רציתי קצת עידוד וחיזוק לגבי התקדמות השינוי בתקופה מאתגרת כזאת…8.2.2024

בקשתי מהישויות הכוונה לגבי תהליך השינוי, ההתקדמות המאפשרת להשתחרר מהתוכנה הישנה. כיוון שכל מה שקורה כמו מעצים את התוכנה הישנה וגורר אחריו "עמידה על הרגליים האחוריות" לשמירת המוכר והידוע.
מבחינת המתרחש עדיין איננו חווים בפועל חיים מתוך ראייה רחבה וכוללת, ההתבוננות רחבה ושוויון ערך…. ברור לי שהתחושה שהעולם סוגר עלינו מאלצת שינוי, אך ההרגשה שאנחנו כל הזמן עושים עוד מאותו הדבר ומצפים לתוצאה שונה , חדשה, מה שגורם לתחושות של כובד וייאוש.
בעצם רציתי קצת עידוד וחיזוק לגבי התקדמות השינוי בתקופה מאתגרת כזאת והנה, סיפרו הישויות שאנחנו מחוזקים על ידי לידת נשמות לכדור הארץ שבאו מוכנים ומצוידים לשינוי ואף אמרו שחלקן הם חלקים נוספים שלנו; "תלבושות" אחרות של הנשמה שלנו….

יהושפט, עזרה וספיראלת האור:
״שלום, ברכה ואהבה לך, לכולכם, כאן ספיראלת האור בהנהגת יהושפט ועזרה. תפקידנו לתרגם מהות האור והידע לתפישה האנושית, כך שניתן יהא לחברה להבנה קולקטיבית, הלכה למעשה.
לשאלתך האילמת, אנחנו וחלק מחברינו חווינו עצמנו בתוכנה אנושית ועל כן, מהכרות אישית לקחנו על עצמנו את מלאכת התרגום לאנוש. אכן, חשוב לנו שתדעי זאת שאנו מהווים ערוץ תרגום ידע הספיראלה ל'כדור לימוד'.
לגבי הבקשה המתייחסת לצורך לקבל עידוד וסיוע במהלך תקופה כאוטית זו.
כבר אמרנו פעמים רבות:
א). שמסכי השכחה מדקקים. קרי, שהזיכרון שהנשמה משתקפת לגוף הפיזי על מנת למצות את עצמה דרכו, שהגוף הוא הכלי שלה ויש מטרה משותפת לכולנו.
ב). בנוסף, הזכרנו שמכיוון שהפתיחות הקולטת (הידקקות מסכי השכחה), מאפשרת קליטה רחבה והבנה חדשה במוח האנושי, נוצרת תקשורת ישירה עם ישויות מדריכות והכוונה שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום. ניתן לומר שאנחנו מתקרבים אליכם ויש לכם כבר יכולת לחוש בכך בהוויה האנושית.
ובכן, מעבר לכל אלה נולדות נשמות 'ילדים חדשים' המייצרים שינוי תפישה בפועל: כבר עשורים רבים שנולדות קבוצות נשמות ל'כדור לימוד' עם מיפתח זיכרון הולך וגדל ומכאן עם זיכרון מימוש פוטנציאלי גדול לשינוי.

כל קבוצה מתמודדת עם רובד מסוים. כמו למשל, קבוצות שבאו לשנות את מערכת החינוך על ידי ערעור, או חינוך מחדש.
או קבוצות שבאו להעביר את המסר שכדור הארץ הוא ישות נושמת המושפעת מהתנהלותם של בני האדם, כמו מכריית יתר של מחצבים, מכריתת עצים וכיוצ"ב המפרים איזון הטבע ועוד.
או 'קבוצת הרפואנים' כשמדובר במדענים, ברופאים ובאנשי הרפואה המשלימה שבאו לייצר מהפך בתפישת ההפרדה ולחבר את התפישה מההפרדה לתפישה כוללת. קרי, להתייחס לכל הגוף לא רק לאיבר אחד. אכן, זהו בהחלט תהליך עמוק של שינוי חברתי ותרבותי על כל הרמות.

כאמור, לכל קבוצה עבודת החריש שלה היוצרת תלמים חדשים.
ניתן לומר במובן הזה שמתארעת מהפכה של ממש כיוון שהנשמות החדשות בחרו במחקר משנה חיים, משנה, מציאות.
כולם חוקרים המתנסים על עצמם ובשרם ובכך מזעזעים לעיתים את אמות הספים, של הורים, מורים, מדענים ושליטים, שכבר אינם יכולים להתעלם ממסקנותיהם, כיוון שהמסקנות מתיישבות על בסיס שינוי תודעתי כללי. כלומר, נוצרה תשתית לקלוט את ההיגיון החדש, או בשפתכם, ההיגיון החדש, עושה היגיון.

הילדים החדשים כולם 'למודי קרבות' ואינם מפחדים לחשוב או להתנהג אחרת. יש להם העוז והאינסטינקטים המכוונים לפעולה בתזמון המדויק, גם אם זה לא נראה כך, כשהם מונעים מאינטרס חברתי רחב, כשהאינטרס האישי שלהם, הוא חלק מהכללי.
הילדים החדשים כולם מה שאתם מכנים 'נשמות עתיקות', חלקים נוספים של רובכם המשתקפים ב'כדור לימוד' ונשמות המחוברות כבר לישות שהן, שכולם מהווים כוח עזר עצום המחולל שינוי.

אכן, ניתן לומר שההשתקפות שלך כדורית מקבלת משנה כוח ואומץ מהשתקפות נוספת, אחרת, של מהותך, שנולדה לפני עשורים בודדים.
אנו יוצרים כוח משותף של שינוי המתאפשר על ידי 'זריקות עידוד' בצורת השתקפויות אחרות של אותה מהות, המאפשרת להשתקפות האוחזת עדיין בתוכנה הישנה, להרפות ולו משום שהרגשת הידיעה והכיוון מתגברים לכדי השפעה של ממש על תפישות ישנות.

מה שמבקשים אנו להעביר ולהדגיש כי מנגנון השינוי עצום, חובק יקום ואינו מאפשר שחזור תוכנה ב'כדור לימוד' ובעולמות אחרים.

מנגנון שלם של השתקפויות של אותה נשמה ושל השתקפויות של נשמות אחרות, חוברות יחד על מנת תתאפשר ההפרדה שנפרדת מעצמה מרצון, מבחירה, לא עוד מכורח.
כל מה שנחוץ באמת הוא אימון בהפנמת הידע וחווייתו הלכה למעשה. קרי תשומת לב לכך שאתם מחוזקים על ידי עצמכם ונשמות השינוי כולל הישויות המדריכות שלכם, כמובן".

 

סגור לתגובות.