אמצעים לכריתת ברית שלום עם עצמנו ועם הסובב אותנו – 17.3.2022

אני מבקשת היום לשוחח מעט על מודעות רוחנית ותקשור כאמצעים להרחבת רשת האופציות שלנו ולכריתת ברית שלום עם עצמנו וכתוצאה מכך, עם הסובב אותנו.
שנים רבות עסקתי בהנחיית קבוצות (הורים וילדים, נוער, זוגיות).
במקצועי אני גם אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת. קרוב ל-4 עשורים אני מתמקדת במיוחד מעבר לייעוצים אישיים, בהנחיית קבוצות לפיתוח ויישום מודעות רוחנית ותקשור.
לאורך השנים אני מגלה אצל עצמי ואצל האחרים, כי יש בנו כוחות, יכולות, הבנות, רגישויות, וידע הרבה מעבר למה שלימדו אותנו בבית, בגן, בבית הספר וכדומה. כישורים אלה "צצים" מידי פעם "כך פתאום" מבלי שיש לנו הסבר מהיכן צצו. הם מתעוררים הרבה פעמים בשעת לחץ, מצוקה, במצבי אין ברירה, שאנו "פתאום" מוצאים עצמנו מתמודדים עמם ואחר כך לא מבינים מהיכן לקחנו את הידע, היכולת, האומץ, הכוח וכדומה.

על פי אמונתי ותפישת עולמי, לכול אחד מאיתנו יעוד ותפקיד הנובעים מבחירה, שאיננה בהכרח מודעת לשכל האנושי. איננה מודעת לא משום שאין יכולת לדעתה, אלא משום שאיננה נמצאת בעולם המושגים האנושי המקובל, על ברכיו גדלנו. בשפה האנושית המקובלת קיים עדיין רק מה שרואים, שומעים וכד'. מה שאי אפשר לגעת בו בחמשת החושים, נתפס כלא קיים, כלא הגיוני. מה שאינו סותר את העובדה שרוב האנושות משתמשת בחושיה הבלתי נראים, לחוש מצבים, אנשים ועוד.

חוש זה – החוש השישי – מתייחס לכל אחד מהחושים הפיזיים. קיימים שמע חושי ושמע על חושי, ראיה חושית ועל חושית, מגע חושי ועל חושי, ריח חושי ועל חוש וטעם חושי ועל חושי, אלא שעל פי רוב איננו מודעים לכך.
הרי אתם בוודאי יכולים להתחבר לזיכרון של מגע, ריח, טעם, שמע, לראות בעיני הרוח, גם אם אינם מתרחשים הלכה למעשה.

החוש השישי מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו וככול שנקשיב לו ונעזר בו יותר, כך נחווה הכוונה והדרכה פנימית, חיים עשירים בנקודות מבט, באפשרויות ופתרונות, בהבנות, תובנות, שיסייעו לנו לקבל החלטות מדויקות יותר בעבורנו אשר יובילו לחיים מעודכנים ומספקים יותר.
להתחבר לחוש השישי פירושו לעזור לנו לפתח את המודעות לחלק הרוחני שלנו, החלק הנשמתי, ניצוץ האלוה ממעל, שנותן חיים לגוף הפיזי על מנת לחוות עצמו דרכו וכך לפתח תפישת עולם חדשה. דבר זה נכון לכל אחד מאתנו.

