שינוי תודעתי על כל הרבדים פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני – 8.12.2022

בקבוצת הלימוד התקיים שיח על הקושי להפנים את מה שאנו כבר יודעים. האתגר שמציאת מילים להרגשת הידיעה והאתגר שבהפנמת היותנו נשמה שבחרה בהשתקפות הנוכחית, המשרתת אותה ככלי ושהכול מתנהל על פי מה שנכון ונחוץ גם אם יש לנו קושי עם מה שנראה נכון ונחוץ לאחר. לאחר שדנו באפשרויות סיוע ליישום, השלמתי מידע לאחת התלמידות ולפני שהעבירו לה את המידע האישי פתחו הישויות בהסבר כללי שנראה לי חשוב ומשמעותי לכולנו.
*** הביטוי "אוקיאנוס הידע" הוא כינוי לספרייה הקוסמית.

ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה לכם כאן ספיראלת האור מבקשים לחזק את השיח שלכם, כיוון שביחד אתם מוצאים דרכים, מילים, כלים, לשינוי התודעתי.
שינוי תודעתי על כל הרבדים פיזי, רגשי, מנטאלי ורוחני, דומה, או נוכל להקבילו ללידה מחדש וכן, יש בזה תהליך של פרידה מהישן.

פרידה שאנו מייעצים לכם להפוך אותה למערכת הפעלה; מערכת הפעלה של הישן שמאפשרת את ההכלה, את הקבלה ואת השחרור, תוך כדי הכלה וקבלה אל תוך 'אוקיאנוס הידע', של כל הניסיון הידע, החוויות, הגלגולים האנושיים. למעשה באותו גלגול אתם נולדים מחדש באותו הגוף… זה לא מדויק, אבל זה באותו הגוף!
מדוע זה לא מדויק? מפני שגם הגוף הפיזי, מבחינה אנרגטית פנימית וגם חיצונית, משתנה. רק זה דבר שאתם לא בהכרח רואים, אלא חווים אותו בדיעבד.
אפשרו לעצמכם לקבל את התוכנה האנושית ותוך כדי קבלה לאפשר לה להיות ולהתפוגג אל תוך המאגר הכללי של הידע, הכוחות והיכולות שלכם וכך הפרידה תהיה ברמת 'ההפרדה שנפרדת מעצמה' ולא ברמת מוות, ולא
ברמת מאבק, ולא ברמת דיכאון, ולא ברמת צער, אלא ברמת ניצחון!! כשאתם מנצחים על המקהלה ואתן מנצחים את השליטה של תוכנה ישנה. זו בהחלט יצירה חדשה התוכנה הישנה קיימת, אך אינה מפעילה אתכם יותר ואם יש צורך אתם משתמשים בה.

למעשה זה בדיוק כמו ללמוד ריקוד חדש, שעוד לא רקדתם, באותו גוף. ללמוד תנועות חדשות שלא חלמתם שביכולתכם לעשות. הריקוד הוא רגשי ומחשבתי ורוחני והוא גם פיזי בתוצר שלו = שינוי תודעה.
נשמח להרחיב, להשיב, לסייע לכם לתרגל"

סגור לתגובות.