תקשור לראש השנה תשפב

כהרגלנו מידי שנה, אני מביאה את דברי המדריכים לשנה החדשה ומאחלת שנה טובה ומבורכת בבריאות מיטבית, שמחת לב והמון אהבה, דורית.

ישויות ספיראלת האור:
"השלום הברכה ואורות של אהבה ושלום לכם. כאן ספיראלת האור מדריכיה של דורית, מבקשים לברך אתכם לשנה החדשה ולהציע לכם תחילה תרגיל, שיאפשר עם אימון,
חיבור למימד תודעה של שלום והשלמה, אהבה וחמלה לעצמכם ולכול יצור נברא.
חיבור שכל כך נחוץ בעידן זה של שינוי.
עידן זה מעלה את כל דפוסי ההרגל החרוטים בכם על כל ארבעת הרבדים – הפיזי, הרגשי המנטאלי והרוחני, הקשורים לתפישת העולם האנושית המתגלגלת, (מה שאנו מכנים 'התוכנה הישנה') ומאפשר לכם להביאם אל מודעות, לגלות את אי הרלוונטיות שלהם ולשחרר אחיזה בהם, על מנת לייצר תוכנה חדשה.
אך תחילה לתרגיל:
1. קחו נשימות עמוקות, רצוי בעיניים עצומות, ומקדו את תשומת לבכם בלהבת אור שקופה, מנצנצת, המכילה את כל הצבעים כבועת סבון, היורדת, זורמת, מהיקום ישירות אל מולכם …………………………………………………………………………………………………………
התבוננו בה לעיני הרוח ונשמו את אור הלהבה המופלא את תוככם תוך שאת סופרים בלבכם 21 נשימות עמוקות …………………………………………………………………………………
שימו לב שתוך כדי השאיפה של להבת השלום וההשלמה, גופכם והווייתכם נשטפים
ומתמלאים בה, כשבנשיפה, משתחרר כל מה שמעכב את הזרימה החופשית, מבלי שאתם עסוקים, או אפילו מודעים למה שמעכב, פשוט נושמים ומתבוננים ………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
2. כעת דמו את עצמכם מתנהלים בחיי היומיום שלכם, מעתה ואילך כאותה להבת אור המוזנת תדיר מהיקום בקיום, דרככם, ומאפשרת לכם בהשתקפותכם האנושית להקרין ולקרון אור של שלום והשלמה במודע ומעצם ההיות ……………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………
3. כך עשו יום יום לפני שאתם נרדמים בלילה ולפני שאתם קמים בבוקר עד כי תהיו מודעים פיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית בהכרתכם הערה שאם מוזנים מלהבת אור והפכתם להיות חלק ממנה ……………………………………………………………………………..
עד כאן התרגיל המדיטטיבי שכאמור מיועד לייצר כוח עילוי נשמתי בהווייתכם הפיזית, על מנת להישאר במרכז של עצמכם בחלופות העיתים הדרמטיות.
אך מעבר לכך ברצוננו להדגיש שאין הכוונה לייצר הגנה במובנים של התגוננות, אלא לייצר מעטפת שתאפשר לכם לחיות מתוך ביטחון וביטחה בתוך מערכת מתנגשת של אנרגיות, המתבטאת הן בדברים העולים מתוככם כפחדים וחרדות שבחרתם למוסס אחיזה בהם והן באופן גלובלי בכדור הארץ, בו מתקיימים מאבקים בין זרמים = זרמי חשיבה ותפישה, זרמי הבנה ותובנה, זרמי שליטה והשתלטות, זרמי הגנה והתגוננות וכיוצא באלה.
המעבר בתודעה הוא לכיוון חיים כ'אחדות ניגודים הרמוניה שלמה'. קרי, לכיוון קבלת והכלת השונות, לכיוון התעוררות הזיכרון שכולנו נוצקנו מאחדות ומייצגים אותה מעצם היותנו, כל אחד באופן ייחודי.

על מנת כך יתהווה, יש צורך בהשתחררות מאחיזה בתפישות עולם כאמיתות בלבדיות, תוך היזכרות כי הכול מהווה השתקפות של הבורא בכל נברא ודרך כל נברא.
המעבר בתודעה, הלכה למעשה, הוא לכיוון ההפנמה והחוויה בפועל שדבר הקבוע ביותר ביקום ובקיום הוא השינוי המתמיד. ההבנה וההפנמה שהכול נמצא בהשתנות מתמדת כתוצאה מיחסי גומלין מתמידים המתקיימים, במודע ושלא במודע, ביקום ובכל קיום, המאפשרת רגיעה והתבוננות משתאה בתהליך, הן האישי והן הקולקטיבי.
זהו שינוי תודעתי אדיר מימדים במיוחד ב'כדור לימוד', כיוון שתפישת האנוש מתבססת על תבניות ""קבועות"", המשמשות שבילי התגשמות דרך חוויה שמיצו עצמן ובעידן זה מתפרקות.
דברים אלה מהווים איום לתודעה האוחזת ונחווים לעיתים כאסון, בין שאקולוגי ובין שאישי. במילים אחרות, אין מנוס מהשינוי והוא נוצר/נכפה, דרך הנסיבות.
מה שחשוב לנו לציין שעם קבלת השינוי כבחירה יקומית וקיומית, מתאפשרת חוויה אחרת לגמרי של קבלה והכלה של דפוסים עתיקים שמוצו, תוך גילוי מתמיד של נפלאות הבורא בנברא קרי, של מה שקיים מעבר לתפישות האנושיות.
לשם כך נתנו מלכתחילה את תרגיל המדיטציה בתחילת דברינו בזו הפעם.
אנו מאחלים לכם שנה של התחדשות מתמדת, של הכלה וקבלת השינוי והפנמתו. שנה של איזון המתארע כל העת, של גילוי והתחדשות מתמדת, תוך שחרור אחיזה מתבניות המעכבות זרימה ואיזון שלם. אתכם במעבריכם באהבה, בחיבוק ובתמיכה אוהבת, מישויות ספיראלת האור"

 

סגור לתגובות.