מידע מהישויות המדריכות על השינויים שמתרחשים ב- D.N.A וכתוצאה במוציא מן הכוח אל הפועל ה- R.N.A

נשאלתי על ידי תלמידתי הוותיקה מה אומרות הישויות על שינוי D.N.A ו-R.N.A
מה זה אומר ואיך מתבצע שינוי כזה. בכל פעם שמופיעה המילה אכן, אומר הדבר שהישויות קלטו את מה שעבר במוחי וענו לי.

הנה מה שענו לנו ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה לכן כאן ספיראלת האור נענים לבקשתכן באשר לשינויים ב-D.N.A וה-R.N.A כתוצאה ונאמר כך:
ה-D.N.A הוא סליל אנרגיה מתוכנת כמחשב, המאפשר חיים על פי תכנותו. אלא מאי… כשאתם נולדים לתוכנת האנוש, התכנות שבו, מסונכרן עם התודעה, התוכנה האנושית, ופועל על פיה.
למשל, מיפתח זיכרון של 3% מפעיל את ה- D.N.A בהתאם.
קרי, מפעיל את אותם החלקים המאפשרים תפקוד פיזי, יחד עם הרגשי, המנטאלי והרוחני.
הבחירה להגדיל את מיפתח הזיכרון פירושה הארת חלקים במוח שקודם היו בתרדמת.

אכן, זאת הסיבה שאנו מדברים על הגדלת השדה הקולט בפועל דרך תרגום האינטואיציה ושימוש מודע בה, לחיים, להבנה האנושית.
תהליך זה מפעיל חלקים שניתן לדמותם לתאי זיכרון המופעלים עכב כך. נוצר שיתוף פעולה בין המודע ההכרתי לתת ועל המודע, דרך הבחירה המודעת והאימון בשימוש.
אכן, גם זו דרך להסביר את שילוב נקודות המידע והניסיון המצטבר הן ממעברים אנושיים והן מהיקומיים, שפירושו חיבור לבו-זמניות.
ניתן לתאר כל השתקפות נשמתית לעולם כלשהו כהולוגרמה, בתוכה מצויים כרטיסי זיכרון בהתאם לעולם הנבחר להשתקפות; כרטיס זיכרון המכיל את כל הגופים, האתריים והחומריים הרלוונטיים לאותו מעבר חיים, לאותה השתקפות.
המודעות ההכרתית שלכם, שהיא תוצר של בחירה למעבר נתון, היא זו המפעילה את ה- D.N.A הלכה למעשה. המודעות כמו מתירה את ״הנעילה״ על אפשרויות מסוימות של חוויה וביטוי וכך הזרוע המפעילה של ה- D.N.A, מפעילה את R.N.A להגשמת ההפעלה.
אכן יקרה, יש בכך תיאור מופלא של תהליך הפעלה שקורה באחת, אך ניכר הלכה למעשה כשבשלה עתו. כמו גלעין האבוקדו בו נתון העץ כולו כתבנית מימוש, כשניתן להקביל את ה- R.N.A כאחראי על תהליך צמיחתו והצמחת פירותיו.
אם את רוצה ניתן להשתמש גם במטאפורת עץ הבמבוק המגדל שורשים תת קרקעיים במשך 7 שנים ורק לאחר שפיתח מערכת עבותה וחזקה פורץ מהאדמה וגדל לעץ בגובה 30 מטרים בתוך שישה שבועות. אך, בשימת לב לכך שזוהי דוגמה אחת לגלעיני מידע, יכולות וכוחות המצויים בתבניות חיים כלשהן, למעבר נתון, הבאים לידי ממש, כשבשלה עתם להתגשם.
כל מערכת D.N.A כלשהי היא חלק ממערך עצום, פאזל מימוש קולקטיבי כללי, המחולק כמו פאזל לחלקים = גלעיני מימוש. המורכבים מזרעי מימוש רבים הבאים לידי ממש כשהתנאים הולמים אותם. אומר הדבר כי ה- D.N.A הפרטי, הוא חלק מזה הקולקטיבי המתבטא, משתנה, גם בהתאם להשפעות החלקים האחרים, בדיוק כפי שהוא משפיע עליהם.
ככול שתקבילו את הבנתכם המודעת למבנה הטבע ומורכבותו, כך תוכלו להבין את מהות תבניות ההפעלה בכלל ובפרט.
לא בכדי הדינוזאורים והממותות נעלמו מ'כדור לימוד', לא בכדי מתרחשים שינויים בעולם, בצומח, בדומם, במזג האוויר. הכל תוצר של תנועה ותנודה מתמדת המייצרת מעצם כך, מארגים חדשים רלוונטיים לזמן ומקום, כמו גם התפרקות של מארגים שאינם רלוונטיים לזמן ומקום, כך בכל עולם.
אנו מייעצים לכם להתביית על מבנה כלשהו כמו עץ, אדמה, גוף כלשהו, לא משנה מה תבחרו, התבייתו לעיני ובעיני רוחכם על המבנה, תכירו את מורכבותו בהכרה המודעת ואז שימו אותו כחלק מהפאזל על יד מבנים אחרים והתבוננו בקשר ובאינטראקציה ביניהם.
תהליכי מודעות אלה יחזירו להכרה המודעת שלכם את חשיבותם של המבנים, את החופש להתהוותם ושחרורם ומה קורה שאוחזים בהם ולא מרפים: מדעה, אמונה, תפיסה/תפישה.
נשמח להבהיר ולהשיב על שאלות. אור ואהבה, ברוכות ומבורכות אתן״.

 

סגור לתגובות.