הניסיון המצטבר והידע מתחברים כאן ועכשיו – 12.5.2022

לפני זמן קצר קיבלתי תקשור מאוד, מאוד מעניין באשר לשינוי התודעתי הקיומי והיקומי גם יחד. הישויות המדריכות הראו לי שהשינוי מתחולל לא רק בכדור הארץ ובתפישת העולם המייצגת אותו, אלא גם ביקום. הראו לי שנוצרת פתיחה של גבולות וצורות חיים, המתחברים לכדי ערוץ משותף אדיר, אך הדרך ליצירה זו, כוללת התפרקות הישן על מנת תתאפשר יצירת עולם משולב, במקום עולם של הפרדה כפי שהורגלנו.
לעיני רוחי ראיתי את החלל ביקום כערוצים, ערוצים של אנרגיה, כמו שבילים, כשכל ערוץ מייצג עולם, תוכנת חיים. יכולתי להבחין בכך שקיימות המון תוכנות חיים ביקום, המתבטאות כדפוסי חיים, כתוכנות חשיבה, עולמות חוויה, גם הרבה יותר מפותחים מזה של כדור הארץ.
הראו לי שלכל תוכנת חשיבה גבולות הוויה, דפוס חיים משלה המייצג מצעי חיים ואפשרויות מימוש בזכותם. בכל ערוץ קיים עולם שלם של גלגולים, תפישות והרגלי חיים, גילויים והמצאות שהנשמות מגשימות וחוות דרכם.
בסדרה מלחמת הכוכבים שהוקרנה בטלוויזיה יוצאת משלחת מכדור הארץ, לעולמות שונים ומנסה לעשות סדר ולהשכין שלום על פי תפישתה.
הסדרה ממחישה את הרעיון שקיימות ביקום צורות חיים והתגשמות אחרים, ערוצי חשיבה שונים, ומדגישה כיצד ערוץ חשיבה אחד מתנגש בערוץ חשיבה שונה. למעשה המלחמות שקיימות ביקום ובכדור הארץ, באות על רקע התנגשות של תפישות/תפיסות עולם. לפתוח במלחמה כדי להשליט את מה שצד אחד מאמין שהוא הנכון, זו הדרך בכדור הארץ מיליוני שנים ובולט שוב בימים טרופים אלה כשבתקופה זו במיוחד כל הערוצים מאוימים.
הבנתי מתוך מה שנגלה בפני תוך כדי תקשור שמה שבעצם קורה שבכל היקום מתקיימת התפוררות של גבולות, של תבניות חשיבה ומתחיל איגום משאבים קרי, איסוף וחיבור של כל הערוצים האלה אל ערוץ אחד של ידע, ניסיון מצטבר, כוחות ויכולות מכל העולמות, העומד לרשות כולם.
התחזקה בי ההבנה לקשר בין הגלגולים השונים של הנשמות בעולמות שונים, לשינוי התודעתי שאנו עוברים = כל ערוצי הניסיון המצטבר והידע מתחברים כאן ועכשיו. הנשמה החווה בו-זמנית בעולמות רבים, מתחברת אט, אט, בהכרה מודעת ועל פי צורך, לכל הידע והניסיון המצטבר שנאסף בעולמות החוויה וערוצי החשיבה וההגשמה דרכם הפוטנציאל שלה בה לידי ממש.
הידע שלנו הינו רב כיווני ורב רובדי אך, המוח האנושי שלנו אינו יכול לתפוס זאת במלואו. הידע נמצא בזיכרון אך המוח האנושי כרגע צר מלהכיל, אינו יכול עדיין לתרגם לתכליתיות.
הישויות המדריכות הסבירו בצורה יוצאת מן הכלל כיצד חל ערעור בכל תוכנות החשיבה ביקום. התחושה הייתה כמו רעש של שבירת הר קרח באנטרקטיקה.
ההרגלים, האמונות שהורגלנו בהם כמו נאבקים על חייהם לפני שהם מפסיקים לנהל אותנו, אנו מרגישים את ההאבקות של התוכנה הישנה על חייה = דפוסי חשיבה מקובעים, אמונות, קביעות, פירושים, פחדים, חרדות, חששות וכל הדברים שמחלישים את תחושת הערך מעצם היותנו, שאינם רלוונטיים עוד.