גילוי החוש השישי ואינטואיציה שלנו במודע אנושי, מתאפשר בדרכים שונות שאחת מהן היא השימוש בדמיון מודרך, ככלי שיאפשר לנו לאבחן ולגלות מצבים, אנשים, את עצמנו, ככלי שמאפשר כיוון. כך, שכשאני מדברת על מודעות רוחנית ותקשור הכוונה היא לכלים שיעשירו את חיינו, שיאפשרו לנו לוותר על חוסר ולהתחבר ל"יש", לשפע, הקיים בתוכנו ובסובב אותנו. לראיית עצמנו מנקודות הסתכלות נוספות, לגילוי כוחות ויכולות שאנו או לא מודעים להם, או חוששים להשתמש בהם מסיבות שונות כגון: "חלילה לא נצליח, מה יגידו, אולי אנחנו רק מדמיינים"… שהמודעות אליהם מאפשרת לנו למצות מעצמנו ולממש חזון ו/או חלום. אני מאמינה באמונה שלמה שכול אדם העוסק במימוש חלומותיו הלכה למעשה, חי חיים מספקים הרבה יותר ממי שאינו מעז לחלום וליישם.

אדם רוחני בעיני, הוא אדם המחובר לחיים, לעצמו, למטרותיו ולחלומותיו, מעביר אותם לשדה המציאות, תוך כדי מודעות לכך שהוא אינו לבד בעולם. יודע שחלומות מתגשמים עם וגם, בעזרת ודרך אחרים. שמכול אחד ניתן ללמוד, שכולנו שווי ערך בבסיסנו, גם אם אנו שונים.

אדם רוחני בעיני הוא אדם בעל אינטרס חברתי מפותח היודע שההתפתחות שלו מתאפשרת עם ודרך כל הסובב אותו ובמידה והוא פוגע באחר הוא פוגע בעצמו ולו בשל העובדה הפשוטה שפגיעה באחר, יוצרת תגובת נגד כל שהיא שלא תמיד רצויה לנו… בלשון המעטה.
כתבה מורחבת בנושא אדם רוחני, תוכלו למצוא באתר.

מודעות רוחנית לפי תפישת עולמי, קשורה בגילוי העולם הרחב שמעבר לחמשת החושים שאנחנו רגילים להשתמש בהם. קרי, בהתעוררות הזיכרון שכולנו נשמות בהתגלמות אנושית, שלכל אחד מאתנו תפקיד על במת החיים מעצם היותו, שהכול בעבורנו מראות המאפשרות מימוש.

אין אדם עלי אדמות שאין לו אינטואיציה. אם הוא משתמש או לא משתמש בה במודע, זה כבר עניין אחר, אך היא הדבר הכי ראשוני שלנו. כשתינוק נולד, האינטואיציה, הרגישות והרגש הם הכלים הראשוניים דרכם הוא מתקשר עם הסביבה. הדבר הכי טבעי עבורנו זו הקליטה האינטואיטיבית, הרגישות הקולטת שלנו. כל אחד יכול לפתח את האינטואיציה שלו. זו עדיין אינה שפה המקובלת בעולם שלנו בצורה גורפת, אנשים מתייחסים עדיין יותר למה שהם רואים ושומעים. השפה הזאת היא עולם בפני עצמו שפותח בפנינו הבנות, תובנות, יכולת קבלה של עצמנו, סליחה לעצמנו ולאנשים אחרים והתנהלות אחרת בחיים. למשל, בזכות זה שנפתח בפנינו חלון ענק של אופציות שקודם לא היינו מודעים אליהן, העומדות לשימושנו בכל רגע נתון.

ניתן לפתח את האינטואיציה דרך מדיטציה, דרך ההקשבה לקול הפנימי, לעצמנו, לסובב, לטבע, אחד לשני.

אני רואה את תפקידי, כמעוררת ידע פנימי שכבר קיים בכל אחד אך עדיין אינו מצוי במודע ההכרתי. תפקידי לסייע לחבר את כל מי שבוחר בהדרכתי, לתת ועל המודע המחוברים הרבה מעבר למודע ההכרתי.
לא בהכרח המודעות ההכרתית יודעת שאנחנו יודעים.
אי אפשר למצוא את מה שלא נמצא. אי אפשר לגלות את מה שאין.
אפשרי להפוך הרבה מהנסתר, מהבלתי ידוע, לידוע.

 

סגור לתגובות.