תקשור בקשר לקורונה והדרכה לשינוי

בימים טרופים אלה, תרתי משמע, הטורפים את כל הקלפים ומחזירים אותנו לחוויית השתנות מתמדת אני מבקשת מהישויות המדריכות הכוונה והדרכה מעבר לנאמר עד כה:

ישויות ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור האהבה וזיכרון ההיות לכם, כאן ספיראלת האור מבקשים לשים דגש על שלושה דברים מהותיים ומשמעותיים:

  1. יזון נדרש על כל 4 הרבדים על מנת תוכל המערכת החיסונית לעמוד בשינויים.
    שימו לב, כי אין מדובר רק בשמירה מפני הידבקות בווירוס הקורונה, אלא בשמירת איזון פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני, בזמן שמתחולל שינוי תודעתי כה משמעותי.
    כבר הזכרנו פעמים רבות כי בחרתם להיוולד אל "כדור לימוד" על מנת ליצור שינוי כמותו לא היה מעולם = שינוי בתוכנה המנהלת את החיים בגוף, או שמא נאמר מעבר מתכנה עתיקת יומין לתוכנה חדשה, המייצרת אנוש חדש במובן של חיים הלכה למעשה, באופן מודע מתוך זיכרון המהות ב"תלבושת" או בהשתקפות האנושית.
    במילים אחרות, המערך הפיזי הישן מתחלף במערך חדש המונע משינוי ב -D.N.A וב- R.N.A כתוצאה. שינוי אותו אתם מכירים יותר כהרחבת התודעה, כהארת המוח האנושי והגדלת אזורי השימוש בו, הלכה למעשה ועוד, ועוד, תיאורים ניתנו וניתנים לשינוי המתחולל. נולדתם עם סט כפול של תאים כמו כל תא מכיל בתוכו תא חדש הצומח בתוך ומתוך הישן ומפורר אותו בדיוק כפי שהנחש משיל את עורו הישן על מנת לצמוח.
  2. הרפיית האחיזה בפירושים ונתינת מקום תוך אימון 24/7, לגלות את המציאות בלעדיהם. אין אומר הדבר כי הפירושים נעלמים, בוודאי שלא, הם פשוט הופכים להיות חלק מרפרטואר ענק של מסקנות ופירושים שאינם מנהלים אתכם עוד, כיוון שאינכם מחזיקים בהם. גם במידה ועולה פירוש כתוצאה מחוויה מסוימת, הרי שמיד ניתן להבחין כי זהו פירוש וכי ישנם חלונות הסתכלות נוספים המשנים אותו ובכך לאפשר לכל הנשמות שבחרו לייצר מעבר כה דרמטי וכה אמיץ, לחשב בפועל מסלול מחדש, או נכון יותר לגלות מסלולים חדשים. הרפיה מפירושים, דעות, אמונות וקביעות המנהלות את עולמכם כחלק מהתוכנה הישנה, מתאפשרת עם ההפנמה שאלו תבניות שהוטבעו כתוצאה מחוויות מסוימות ב'מיפתחי זיכרון' מסוימים ואינם בבחינת אמת אוניברסאלית אלא מסקנות שאינן רלבנטיות עוד.
  3. מלבד גילוי מה ממלא את מצבריכם למען יצירת מערכת חיסונית עמידה והרפיית הפירושים, נחוץ לכל אחד מכם להתבונן אל תוכו ולאפשר לעצמכם להעלות מנבכי הזיכרון האוניברסאלי את תפקידכם ומטרת היוולדכם לחיים הנוכחיים, מה שרוב הנשמות בתלבושת הפיזית אינן זוכרות.

בהחלט מומלץ להיעזר במדיטציות של הקשבה וכתיבה מדיטטיבית על מנת לקבל תשובות אישיות מהותיות ולהתאמן בכך עד שייווצר אמון וחיבור להדרכה הפנימית.

