עדכון ושחרור האמונות, דעות וקביעות שאינן רלוונטיות ועדיין מנהלות אותנו…4.5.2023

הישויות המדריכות נתנו לי הכוונה שלא הייתי מודעת אליה;
לאורך הלימוד בקבוצות שבהדרכתי, לפיתוח ויישום מודעות רוחנית ותקשור, הישויות מעבירות מידע לגבי מעברי חיים, גלגולים, רלוונטיים, להשלמת מעגל אנושי.
בין שאר הדברים שהם מעבירים הם מדברים על מקומות של טראומה שקפאו בזמן. מה שהשמאנים מכנים "פיסות נשמה אבודות". הישויות מכנות אותן 'שברירי מחשבה קפואים' ומכוונות אותנו להתירן על מנת לחבור לידע, לכוחות ולניסיון המצטבר שקיים בנו.
ואז…. בתקשור על מעברים רלוונטיים לתלמידי הקבוצה, הם ביקשו ממני לומר ש'שברירי המחשבה הקפואים' אינם המעברים הרלוונטיים אלא מצטרפים אליהם, וכמובן שביקשתי הסבר:

מדריכי ספיראלת האור: "אל מעבר החיים הרלוונטי מצטרפים כמובן 'השברירים הקפואים', שהרי השלמת מעגל מחוברת להמסתם ועשיית שלום עמהם. אך, המעברים הרלוונטיים אליהם מכוונים אנו, הם אלה המאפשרים את השלמת המעגל האנושי וחבירה למעגל האוניברסלי. קרי, אלה המאפשרים את המעבר ממשפחת האדם אל משפחת האדם וממנה למשפחה הקוסמית, אל חיק הבורא בהכרה מודעת".

שאלתי אותן: מה פירוש "ממשפחת האדם למשפחת האדם"? שהרי הרבה מאתנו לא חווים חיבור מודע להיותנו חלק מהפאזל האלוהי ובו זמנית אחת יחידה ומיוחדת. קרי עדיין איננו חיים מתוך שוויון ערך וערבות ההדדית, מתוך אינטרס חברתי המשרת את האישי ומקבל שרות מהכלל = חוויית אני = אנחנו, הלכה למעשה. זאת משום שנפרדנו מזיכרון זה של משפחת האדם/הבורא, ואנו נלחמים אחד בשני, חושבים שאנחנו ,או מישהו אחר, יותר צודקים, יודעים טוב יותר… איננו חיים בשוויון ערך ובשיתוף פעולה.

הישויות המדריכות מסבירות כי השינוי התודעתי המתחולל דרך הכאוס המשתולל, מכוון אותנו לעבור מתפישת משפחת האדם כפי שהיא נתפשת בתוכנה הישנה, לתפישת משפחת האדם/ניצוץ האלוה ממעל, בתלבושת אנושית. קרי, חיבור לזיכרון היותנו ולמודעות הרוחנית שלנו, המאפשרים חיים מתוך מודעות אנושית-קוסמית.

הישויות המדריכות אומרות שביכולתנו ועלינו להתחבר למודעות הרחבה דרך הערוץ האנושי . קרי, עלינו להתחבר קודם כל לערוץ האנושי הגלגולי שנועד, כמו ערוצי חוויה אחרים, לאפשר לניצוץ האלוהי להגשים את עצמו דרך חוויה. במילים אחרות, כל ערוצי החוויה הם יצירות לצורך מימוש. כך נפתחת מודעות הכרתית לניסיון המצטבר הרב הטמון בנו, ומתאפשר לנו להרחיב את המודעות האנושית בדרך המובנת למוח האנושי, מעשית וקונקרטית לפני ש"נתעופף" לכל מיני עולמות אחרים, שההכרה המודעת עדיין איננה מקבלת.
המודעות לכך שיש לנו הטבעות ואמונות שאינן קשורות ישירות לחיים הנוכחיים שעדיין מנהלים/מעכבים, אותנו, אמורה לשחרר אותנו מהם. למשל, לחלקנו הטבעה בסיסית של דעה או קביעה, המלווה אותנו מרגע הלידה הראשונה, שאין לנו מושג שזו דעה ולא אמת. הטבעה המנתבת את מעברי החיים שלנו עד שאנו ממצים את הגלגולים דרכה ומגלים שזו יצירה ולא "אני".
הישויות מכנות זאת "סוגיה גרעינית". במעבר החיים הנוכחי אנו סוגרים מעגל של הטבעות ופותחים מעגלי חיבור למקורנו ולעצמנו.

