עכשיו הזמן לשים דגש על הממלא את מצברנו!! – 11.5.2023

הישויות המדריכות מדגישות שיש צורך לשים דגש על חיינו, במיוחד בתקופה מאתגרת זו, בה אנו נמצאים על מנת ישתנה המגנוט של מה שאנחנו מזמנים, מושכים, למציאות שלנו שהרי "דומה מושך דומה ומשלים".
כלומר, שימת דגש על איזון ומינון מדויקים עבורנו בכל תחום, על לקיחת אחריות על החשיבה שלנו ויצירת "מזג אוויר" פנימי מאוזן דרך שימת דגש על האפשרי, על הקיים עבורנו, על היופי הקיים בנו ובעולמנו, על הודיה דרך מדיטציות, דמיון מודרך מיינדפולנס וכדומה. כל אלה יוצרים הדהוד חדש בתוכנו ומתוכנו, הממגנט אליו את הדומה לו. כל כך קל ליפול בפח של חרדות, פחדים וחששות העולים וצפים בשל השינויים המאתגרים בעולמנו הפרטי והכללי.

בר-אל מישויות ספיראלת האור:
"להתחבר רק למה שנכון ומתאים מבחינת סיפוק, שמחה, חיוך, התרחבות הלב, אך ורק!!! כל מה שלא מתאים לוותר, כל מה שלא תואם לוותר, כך שלא תצטרכו לבזבז אנרגיה בהצטדקויות בפני עצמכם או אחרים, בוודאי שלא תבזבזו אנרגיה על ביקורת שגם היא דרך להצדיק את מה שאתם מרגישים ועושים. לא מתאים, לא בהוויה שלכם.
הדרך לשקם אנרגיה ולהתמלא היא לשים דגש יומיומי על מה שמשמח, נכון ומתאים, ממלא ומרנין, זהו זה. זה הסוויטש הנחוץ כעת על מנת להשלים מעגל הטמעה = מרכוז בעצמכם. ואין מדובר באגואיזם או אגוצנטריות, או בהתעלמות ממה שמתרחש בעולמכם ובהרגשתכם, אלא בשינוי תפישה ומחשבה.
את מבינה שבדרך הזאת אתם משנים לחלוטין דפוסי חשיבה והתנהגות?"

דורית: אני מבינה ולכן כל הזמן מסיטה את תשומת לבי ל"יש" ומלמדת אחרים לעשות אותו הדבר, לייצר כפי שאתם מלמדים אותנו, שבילי התייחסות חדשים במוח.

בר-אל מישויות ספיראלת האור: "נכון, אבל זאת מעין בריחה גם כן, דורית. האם שמת לב לכך?
ובכן, יש הבדל בין הסכמה להיות ממוקדים באושרכם בעזרת כישורי הדמיון האדירים שלכם, לבין ניסיון להקהות כאב. אכן, את, אתם, כבר עושים את שניהם, אך לעתים אחד מבטל את השני.
ולכן מבקשים אנו לומר, להפנות את תשומת לבכם אך ורק למה שמזין, מרטיט, מהנה, משמח, מצחיק, גורם אושר, בהחלטה מודעת מראש. ברגע שזו החלטה באמת, כל השאר מחרה אחריה.
את רואה את ההבדל?
דורית: פתאום ראיתי שכל מה שהוא אומר נכון. בקטעים שקשה לי אני מסיטה את תשומת הלב שלי להודיה, לאהבה. אני לא צריכה לעשות מאמץ, כי יש בי הרבה אהבה, זה קל לי כי אני נכנסת לאהבה, לחיבוק ולחום אבל אני בעצם לא באמת פותרת בזה דבר.
יש פה קטע של החלטה, והחלטה קשורה בוויתור על תבניות שמניעות אותנו.
ביכולת לעשות סוויטש אמתי. אם אני לא עושה את הסוויטש מבחינת ההחלטה שלי על מה להתמקד, וזה לא משנה שאני נמצאת במקום שאני כבר מחוברת לאהבה, להודיה, לשמחה, בקטעים שבהם קשה לי, אמצא את עצמי שוב נמשכת למטה. אני רואה את זה סביבי אצל אנשים שהם מאוד מפותחים והם הרבה שנים בשביל ובדרך הרוח. אחת הטענות שלהם לגבי עצמם היא שהם כבר יודעים, אבל זה לא הולך להם בכל שטחי החיים.

בר-אל מישויות ספיראלת האור:
"את רואה את ההבדל? את מבינה שהחלטה כזאת מנתבת דרך רק אל גורמי ההתמלאות, השמחה וכד', שמאפשרים למלוא היצירתיות לבוא לידי ביטוי, שמאפשרים התחדשות והשלמת קצוות בלתי סגורים, שמאפשרים שינוי, משום שתחושת הסיפוק ממגנטת סיפוק.
ההכרה במי שאתם מאפשרת מגנוט. וכך יוצרים אתם בפועל, מעגל של שפע, חוויה של שפע. הנה לכם מפתח לשפע. זה עובד עבור כל אחד שבוחר בכך באמת."

דורית: בתשובה למחשבה שחלפה במוחי – הלוואי שזה היה עובד ככה בשביל כולם!!
בר-אל מישויות ספיראלת האור:
"בוחרים בכך אלה שבשלים לשנות דפוסי חשיבה והתנהלות בפועל הלכה למעשה.
טובתכם העליונה פירושה: שינוי תפישה והתנהלות ממקום של נחיתות ועליונות למקום של שוויון ערך מלא מעצם היות כולנו, מעצם מהותכם, למקום של הכרה מלאה במהות, בהשפעתה, בייחוד היוצר שלום עם עצמכם והעולם הסובב אתכם".

 

סגור לתגובות.