמסגרת השינויים, לא יתאפשר יותר לעשות, "עוד מאותו הדבר" = תבניות החשיבה, ההתנהלות וההתנהגות האוטומטית המקובלת על פיה מתנהל העולם, הופכות ללא רלוונטיות למרות שעדיין משתמשים בדרך ההרגל, ללא הצלחה. כלומר, רק מכיוון שהדרך המקובלת, הישנה, החרוטה בהרגלנו אינה עובדת יותר הרי שבלית ברירה יתחוללו שינויים.

מדריכים: "זוהי שנה של הצטמצמות מבחינה כלכלית, שנה של ליקוק פצעים, שנה של יוזמות חדשות ומתחדשות. אי יציבות שתביא ליציבות בזכות אי היציבות. אבסורד? אכן כך! בריתות נעשות ומופרות, גם בישראל וגם בעולם הסובב. אויבים חוברים יחד למען מיגור אויבים משותפים. חברים מפנים עורף ואחרים מתחברים. אם נאמר זאת במילים אחרות, מה ששולט בשנה זו בעולם כולו, הוא חווית אינטרסים. כלומר, בעלי אינטרסים משותפים (אפילו אויבים), יחברו להם יחדיו למטרות שונות וכמו שיתחברו כך גם ייפרדו. האינטרסים יגדלו במלוא עוצמתם והכדאיות הפוליטית, שאינה לוקחת בחשבון את העם, מפלגה, אנשים, תתגלה במלואה. זוהי שנה נוספת במעגל השינוי בכלל ובפרט. דברים משתנים (כאמור), יותר בלית ברירה מאשר בתכנון מוקדם. שנה של זעזועים רבים שכולם מקדמי שינוי. עליכם להבין, כי התוכנה האנושית ברת מיליוני שנים מקובעת היטב, ישובה היטב על "כס מלכותה" ושומרת עליו מכל משמר. כך אצל יחידים, כך בארגונים, מפלגות, מדינות ועד שהאינטרסים הצרים הללו לא יתגלו לפירטי הפרטים, לא תתאפשר התמוססות של "כס המלכות" המדובר, כשבתוך כך חגיגת "הטוב" אל מול "הרע", העליון אל מול הנחות וכדומה. ניתן לומר שזהו תהליך של שכנוע ולמה הכוונה? כל מה שקורה, ההקצנות, המריבות, התחרות של האגו המתרחשת במדינתכם בפרט ובעולם בכלל, גוררת אחריה התפכחות. קרי, משכנעת את הפרט/פרטים, שגאולה לא תבוא מנשיא זה, או מראש ממשלה אחר. משכנעת את הפרט  שעליו להשפיע! כבר דיברנו בעבר הלא רחוק על התקבצויות של אנשים למען מטרות שונות, לשינוי מצב, שכבר החלו בעולם כולו. בכן, מגמה זו תגבר ותלך. במילים אחרות, נוצרות קבוצות לחץ המניעות שינוי בזכות, בשל, הלחץ שהן מפעילות. כך בחינוך, כך כלכלית, כך בבריאות ובמערכות קטנות וגדולות. אולי אפילו ניתן לומר, שזוהי שנה בה הפרטים נכנסים יותר ויותר לפעולה והשפעתם ניכרת ולא ניתן להתעלם מהם. עם זאת קיימת הגנה מסיבית על מדינתכם ועל העולם, המתרחשת בשני אופנים; האחד, על ידי התעוררות של יותר ויותר "גלשני רוח בלבוש אנוש", השני, דרך כל הנשמות הקשורות לתהליך שינוי התוכנה בכל העולמות שהרי תהליך זה אינו כדור ארצי בלבד".

דורית:
על פי המדריכים הגולש הוא דימוי לנשמה והגלשן לגוף שהוא הכלי של הנשמה/הגולש.

מדריכים: "החלקים מתמגנטים לשלם מה שגורם גם לניסיון לחבור  לדת כמו באיסלם שהוא כביכול ""השלם"" שחלקיו שואפים לחבור אליו ומהבחינה הזו ניתן לומר שזוהי שנה של שאיפה גדולה וחזקה לשייכות, המתבטאת דרך המשיכה לדתות, או לקבוצות שייכות כאלה ואחרות, על מנת לשמר תחושת ביטחון. בדיוק באותו אופן, מתפרקות קבוצות וחל כרסום גדול בכל הקשור למשיכה זו, עם חיפוש אחר הישענות אמיתית שאינה חיצונית.  מגמה זו גוברת וככל שכך, אנשי "המסה הקריטית" נכנסים לפעולה המשפיעה פיסית לא רק אנרגטית. מגמה זו הולכת ומתחזקת ברמה שניתן לתאר שתי קבוצות בגדול; אלה המתרגשים ונסערים מכל מה שקורה ואלה המשתמשים בכל מה שקורה לטובתם העליונה של כולם. לעיני המסתכל הארצי נראית אי יציבות מתמשכת כאמור, אך אי יציבות זו, גוררת אחריה לקיחת אחריות אישית וקבוצתית כמו למשל, ביישובי הדרום, שההתארגנויות שהממשלה אינה יכולה להתנגד להן, פועלות למען האנשים ויישובם. מהבחינה הזו, זוהי שנה של יצירתיות אדירה, שנת הפרט במיטבו. במובן מסוים, התוצאה של אי היציבות על כך שאין אפשר לסמוך על הממשלה ועל הגופים השונים המייצגים אותה שימלאו את כל צרכי אזרחיה (גם כשהכוונות הכי טובות), היא יצירתיות ויוזמות מבורכות ומסייעות, כפי שכבר החלו. לסיום פרק זה, (נשמח לתת פרקים נוספים במסכת המתהווה), תפקידכם הכללי ואישי כחלק ממסת השינוי, הוא להשתנות כליל!!! קרי, לאפשר לעצמכם לחוות באופן יומיומי מודע את היותכם נשמות בגוף פיסי ולהתנהל כ"גולשי רוח" בעזרת הכלי, הגוף האנושי המהווה את הגלשן. אנו מברכים אתכם בהנאה צרופה מהשתנות מתמדת ובשחרור מוחלט של צורך כלשהו: שיהא כך או יהא אחרת. זו המגמה הנחוצה השנה באופן התכליתי, יומיומי, מעשי ביותר = התמקדות והנאה צרופה מהמשתנה, תוך התבוננות במשתנה במקום מגורים בו. נסביר, נהגתם "להתגורר" בתבניות חשיבה מסוימות, בדרך עשייה מסוימת וכל מה שלא תאם את תבניות החשיבה, או את דרך העשייה שלכם, החריד אתכם. כאן מוזמנים אתם ל"צופה הווה" לזרום עם… כל מה שמתקיים, כשתשומת הלב היא בהווה. מאה אחוז בהווה. כל מה שקורה – קורה, כל מה שמתרחש – מתרחש אך אינכם מתגוררים בו, הוא משתנה, לרגע כך ולרגע אחרת.

בהתבוננות הזו תוכלו לצפות בפלאי הבריאה הקורמת עור וגידים מאליה, ללא כל מאמץ, מפני שדומה מושך דומה ומשלים ממילא, מפני שהכול פועל על פי מיגנוט והתמגנטות. ההשתנות היא מתמדת אין אפשר לעצור אותה".

סגור לתגובות.