*** כתבה על "סוגיה גרעינית" תוכלו למצוא באתר בכתבות ותרגילים צמיחה רוחנית מתאריך 10.3.2022

לשם עדכון ושחרור האמונות וההטבעות המעכבות עדיין, הישויות מעבירות מידע לכל אחד על המעברים/גלגולים הרלוונטיים לחיים הנוכחיים. הם מסייעים לנו להבין שזיכרונות אלה באים לעזור לנו להשלים מעגל אנושי ולמצות את תפקידנו עלי אדמות, בהתאם לבחירתנו. המעברים האלה מייצגים חיבור לכוחות ויכולות שקיימים בנו ואיננו מודעים להם עדיין, או פוחדים מהם, או כאלה ש"הסוגיה הגרעינית" אולי מסתירה מאתנו, כמו למשל סוגיה של "אני לא מספיק". סוגיה המייצרת מאמץ יתר להיות מספיק ומונעת תחושת הישג וערך. כמו כן גוררת אחריה אי שביעות רצון מתמדת, ייאוש, שיפוט וביקורת על כך שאיננו מספיק, הגוררים השקעת מאמצים במקום מיקוד בהודיה ושמחה על היכולות, על הקיים.

המודעות ההכרתית מאפשרת חיבור לכוחות שהיו כאילו מנותקים מהיכולות האנושיות, מבחינת המודעות ההכרתית שלנו וזהו שינוי תודעתי ענק!!!

אין לנו יכולת לעשות שינוי, אלא אם כן ההשתקפות הנוכחית שלנו תבין מה הכוונה. אם לא נפרש את המידע לשפה שנוכל להתחבר אליה, להבינה ולחיות אותה, לא ייווצר שינוי. השינוי חייב להיות מסונכרן עם כל ארבעת הרבדים; פיזית, רגשית, מנטלית ורוחנית. עלינו לאפשר את ההבנה הלכה למעשה ולהתחבר אליה.
התהליך כולל מתן רשות לעצמנו להרחיב את המודע, לקלוט מידע שמעבר לזמן ומקום בזמן ומקום, לתרגמו, להבינו, להפנימו, על מנת להפסיק לאחוז.

על מנת לוותר למשל, על הלקאה עצמית, רגשות אשם, כעסים, חוסר אמון בעצמנו וכיוצא באלה, עלינו להבין שכל מסקנה שהגענו אליה הייתה הכי טובה, הכי רלוונטית והייתה הכי נכונה להתפתחותנו בכל רגע נתון של זמן, אך כבר איננה רלוונטית כרגע. רגשות אשם לדוגמה גורמים לנו להיות בעבר ולא לחוות הווה מתמשך, בנוכחות מלאה. הכל נמצא בתנועה מתמדת כל הזמן ומה שמפריע לנו לחוות זאת, היא ההיתפסות בתבניות עבר.
לדוגמה, עצם היכולת להבין ולהפנים, ש"סוגיה גרעינית" היא מסקנה שהוסקה ברגע הלידה הראשונה ואיננה אמת אוניברסלית ,אלא מסקנה שנצרבה במודעותנו, דרכה חווינו המון גלגולים אך מיצינו אותה, מאפשרת לנו להשתחרר ממסקנת יסוד ששימשה בתור אמת, אך זו אבן דרך שמוצתה, והיא יכולה להיאסף אל הניסיון המצטבר שלנו ואנו יכולים להרפות מהסיפורים שספרנו לעצמנו.

הנה עוד חלק מדברי הישויות המדריכות:
מדריכי ספיראלת האור:
"השחרור מחלון ההתבוננות וחוויה כתוצאה של 'סוגיה גרעינית' מאפשר יצירת תוכנה חדשה בכל העולמות. שכן, כל עולמות החוויה של כולנו הן תוצר של 'ראשית ההתחלות' האישית של כל אחד ואחד מאתנו, הפריצה, הלידה הראשונה של הנשמה מ'אנרגית האם' – בורא עולם.
הביני, השלמת המעגל אדירה ונוגעת בשינוי תודעתי יקומי קרי, כולנו נולדים מחדש אל הלא נודע. מרפים מהנודע במובן של הכלת כל דפוסי ההתנסות, החוויה, החשיבה קרי, הכלת כל התוכנות שיצרנו אי פעם בעולם כלשהו.
את מבינה? זוהי השגה כל כך מורכבת שהחיבור אליה מאפשר 'התבוננות משתאה' של ממש, כשבכל תוכנה ניתן לפרש ולתרגם את הדברים על רקע בסיס הניסיון המצטבר, על מנת לתאם שפה לערוץ בו מצויה ההשתקפות ולאפשר הפרדה ממנו, ההפרדה הנפרדת מעצמה.
כל העבר הוא הווה, החוויה היא של הווה מתמשך, אין עתיד רק הווה מתמשך. נשמח להרחיב לעת זו".

סגור לתגובות.