ישנם 3 דברים נוספים מעשיים, שנציע בהמשך דברינו:

  1. גילוי תפקידכם ומטרת היותכם בכדור לימוד"
  2. תרגיל גילוי מה ממלא את המצברים שלכם
  3. דיטציית חיסון/חוסן, איזון וריפוי דרך דמיון מרפא

  1. הדרכה מעשית לגבי חווית ההסכמה להסכים לחיות את הלא ידוע, או נכון יותר לחיות את החיים מתוך נוכחות מלאה מבלי לדעת עד שיודעים. קרי, תוך כדי תנועה וגילוי, כיוון שהאימון בימים אלה קשור בחוויית הדבר הכי קבוע ביקום ובקיום שהוא השינוי. אתם מבינים, האמת הנצחיתנתונה במשתנה, בתנועה והדהודה, ביחסי הגומלין הבלתי פוסקים בין הכול להכול, שכל האמצעים הדיגיטליים המתפתחים בעולמכם מייצגים, כמו ניטור של אנשים והיכול לעקוב אחרי כל מעשה שלהם, שהרי זוהי דוגמה למה שמתרחש ממילא, אלא שאין המודעות האנושית הכללית ערה לכך כלל.
  2. תרגיל למציאת ערוצי ההזנה על כל 4 הרבדים – ללא תלות חיצונית כלשהי.
    זהו תרגיל גילוי והיפרדות מתנאים וחיבור לפשטות, לכנות ולתמימות.
    תנו לעצמכם את הזמן הנחוץ לקבל תשובות מעומק לבבכם, לא רק מראשכם, שכן מדובר בשינוי תוכנה ובגילוי הדברים הממלאים את מצבריכם ואינם קשורים בתנאים חיצוניים, אלא ביכולת שלכם להיות נוכחים בחיים משתנים, בעולם משתנה. קרי, הגמישות שלכם, היכולת להיענות מתוך מה שמדויק לכם, כשהופנמה בכם הידיעה שכל מה שאתם עושים, אומרים, או לא עושים, משפיע על הסובבים אתכם ומתוך ההפנמה שרק אתם יכולים לתת את מתנתכם לעולם הסובב אתכם, איש לא יכול לעשות זאת במקומכם וזהו תפקידכם כיוון שהבורא חווה עצמו דרך כל אחד ואחד מאתנו.

ולאחר ההקדמה הארוכה הזו, לתרגיל:

  1. שימו לידכם דף ועט או כתבו במחשב. עצמו את עינכם ותנו לעצמכם לחוש מה מעלה חיוך בלבכם, מה מאפשר לכם להרגיש טוב עם עצמכם, ורשמו.
  2. כעת רשמו מה עליכם לחוש על מנת להרגיש טוב בעצמכם ועם עצמכם, שאינו תלוי בזולת או בגורם חיצוני כלשהו, בלי מחיאות כפיים, או ציון טוב על מבחן כלשהו, עבודה, עיסוק וכדומה.
  3. כעת רשמו את הכמיהות, הרצונות והאיחולים שלכם לחיים מספקים ומלאי עניין, ללא כל קשר באם זה אפשרי ומתי.
  4. קיבלתם רשימות של מילים ומשפטים רבים וכעת עליכם לקחת מרקר ולמרקר את כל הדברים שהעליתם שמדויקים להרגשה, לתחושה ולאמת הפנימית שלכם ולמחוק את המיותר. לפחות חלק מהדברים שכתבתם קשורים לצורת חשיבה אנושית ואנו מבקשים מכם להתחבר אל מעבר לחשיבה זו, אל מהות ההזנה בחיים האנושיים, שאינם תלויים באמצעים חיצוניים. איננו מתעלמים מהעובדה שהתלבושת/הגוף הפיזי, זקוק להזנתו לשתייה ומזון מוצק, אך באותה המידה הוא זקוק לתנועה, ליצור, להוצאה מן הכוח אל הפועל, כך שההזנה אינה באה רק מאוכל ומים. העולם הרגשי מקבל הזנה מכך שהוא נותן אהבה ומתוך כך מקבל אהבה… אלו רק מספר דוגמאות לחשיבה אחרת.
  5. אחרי שמירקרתם את הדברים האוטנטיים שלכם, שתמיד קיימים לכם כציוד שניתן להשתמש בו לעת רצון וצורך, עצרו לרגע והתבוננו כיצד להכניס את הדברים שרשמתם להתנהלות היומיומית, כיצד ניתן למלא מצברים 24/7 ולהרפות מכל מה שמרוקן אותם.
    המטרה היא שתחוו הלכה למעשה. למשל, שכל מה שמעצבן, מכעיס ומרגיז אתכם קודם כל מרוקן אתכם ובמקום כך לתרגל קבלה של החיים כמות שהם.
  6. תרגול החיים כמות שהם פירושו אימון בקבלת המציאות מבלי להתווכח איתה, לכעוס עליה או לפחד ממנה בבחינת אלו פני הדברים וכיצד נכון להתייחס אליהם כרגע, כל רגע.

