חשוב לייצר מרחק שייתן לנו פרופורציות כך נוכל לקבל החלטות שקולות יותר הלוקחות בחשבון תמונה רחבה יותר – 16.2.23

בעקבות ההתרחשויות הדרמטיות והכאוטיות ההולכות וגוברות בעולמנו ובארצנו הקטנטונת, קיבלתי מידע מהישויות שביקשו, לסייע לנו לקבל את המתרחש בבחינת התבוננות במה שקורה גם ממרחק של צפייה על מנת שנשקיע את תשומת לבנו ומעשינו באבחנה והתמודדות עם המתרחש, במקום בהפניית האנרגיה רק לשיפוט, ביקורת, כעס או פחד, המחלישים את יכולת השיפוט והכוח לשנות ובעצם משחזרים דרכי פעולה העלולים להביא למלחמות במקום לפתרון, אחר ומושכל.

הסיבה לכך, שגם מצוינת בתקשור עצמו בהמשך, שהם מבקשים לסייע לנו להפסיק לייצר שחזור; כשאנו מפחדים ומייצרים "תרחישי זוועה", אנו ממגנטים את האנרגיה הזו לחיינו ומחלישים את המערכות שלנו, במיוחד את המערכת החיסונית. מה שמחליש אותנו הוא כשאנו מתעצבנים, פוחדים, כועסים, שופטים, מבקרים כשכך, כל האנרגיה שלנו מופנית לשם. חשוב לייצר מרחק שייתן לנו פרופורציות וכך נוכל לקבל החלטות שקולות יותר מעצם העובדה שהן לוקחות בחשבון תמונה רחבה יותר.

המסר בה' הידיעה לקבל את המתרחש ולפעול מתוך קבלה כתהליך אתגרי מאוד, דרכו נפתח לנו עולם חדש של אפשרויות ודרכי פעולה.

הקשר שלי עם הישויות המדריכות בחיים הנוכחיים נושק ל-38 שנות קשר מודע ומתוקשר, וזו הפעם הראשונה שהם מציפים את המתרחש בצורה כזו. לאורך השנים הישויות תמיד דברו על מגמות עתיד מבחינת ההזדמנויות לפתוח הבנות ויכולות חדשות וכמעט שלא עסקו בעתידנות עצמה כפי שהם עושים זו הפעם השנייה.

התקשור שלי ניתן בכתב בתוך שיעור, כשתלמידותיי הוותיקות תקשרו אף הן. התחושה הלא נוחה שלי לאורך התקשור התייצבה למשמע תקשורי הבנות ובמיוחד השפיע עלי המשפט שבתי שיריאל קבלה בתקשור שלה ש"לא מדובר בקטסטרופה אלא בטרנספורמציה ושזהו על כן תהליך מבוקר והדרגתי, על אף שבלהט ההתרחשויות בארצנו ובעולם, איננו מבחינים בכך כרגע". איכשהו המשפט הזה החזיר לי פרופורציות.

כבר שנים מעבירות לי הישויות מידע כספיראלת האור, אך הפעם ציינו יהושפט ועזרה את שמם (מדריכיי האישיים מתוך קבוצת ספיראלת האור), בנוסף לקבוצה כמו להזכיר לי שאינני לבד שהם איתי באופן אישי וצמוד בתהליך השינוי וההשתנות.

ישויות ספיראלת האור:

בזו הפעם אנו יהושפט, עזרא וחברי ספיראלת האור מבקשים לומר לכם שההוויה האנושית משנה פנים דרך; 'השחרתם', קיבועם, התפרקותם, התנדפותם מאי רלוונטיות ועוד, ועוד…
במילים אחרות, כל המתרחש אותו כינינו 'חוויית האבסורד', מקבל צביון מגוון של כל תבניות ההישרדות ונע בין תקווה לייאוש, כך שהסולם הלינארי עליו הכול מתבסס רועד ומתפרק, ממש כמו רעידות האדמה שימשיכו ויתפחו בכל העולם, מזעזעות את אמות הספים ומייצרות חיבורים וניתוקים חדשים; חיבורים של פלטות טקטוניות, ניתוקים מפלטות, כמו גם היסדקות סלעי היסוד, כך שמזג האוויר ימשיך להשתנות ומקומות יישטפו או יימחקו אל תוך הים, או מעל לפני האדמה, במקומות רבים בעולם ארץ; במזרח הרחוק והקרוב, בדרום וצפון אמריקה ויבשת אירופה עד לקטבים.

הכל רועד מייצר שינוי, מעלה פחדי הישרדות. קרי, מעורר את תבניות התוכנה הישנה משנתן הקלה או העמוקה = ישנם פחדים גלויים וישנם סמויים ונסתרים. כמו ערבול גדול עובר על היקום, המייצר שדות מרעה וראיה/רעיה חדשים, החומות נופלות גם במובן התודעתי. קרי, נפרצים מרכזי הולכה במוח הפיזי וגובר שדה ההבנה, האינובציה קרי, ההמצאות והחידושים בעקבותיהם.

