תקשור מדריכים לפסח בזמן הקורונה

חברי ספיראלת האור: "השלום הברכה ואור האהבה לכם כאן ספיראלת האור שמחים על הזדמנות נוספת להעברת מידע בכלל ובזמנים הרוגשים עליכם בפרט.
זוהי עת של שחרור מעבדות של דפוסי חשיבה, אמונה ותפישה, לחרות של סקרנות, פתיחות ונכונות לדעת מעבר לידוע זה מכבר.
חופש זה מסומל בזו הפעם שוב, בכורח המציאות. קרי, בגורמים חיצוניים המופעלים על יושבי כדור הארץ ועולמות אחרים, על מנת תיפתח אותה סקרנות שואלת, על מנת ייפתח "זיכרון ההיות" = הזיכרון של מהותנו הנצחית החווה עצמה  בו-זמנית בעולמות רבים ושונים במטרה לממש את הפוטנציאל האצור בה.

בכל עולם החוויות שונות ומגוונות, בהתאם למורכבות אותו עולם או בקצרה, בהתאם לזמן ומקום, גם באין זמן.

ככול שהיכולת של המחשבה האנושית להכיל את הרעיון שמטרת החיים היא התנסות למען תתאפשר הגשמת הקוד הנשמתי את עצמו, כך נראה שניתן להפנים שישנם עוד מערכי חשיבה, שונים ואחרים וכי מערך הנתונים והחשיבה האנושיים אינם בלבדיים ביקום וכי כל אחד ואחד מכם מחובר למנעדי חשיבה נוספים, הנובעים לעיתים כהמצאה, כרעיון חדש, כהברקה, או הבנה שמעבר לידוע זה מכבר.

על בסיס פתיח זה מבקשים אנו לאחל לכל אחד ואחד מכם את חווית החרות לפרוץ מתוך תבניות חשיבה, אמונות, דעות, קביעות ופירושים המנהלים את חייכם, גם בלא יודעין, לחרות של נוכחות עדכנית.
קרי, לחוויה הנובעת מתוך מיקוד בכאן ועכשיו על כל החושים כולל החוש השישי, על כל הרבדים הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני בו זמנית.
חרות לנבוע מתוך קליטה עדכנית, במקום ממסקנות עבר, חרות לנבוע ממקום של קבלה והכלה של המתרחש כעובדה מאובחנת, ללא פירושי עבר והחלטה מתוך כך.
החרות לפתוח את הלב לנתינה וקבלה של אהבה ללא סייג, החרות להביע, להתבטא מתוך נוכחות מלאה החוברת והנובעת מתוך זיכרון ההיות קרי מתוך הידיעה הפנימית של הייחוד והאחדות. הייחוד המגשים את האחדות מעצם היותו "בצלמו ובדמותו ברא אותם".

החרות לחבור לאמון מלא בעצמכם ובכל יצור נברא מתוך ראיה ברורה ומדויקת של מקומו על בימת החיים ברגע נתון. החרות להפנים שאהבה פירושה יחסי גומלין בין הכול להכול.
ולבסוף, החירות להיות אחד יחיד ומיוחד וחלק מהכלל בו-זמנית כייחוד המגשים את חלקו בבריאה, כנברא.

הפעם הזו, בתקופת 'חוויית אבסורד' כה עוצמתית, חג הפסח יוצא דופן ומביא עמו הזדמנות יוצאת דופן לחירות של ממש ועל מנת כך, נעביר לכם תרגיל סדר פסח, לחירות מאחיזות ארוכות ימים.

תרגיל סדר פסח

  1. צאו פינה שקטה ומקדו את תשומת לבכם ב- 4 הבנים בהגדה: בחכם, בתם, ברשע ושאינו יודע לשאול, על פי הסדר העולה לעיני רוחכם והניחו לדמיונכם לסקור אותם.
  2. אפשרו לעצמכם להזדהות עם כל אחד מהם בנפרד ולכתוב כל מה שעולה לכם תוך כדי ההזדהות, כל הרגשה, הארה או הערה, כל תחושה וכל מחשבה.
  3. יימו את התרגיל בהכלת וקבלת כל הארבעה בתוככם כחלק מההוויה האנושית בה בחרתם להתגשם במעבר החיים הנוכחי. קבלה והכלה המאפשרים שינוי כיוון ומשחררים מביקורת שיפוט וכיוצא באלה ומאפשרים, חסד, חמלה וקבלה של כל אפשרויות מיצוי דרך גוף שאינו זוכר.


ארבעת השואלים הם אב-טיפוסים, השוכנים בכל אחד ואחד מכם לאורך דרככם האנושית, ומשוחקים בחייכם כשאתם מהווים לסירוגין בתפקיד כזה או אחד בתוך עצמכם, כלפי עצמכם וכלפי אחר, או חווים זאת דרך משחקם של אחרים.ככול שתכירו ותכילו כל אב-טיפוס כזה, תוכלו להרפות מהתפקיד שעדיין קיים בתודעתכם ולחוות חירות אמיתית הנובעת מהכלה וקבלה של תפקידי האנוש, של יצירות האנוש, שכולן נועדו למטרה אחת, (כפי שכבר ציינו לא אחת), להגשמה דרך חוויה של הנצח את עצמו על ידי ובעזרת "התלבושות", "ההשתקפויות", הדמויות, היצירות השונות, המאפשרות לפוטנציאל נשמתי זה להפוך לממש.

זכרו את טוהר הנשמה ומולידה וחוו זאת הלכה למעשה דרך השתקפות האנושית מתוך חמלה והודיה ליצירת הנשמה, דרכה מתאפשר מיצויה.

בחמלה, בחסד ובאהבה נצחית מחברי ספיראלת האור"

סגור לתגובות.