מדובר בהתייחסות הנובעת מקבלת המצב, הדבר, גם ובפרט, אם אינכם מסכימים.

לקבל אין פירושו להסכים. לקבל פירושו להפסיק להחזיק בביקורת ושיפוט המכלים את האנרגיה ובמקום כך להפנותה בצורה העניינית והפשוטה ביותר למה נכון לכם לעשות, להגיב או לא להגיב וכדומה במצב מסוים. זהו זמן המחבר אתכם ליצירתיות בלתי נלאית, להשתנות מתמדת לחיים מתוך נוכחות והתבוננות משתאה והכול עניין של אימון.

במידה והדברים מדברים אליכם אנו מציעים לכם לא להתעסק עם שאלות של איך אעשה זאת, אלא להתאמן בגילוי המשאבים והיכולות שלכם תוך כדי הרפיה מכל מה שאינו משרת אתכם באמת. לקחת כדור לכאב ראש כרוני אינו פותר או מרפא אותו, אלא רק מטשטש את הסיבות האמתיות ואינו מאפשר ריפוי, כלשונכם, 'הפוך על הפוך'.

אז כן, חיידק הקורונה הוא עוד כלי המעצים את חוויית אבסורד שמטרתה להביא לשינוי מהותי. המגיפה מחייבת, (מלשון חיוב,) פריצת דרך חדשה מבחינת חוויית האחדות, שוויון הערך והאכפתיות החברתית שכן אינה מבדילה בין עני לעשיר, בין רם מעלה למי שנחשב 'נחות מעלה' ומורה שוב ושוב את האבסורד וחוסר היעילות של תוכנת החשיבה המקובלת ומאלץ שינוי.

מדיטציית חיסון איזון וריפוי יומיומית דרך דמיון מרפא:

  1. עצמו את עיניכם ודמו לעיני רוחכם כדור שזורח כשמש של אור לבן שקוף אל כל הווייתכם האנושית הפיזית והאנרגטית הרבה מעל לראשכם.
  2. השתמשו בשאיפה ובנשיפה לקבל את האור ולפזר אותו בתוככם בלי מאמץ כלל. הרשו לכך להתרחש.
  3. קחו לעצמכם כמה פעמים ביום דקת תשובת לב לאנרגיה הזורחת הממלאת את כל ישותכם עד כי תחושו בה 24/7 מוגנים, מאוזנים ונקיים מהפרעות חיצוניות.

מבורכים אתם מעצם היותכם בתנועה ותנודה, בהשתנות מתמדת וגמישות של התאמה לעצמכם ולסובב, מבורכים אתם בשוויון ערך מעצם ההיות וזהו הזמן לתרגל זאת במודע הכרתי על בסיס יומיומי ולאפשר שינוי תודעתי מאסיבי שישפיע על העולם כולו.

תודה לכם על שיתוף פעולה מודע!!! אוהבים אתכם, מחברי ספיראלת האור".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי בלבד.

סגור לתגובות.