תהליך השינוי חלק ג'

עבורי השינוי כרוך בעצם הידיעה שכול אחד מאיתנו נשמה טהורה, שבחרה את עולם החוויות שלה, גם אם לא עמדנו בקריטריונים החברתיים, במהותנו, אנו נשמה טהורה שבאה לעולם חוויות על מנת להגשים עצמה דרך חוויה ובכדור הארץ אלו חוויות של קיטוב: "טוב" אל מול "רע", עליונות אל מול נחיתות, גבריות אל מול נשיות, חם מול קור, קשה מול קל וכד'. 

ההכרה בכך, שאנו נשמה טהורה כמו כל אחד אחר בעולם, ללא קשר למעשנו, הינה הפנמה מאוד לא פשוטה לרובנו.

מהמקום בו התחלתי את דרכי כמתקשרת לפני למעלה מ – 30 שנה עד היום אני רואה איך לאט ובטוח, נוצר שינוי תפישתי ויותר אנשים עושים הסבה מתפישת 5 החושים לחוש השישי. קרי, ההכרה ש"אנו יצורים רוחניים במסע אנושי" כדברי דר' סטפן קובי.
השינוי מתאפשר דרך שינוי שדר/תדר, בתוכנו, המחבר אותנו לביטחון עצמי, לתחושת ערך מעצם ההיות, לתחושת עוצמה, כוח, עם חיבור מודע לידיעה שבאנו לעולם הזה לחוויה של חיים בעלי תוכן ומשמעות, לחיות מתוך שמחה, לקום בבוקר מתוך תחושה שיש טעם לחיינו, כך שכל תא ותא מתאי הגוף שלנו נהייה ער/מודע לכך והלב מתרחב.

כשמתרחש השינוי התודעתי פוסק הצורך בחוויית קיצוניות של עליונות ונחיתות "טוב ורע" וכד', שכן התחברנו ליכולת לראות ולשמוח עם כל אדם שמתחבר לרעיון, זה ממלא אושר, שקט ושלווה של שמחה שקטה.

כל אדם שאנו פוגשים הוא בבחינת "אח שלנו", בכלל ובפרט כשאנו פוגשים ומרגישים שביכולתנו לדבר אתו באותה שפה, הלב נפתח ואנו מתמלאים בתחושת הודיה, תודה. 

מדובר בסוג אחר של שמחה, ממה שמוכר לנו בתוכנה הישנה.

כל אדם שמצטרף לקהילה המודעת והמתרגלת שוויון ערך, מגביר את המאסה הקריטית היוצרת שינוי תודעתי בפועל. זה אינו מובן מאליו, למרות שאני יודעת שבתוכנית יש אופציה כזאת. ביכולתנו לקבוע "תוכניות" בעולם האחר וכאן ועכשיו לא לקיים אותן, יש לנו זכות כזו… שהרי "הכל צפוי והרשות נתונה" כל פעם ש"תכנית" כזו כן מתקיימת, כשמתווספים עוד אנשים לדרך הזו, אני מרגישה שאנו מתעצמים, משהו זז, צומח, מתפתח, אני מאושרת, זה לא מובן מאליו. איש אינו מתפתח בחלל ריק, כולנו מתפתחים אחד בעזרת השני.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי.

סגור לתגובות.