כל מה שנחוץ כעת הוא להיזכר בטעם החיים

ישויות ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור האהבה, שלווה והשלום גם בעתות סערה ובעיקר בעתות סערה שבה יש משמעות חשובה ללמוד ולהתאמן להתחבר ולשהות בעין הסערה.

מבקשים אנו לומר לכולכם שכל מה שנחוץ כעת הוא להיזכר בטעם החיים, במשמעותם לגביכם. קרי, ליצור הפרדה מכוונת מהמגפה המשתוללת, מהשטיח שנמשך מתחת לרגלי צורת החיים המקובלת והשגרה ולהתאמן ביכולת להציץ ולו לרגע מידי יום, ממקום של שלווה רוחשת בטעם ומשמעות החיים. 

להכיל במודע שוב ושוב את ההזדמנות לחיים הנוכחיים, מתוך ידיעה ברורה בזמניותם ובו זמנית מתוך ידיעה ברורה שהחיים הנוכחיים אינם כל מה שיש, שהם נועדו לצורך. לצורך הגשמה דרך חוויה. שהחיים הנוכחיים הם הזדמנות, מתנה, המאפשרת לכל אחד את מלוא הביטוי והמיצוי ושכל אחד ואחד הוא חלק מהכלל בו זמנית. הדגש הוא על החיבור המודע בין "אני" ל"אנחנו". כל מה שהנכם אומרים או עושים, משפיע ומהדהד על רבים, רבים, מעבר לידיעתכם ומדוע כך? שהרי החושים האנושיים רואים שומעים מריחים נוגים וטועמים במסגרת הווייתם הפיזית? 

ובכן, בוודאי שמעתם לא אחת על אחד מחוקי היקום "דומה מושך דומה ומשלים" קרי על המיגנוט לדברים דומים. קרי, פחד ממגנט ומתמגנט לפחד, כפי ששמחה ממגנטת מתמגנטת לשמחה. כעת, תארו לעצמכם כי מדינה שלמה שרויה בפחד, בכעס, בהתנגדות למתרחש, באי וודאות וכיוצא באלה, איך מתאפשר חוסן לאומי? כיצד מתאפשרת חוויה של חוסן ועצמה? מכאן ועל כן מבקשים אנו מכולכם, התחברו למקור החיים בתוככם, למשמעות החיים מבחינתכם, משמעות שיש לה קשר רק לדבר אחד, לביטוי שלכם, לנתינה שלכם, ללמידה ולהתפתחות שלכם. שהרי, כל אחד מכם המחובר למרכז של עצמו, לחיוניות האנרגטית שלו, להזנה בדברים ממלאי מצברים שאינם תלויים בגורמים חיצוניים, משדר זאת לעולם הסובב אותו מעיר ומאיר אותו; מעיר את הצלילים האלו באחרים ומאיר אותם לסביבתו.

 על מנת יתחולל שינוי בפועל נסגרות דלתות המוכר והידוע, תזוזה מההרגל, מהכורח, מהשכחה של היות כולנו "אחד" כמו גם ייחוד ואין סתירה.

על מנת יתאפשר שינוי זהו זמן ליצירתיות עדכנית, להיפרדות ומהציפייה למוכר והידוע והתחברות למה שנכון, מדויק ונחוץ עכשיו, בנסיבות האלו, ברגע הזה, מתוך ידיעה ואמונה שהכול לטובתכם העליונה גם אם זה אינו נראה כך.

 ישנם דרכים רבות לעשות זאת, כיצירתיות מחשבתית, יצירתיות אמנותית, תנועה, ריקוד, שירה, כתיבה, מדיטציות וכתיבה מדיטטיבית, התבוננות על החיים מנקודת מבט שונה ובדיקת המציאות מתוכה. לשם כך ניתן לכם תרגיל הסבר והכנה לתרגיל הכוונה בתרגיל זה שתתאמנו ביצירת מרחק המאפשר פרופורציות, המזכיר לכם את סיבת התגשמותכם בחיים הנוכחיים ואת שלל אפשרויות המיצוי הקיימות בו עבורכם, תוך שאתם שמים דגש לדברים שמרגשים, מעניינים מפחידים ומאיימים עליכם תוך כדי ההתבוננות. כאמור, שהו במצב זה עד שתחוו 'התבוננות משתאה' = התפעלות והשתאות נקיית פירושי עבר, ביקורת ושיפוט, קבלת הנגלה מתוך תמימות וראשוניות ללא פחד או חשש.

 שימו לפניכם כלי כתיבה ומחברת או כתבו במחשב.

רשמו את כל התהליך, התחושות, הרגשות וההארות העוברות במוחכם תוך כדי הכתיבה כך שההארות אלה, שרובן אינטואיטיבי ולא בהכרח מודע, ישמשו לכם אור דרך בהמשך ולא יתפוגגו כחלום.

 תרגיל התבוננות

בעיני רוחכם דמו עצמכם במקום המשקיף על כדור הארץ מבפנים, כמו למשל על ענן נישא, על כנפי ציפור, או בכל דימוי המשרת אתכם למצב של התבוננות ממרום תוך תנועה, והשקיפו על החיים האנושיים ככלל:

מבחינת יופי הכדור, המגוון השופע והגיוון שבו מבחינת אקלימים, צמחים, בעלי חיים,

מבחינת הזדמנויות חוויה אינסופיות המתאפשרות כתוצאה מהתבוננות זו. 

כתבו מה שאתם חווים בדמיונכם עד שתגיעו להרגשה של "התבוננות משתאה" מאינספור צורות החיים, מאינספור האפשרויות ומכול ה"יש" ל"טוב ולרע".

הארה חשובה נוספת לפני שנסיים לעתה: 

השתמשו במה שנפתח לכם כעת בזכות כך שנדם הרעש, הלחץ למהר להספיק, לעשות ה"צריך והמוכרח' למינהו שאינו משרת כבר וכד' על מנת תוכלו להשתמש בהזדמנות לגלות ולהשתמש בכלים אלו בדרך חדשה שתאפשר לכם להרגיש בחוסן מחבק, בטעם ובמשמעות כל הקורות אתכם ואת עולם ארץ. כך יוצרים אתם תוכנת הפעלה חדשה המבוססת על אחריות וערבות הדדית כמוה כמעט ולא נודעה ב'כדור לימוד'. 

תודה לכם, באהבה ואור, בשמחת ההיות ובברכת ההיזכרות במהותכם, במהות כולנו"

סגור לתגובות.