הערבול מתקיים במלחמות, מאבקים, השתלטות, או נכון יותר ניסיון השתלטות בין שהיא פיזית ובין שהיא תודעתית. המלחמות ברובן הן מלחמות תודעתיות, מלחמות סייבר וכיוצא באלה, המעוררות גרעין תודעתי שמכין עצמו שנים רבות לקחת שליטה ולשנות סדרי קיום.
מדברים אנו בקבוצה גדולה של צעירים בין גילאי 20 – 40 ומעלה, שהכינו עצמם לקחת הנהגה על העולם החדש על פי תודעה חדשה. כך הם פועלים ויפעלו בכל העולם, תוך שהם ממסים את מלחמות הצללים על ידי גילויים, כפי שכבר מתרחש ואינם מאפשרים שלטון אגואיסטי/אגו ואגוצנטרי.
זהו התהליך שמתארע כמו רעידות אדמה והדהודן בכל 'כדור לימוד' וכאמור, ביקום עצמו. סערות אלקטרומגנטיות של שינוי.

בחרנו להדגיש זאת על מנת תקבלו כעובדה את הזעזועים. תקבלו אותם בהבנה ובהסכמה, תוך שאתם עושים ומייצרים שלום בתוככם עם התוכנה האנושית, תוכנת ההישרדות, ומאפשרים לה להיות ולהפוך חלק מ'אוקיאנוס הידע' ומוותרים לחלוטין על כל אחיזה בדעה, אמונה או קביעה, מ'ראשית ההתחלות' ועד עצם היום הזה על רמת התוכנה האנושית ובכלל. כל פנתאון ההשתקפויות, (הגלגולים), הוא חלק מ'אוקיאנוס הידע', מהחכמה והניסיון המצטבר ואין בהם צורך יותר.

זהו תהליך אתגרי מאין כמוהו, המכוון אתכם מתוך קבלה זו, להתנהלות מסוימת, כל אחד על פי דרכו. במילים אחרות, אתם מתעוררים לתפקיד שלכם כנשמות בתלבושת אנושית ומשתמשים במידע ובמכוון בתלבושת – בתוכנה, על מנת לייצר שינוי ולסייע ולתמוך באחרים, כפי שנכון לכם. ויש הרבה דרכים לעשות זאת, חלקן שקטות מבחינת האנוש וחלקן לא. קרי, חלקן נתפשות בחושים הפיזיים וחלקן נסתרות.

לשאלתך ולתסכולך: זו הבחירה בה' הידיעה לשמה נולדתם ל'כדור לימוד' בדיוק לתקופת השינוי הכאוטי הזה ולתהליך הוויתור והשחרור של התוכנה ומהתוכנה האנושית.
אל דאגה, הכוונות וכיוונים רלוונטיים יגיעו. כל מה שנחוץ הוא לקבל ולהכיל את המתרחש מתוך נוכחות מלאה והקשבה מעוררת כיוון והכוונה.
לקבל את ההתפרקות המתארעת באופנים שונים, פירושו להרפות מפחדים, מחרדות, מציפיות, תקוות וכיוצא באלה ופשוט להיות רלוונטיים בכל מאת האחוזים, בכל רגע נתון.

קבלה זו מאפשרת חופש פעולה בלתי רגיל שהדעת האנושית עדיין אינה מכילה; חופש מפחדים, חופש מהכתבות, חופש מיצירת מציאות על פי ניסיון העבר, או נכון יותר חופש משחזור של מציאות בלתי אפשרית = גיהינום, או מציאות רצויה, ככמיהות וחלומות = גן עדן.
לשאלתך, הכוונה שכל מה שייצרה המציאות האנושית לאורך היסטוריה, שאנו מכנים התוכנה הישנה, יפסיק לנהל אתכם. תוכלו לחוש בכל הרגשות אך אלה יהפכו לחלק מהיצירות האנושיות ששימשו אתכם לחוויית המימוש ותו לא. לכך הכוונה בהפיכתם לחלק מ'אוקיאנוס הידע' שלכם, חלק מארגז הכלים, מהתפקידים השונים, מהניסיון המצטבר ותו לא.
ובכן, יש לאפשר להכול להיות תוך קבלתו, מה שנותן הזדמנות שלא תסולא בפז, לקבל את התכונות שאתם מחשיבים כטובת ורעות, כחלק ממחסן תלבושות אנושי, מגוון ויצירתי, שאיפשר לכם הנשמות, דרך הגלגולים השונים והתלבושות שלבשתם על מנת להגשים את עצמכם דרכם. בתהליך זה כמו עולים בסך סיפורי האנוש, רגשות ומחשבות האנוש וכל התבניות המתגוננות והמגוננות שנבנו כתוצאה מחוויית האנוש עד כה.

הכילו, קבלו ותתחזקו לאין ערוך בחוויית האנוש דרך הנשמה שאתם, הגאה בעצמה ומתפעלת מהאתגרים הגדולים שנראו פעמים רבות בלתי אפשריים בעליל.
לשאלתך האילמת, אין כוונתנו להצביע על מוקדי רעש, מלחמות ועימותים קודם להתרחשותם. אין בכך כל צורך!
הדגשה או פריסה של מקומות ומצבים אלה, גוררת אחריה ציפייה להתרחשותם וחיזוק אנרגטי של התרחשותם מעצם הציפייה והידיעה, המעוררת דפוסי הגנה.
כאמור, האדמה רוחשת וגועשת והבולענים, הם רק דוגמה להתרחשויות התת קרקעיות המתארעות כל העת בכל העולם".

 

סגור לתגובות.