האיום המתעורר עקב הכאוס המתחולל בעולמנו, שהחל להיות בולט יותר ויותר לעין כל, בעקבות הקורונה, המלחמות, האלימות, המאבקים, אם אומר זאת באופן בוטה, הם ”סממני המוות" של התוכנה הישנה, בצורת חוויות אבסורד, דבר המאיים עלינו מאוד, מאוד. השטיח נמשך מתחת לרגלינו בכל תחום. מה שהתאפשר רגע לפני הקורונה כדוגמה, כבר איננו מתאפשר, העולם הישן עוצר מלכת על מנת לייצר סנכרון חדש.
תוכנה ישנה = התבניות וההרגלים, צורת חשיבה שהשתרשה לאורך אין ספור גלגולים אנושיים. התוכנה כאילו "קמה על רגליה" בשארית כוחותיה, להכניע תפישה חדשה, בלתי מוכרת, המאיימת על המשך קיומה. היא עדיין תופסת מקום של דיקטטור, שליט כל יכול, המנסה לשמר את הידוע זה מכבר ולא לתת מקום לשינוי מהותי מפאת ""פחד המוות"" שלה. פחד אנושי, כל כך מוכר, מאבדן המוכר והידוע ומאי ידיעה מה יהיה /יקרה.

איך מייצרים שינוי תפישה?
יש דרכים רבות לייצר שינוי. למשל, על ידי כך שמגלים שהתפישה האנושית אינה בבחינת אמת אוניברסאלית, שהיא תלויית זמן, מקום והשקפות עולם.
שגם היא כמו תוכנות חשיבה אחרות, "יצירה לצורך" = יצירה המאפשרת לנשמה להתגלם בתוכה על מנת למצות את עצמה דרכה. כך ניתן לצאת מעבדות של שליטת התפישה הישנה, להנהגת הרוח בחומר לבניית עולם חדש.

עלינו להבין שאלו פרפורי גסיסה של התוכנה הישנה חלק מתהליך שלוקח זמן פרידה מאחיזה בדרך חשיבה והתנהלות עתיקת יומין. אני חושבת שכל מי שמפתח מודעות רוחנית "פרפורי הגסיסה" ייגמרו יותר מהר בזכות פיתוח ויישום המודעות הרוחנית.
החוויה היא בגוף הפיזי על כל הרבדים. זהו תהליך של שינוי DNA. שכתוצאה ממנו משתנה ה RNA המוציא מן הכוח אל הפועל את ה DNA.
כלומר, מה שקורה שאנו עוברים שינויים פיזיים, פיזיולוגים לא פשוטים, לעיתים נשמטת הקרקע מתחת לרגלנו, בצורות שונות, שינויים המשפיעים נפשית וגורמים למצבי רוח. אנחנו נמצאים במצב של התכלות הישן, מה שמאד מאיים, על ההרגלים, דרך החשיבה, האמונות והדעות. דבר אינו מתנהל כמצופה או אותו הדבר. המרד החברתי והכעסים, כל מה שקורה זו הדרך של התוכנה הישנה לשמר את עצמה כשההתנגדות נובעת הן מהשאיפה והרצון לייצר שינוי והן מהפחד מאותו הדבר עצמו.
כיום, מתחיל תהליך בו אנו עוברים מסובייקטיביות מצומצמת לסובייקטיביות רחבה, שפירושה הבנה שההתגשמות הנוכחית היא יצירה, כמו גם הגוף המהווה כלי הגשמה שבחיים האלה אמור להתחבר לכל הערוצים האפשריים, דרך שינוי תפישת עצמנו והחיים. ליצור שלום והשלמה בין ערוצי חשיבה, תוכנות חשיבה אחרות ובעיקר בכל מה שקשור לחיים הנוכחיים. וכך יהא!!!

 

סגור לתגובות.