ברכת הישויות המדריכות לפסח 2023 ותרגיל הדמייה

ישויות ספיראלת האור:
"שלומות של אור ואהבה, כאן ישויות ספיראלת האור, המעבירים ברכתנו לחג החרות דרך דורית: אך לפני שנאמר ונברך ברצוננו לתת לכם תרגיל הדמיה:
דמו לעצמכם פירמידת אור בתוך ליבכם, נשמו לתוכה והגבירו את אורה דרך השאיפה והנשיפה, עד שהאנרגיה תמלא את כל הגוף וההילה שלכם. כך, לפחות פעמיים ביום, בבוקר לפני הקימה ובלילה לפני השינה ובכל פעם שאתם נזכרים, חושו את פירמידת האור בלבבכם ונשמו אל תוכה ותתחברו לאיזון שלם ושלו.
חג חרות זה שלכם, כהרגלכם מידי שנה, מדבר ביציאה מעבדות לחרות, מזכיר את הדרך הארוכה והפתלתלה של המעבר מתפישת עולם אחת, לאחרת; המעבר מחוויית עבר של עבדות ואמונה באלילים לחרות של הכרה באל אחד ממנו נוצקנו כולנו.

אם תתבוננו מנקודת מבט זו, תוכלו לגלות שהמעבר מתרחש יום יום, שעה, שעה. אתם חווים עידנים של גילוי ומימוש הייחוד אל מול הקהל-הכלל, לעומת חוויית עצמכם כחלק אינטגראלי מהכלל שיש לו זכות קיום רק בזכות הכלל – חוויית קצוות תוך חיפוש, שאיפה לגילוי ה'אני' הייחודי כחלק מ'אנחנו' באיזון מלא.

כך ניתן לתאר את המאבקים המתרחשים בעולמכם ובארצכם.
כמעט ניתן להגדיר בכך את מסלול החוויה כבני אנוש שבשעה ייחודית זו מחפש את היציאה מתפישות-תפיסות, לחרות של אפשרויות מאספות, מחברות ומקשרות.

עצם המודעות לכך כבר מאפשרת להסב מבט אל חיבור ויצירת יחד במקום להגביר הנפרדות. יציאה מהיאחזות בדעות אמונות וקביעות כתחליף ערך וייחוד וחיבור למגוון אפשרויות כדרך ליצירת מארג "הולם כלל".
אנו מברכים אתכם שתמצאו את המפתח לליבכם הקוסמי בלב האנושי, כי תזכרו שכולנו חלק מפאזל הבורא ואחד יחיד ומיוחד ואין סתירה. מפתח לאחדות הניגודים ההרמוניה השלמה.
חג של יציאה לחרות של מהות כולנו אחד יחיד ומיוחד וחלק מהכלל ואין סתירה!!! אהובים, ייחודיים, מיוחדים, שייכים מעצם היותכם, חלק אינטגראלי מבורא עולם"

סגור לתגובות.