הבנות של השינוי המתרחש תדיר ביקום ובקיום שלנו – 11.11.2021

הישויות המדריכות נותנות לי תמונות לעיני רוחי שיאפשרו לי להבין טוב יותר את דבריהן המורכבים מאוד לעיתים. לאחרונה הן מכוונות אותנו להבנות של השינוי המתרחש תדיר ביקום ובקיום שלנו, כבני אדם קשה לראות ולכן אנו נאחזים בתפישות עולם ובאזורי הנחות שלנו ומתקשים לשחרר אחיזות. התמונה שקיבלתי הפעם, שמיד אתאר, קשורה בשני דברים, האחד בתנועה המתמדת המתרחשת כל העת של מיצוי וביטוי משתנה של כל פוטנציאל יקומי בכל קיום, שניתן לתארה כרשת קוסמית בתנועה מתמדת והשני, קשור לדמיון ותפקידו.

הנה התמונה:
אני רואה לעיני רוחי חרוזים מפוזרים, בצבעי טורקיז בעיקר בגוונים/כהויות שונות, חרוזים עגולים מושלמים עם חור עגול מושלם המתמגנטים לשרשרת כמטפורה לחוויית הנפרדות והחיבור לאחדות באופן אישי כנשמה ובאופן כללי כנשמות = תהליך החיבור לישות.

ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואור האהבה לכם כאן ספיראלת האור, מבקשים אנו להראותכם תמונה רחבה של תנועה ותנודת חיים המתארעת ללא הפסקה כל העת על פי קוד ה'אין' וממנו על פי קודי החלוקה.
קרי, לכל התגשמות מתוכו, קוד ייחודי המגשים עצמו ואותו, את 'האין'.
הקוד או הצופן הייחודי, ממגנט אליו ומתמגנט לכל אשר מאפשר את הגשמתו, הוצאתו מן הכח אל הפועל דרך ניסוי ותעיה.
ניסוי ותעיה כפי שכבר אמרנו, מייצג את התנועה והתנודה המתמדת = חיים מפכים = רשת אופציות אדירה משתנה ומתחלפת תוך כדי התממשות על מנת תתאפשר התממשות.
המשמעות של ראייה דרך עיני הנשמה הלכה למעשה למען יתהווה שינוי תודעתי, מחייבת, מלשון חיוב, תפישה כוללת. אכן, דומה הדבר לדימוי האהוב עליך של עמידה על קצה הר המודעות וההתבוננות ממנו 360 מעלות לעומק, לגובה ולשטח. אין אפשר לייצר שינוי עם אותו סט חשיבה.
הדמיון הוא הכלי בה' הידיעה דרכו מתאפשר השינוי התודעתי מכיוון שדרכו ניתן להגיע למחוזות העלומים מתפישת 5 החושים האנושית, אותה באתם לשנות.
השינוי מתאפשר בעיקר במחוזות של אחיזה כזו או אחרת בדעות אמונות וקביעות, דרך גילוי של נקודות מבט חדשות, אכן כמו בספרי "זום" דרכם ניתן לראות פרט בתוך תמונה הולכת וגדלה, עד שכל הפרטים מצטרפים לשלם אחד, שאף הוא סובייקטיבי וזמני.
הבלתי זמני לשאלתך, הוא הנצח, המעט שמחזיק את הכול"….

סגור לתגובות.