עמית והמדריכים

לדורית היקרה,

ראשית מבקשים אנו לברך אותך על היותך פעימת זיכרון לאותן נשמות שבחרו להגיע בשעה מיוחדת זו לכדור הארץ.

פעימת זיכרון פועמת בקצבים שונים המשתנים על פי תדרי כדור הארץ כלומר ככל שהזמן הופך מעגלי, צורת הפעימה שלך משתנה וכך השידור והתשדורת לתלמידייך הופכים ממוקדים יותר ובהירים יותר.

השירות שאת בחרת במעבר חיים (במסגרת הקורס לפיתוח מודעות ותקשור) זה שונה במידה רבה מאנשים רבים אשר קוראים לעצמם מתקשרים, או בעלי יכולת. כלומר את בחרת להגיע ל"כדור לימוד", לעבור סדנאות רבות בעצמך ותוך כדי כך ללמד אחרים את מהות הקיום אל פנים ואל חוץ.

נקודות המבט השונות והמצומצמות בכדור הארץ אינם מאפשרים להרבה נשמות להתחבר למהות שלהם כמקור של אור, על כן הבחירה שלך במעבר זה היא להזכיר ולהאיר לנשמות נוספות את האמת על עצמן על מקורן ועל מהותם. פעימת הזיכרון הפועמת בחוזקה, מהדהדת למרחוק כמו אדוות המים ומחלחלת עמוק, עמוק בתוך נפשם ונשמתם של תלמידייך, רובם מצליחים לעבור טרנספורמציה משמעותית , שבה הידיעה שהם הכול ולא כלום היא משמעותית, שבה הידיעה שההתנסות בכדור הארץ מלווה בדיאלוגים רבים עם השקופיות של אותה נשמה.

כל אלה תלמידייך לומדים להשיל, לראות את הגרעין, את המקור, את המהות הנצחית של הנשמה .

אותה פעימת זיכרון תסייע בעתיד הקרוב לאחד בין הנשמה והגוף, כלומר ייצוגי הגוף ב"כדור לימוד" משולים להגבלה, להתחלה וסוף, תלמידייך ילמדו לאחד בין הגוף והנשמה ויהיה מעבר בין מסע אנושי בהוויה רוחנית, למסע נשמתי בהוויה אנושית.

במובן שהגוף, קרי מסקנות ושקופיות מצטברות יתמוססו אט, אט ויוטמעו ב"אגם הידע".

על כן העידן החדש כפי שתיווכחי, יתבטא בהפיכת תלמידייך מאנשים עם נשמה, לנשמה עם גוף פיזי, רמת התודעה תשתנה באחת, מפתח הזיכרון ישתנה והיכולת שלהם להשפיע על חומר תגדל פי אלף מונים.

אנו מאחלים לרבים אחרים להצטרף למסעות הגילוי שאת מבקשת עבור תלמידייך, במסגרת הקורס לפיתוח מודעות ותקשור והן בייעוץ האישי שאת נותנת, מסעות גילוי נשמתי , אשר בתקופה זו מאפשרים לרבים להיות "החווה והצופה", ברמה מעגלית זה הדבר הכי נפלא שנשמה היורדת ל"כדור לימוד" יכולה להרשות לעצמה תוך כדי החוויה להיות כצופה ולשנות את מסקנותיה.

דורית יקרה, בנימה אישית זו תודה על הכול התקשור מעניין ומקסים ,

מאחלת לך שתמשיכי להיות הפעימה עבור רובינו במובן מסוים זה לצאת מחושך לאור,

כל טוב והמון מזל טוב , עמית והמדריכים.

סגור לתגובות.