י.

מה שקיבלתי מהקורס לפיתוח מודעות ותקשור כמובן קיבלתי ממך, מבחינתי הקורס ואת זה היינו הך, מה שקיבלתי זה בעצם המטרה שלשמה באתי לפה, והשיגה את מטרתה זה הנושא של מימוש רעיונות.

אני כבר מלא זמן מתהלך עם המון רעיונות שחלקם מופרים, חלקם מופרים באופן חלקי וכל הזמן הרגשתי שאני צריך איזשהו משהוא שיסדר את הדברים האלו, חלק מזה הסתדר וכבר מימשתי במהלך הקורס, הרבה דברים שהתיישבו והסתדרו, לפעמים זה היה איזה מילה שזרקת או מדיטציה שעשית וזה פשוט נחת, הכל הסתדר מעצמו, לפעמים ללא כל קשר לתוכן של מה שעשינו כאן, שזה מה שנקרא נסתרות דרכיהן, זה דבר מדהים בעיני ובאמת תודה רבה לך.

מבחינתי עשית את העבודה בלי שהתכוונת, זו לא מטלה שהטלתי עליך. דבר נוסף שידעתי והפנמתי שוב ושוב זו ההבנה של המשמעות של התרגול, אם זו הכתיבה האינטואיטיבית , שחוויתי הרבה לפני שהגעתי לכאן, משהו פרץ פה בנוסף, עליתי איזה סוג של מדרגה וזו בעיני מתנה גדולה.

מה שנחוץ לי זה, אפרופו כ"כ הרבה רעיונות זה למקד בדיוק את התמונה המדויקת, יש לי נטייה להתפזר בעניין הזה ונוצר פה איזה סוג של מיקוד ומרכוז אך עדיין נחוצים לי עוד כלים לטובת העניין הזה. תודה רבה.

סגור לתגובות.