מידע על בלוטת האצטרובל אפיפיזה כמתקן ליקויים במוח – 5.7.2021

המידע על בלוטת האצטרובל והעין השלישית הגיע אלי ואל חנה יקואל ז"ל, עמה ישבתי בקבוצה בה קיבלנו מידע מהישויות להרחבת אופקנו ואופק תלמידיי. אז חנה עוד לא לימדה.
בחרתי להביא בזאת חלק מהמידע שהתקבל אז, על תפקידי האצטרובל ומדיטציה, לתועלת כולנו.
האצטרובל (או כפי שהוא מכונה בלטינית אפיפיזה), הוא חלק מהעין ה-3. חלקו פיזי וחלקו רוחני. החלק הפיזי צבעו אפרפר. מיקומו של האצטרובל הוא במפגש של קו דמיוני שנעביר מהמצח, קצת אחרי הגבות, לאחורי הראש ומהשמיים למרכז הראש כלפי הגוף. זה ממש בתוך המוח.
העין ה-3 פועלת דרך האינטואיציה שלנו ומשמשת כמגדלור, כנווט כסונר רוחני.
משען, הישות המדריכה של חנה ז"ל, ממנה בקשתי הבהרות והרחבות למידע שהגיע דרכי באחת מקבוצות הלימוד, אמר שהאצטרובל סופג מעשר מהדם ומשמש כמחסן חלפים למוח בשעת מצוקה. כלומר, התפקיד שלו הוא לשחרר חומרים מסוימים שרלוונטיים ונחוצים בעיקר שקורית פגיעה במוח.
האצטרובל מתקן ליקויים במוח עד גבול מסוים, קרי, הגבול הוא גבול הבחירה של האדם. הרבה פעמים קורה שמישהו מקבל שבץ מוחי, או נפגע בתאונה ולא יודעים איך ""פתאום"" הוא התחיל לדבר, או חזר לתפקוד נורמאלי וכדומה.

משען: "הרופאים לא יודעים שכאשר קורות תקלות במוח הן מתקנות ולא משייכים את זה לעבודה של האצטרובל. בלוטת האצטרובל משמשת, גם פיזית וגם אתרית, כמחסן חלפים למוח, תזונה שנאגרת ונשמרת לשעת צורך. ההזנה עוברת דרך הדם. כל פעם שמחזור הדם עובר, הוא משאיר כאילו מעשר, משאיר שארית מהמבנה המולקולרי שלו והחלק המיקרוסקופי שנשאר שם הוא התזונה. זה עובד גם על בסיס הורמונאלי".
אם נסתכל על המבנה שלנו, האצטרובל, נמצא כאמור, בדיוק באמצע המוח ומאחוריו נמצאת ההיפופיזה שהיא בלוטת יותרת המוח, האחראית על כל המערך ההורמונאלי ועל כל החומרי הריפוי הנחוצים שמועברים לגוף. יש קשר ישיר בין ההיפופיזה לאפיפיזה.
המשכתי לשאול את משען אם זה קשור לגוף האתרי מעבר לגוף הפיזי. התשובה הייתה חד משמעית ודרמטית:
משען: "עצם העובדה שצבא ישע הצלה מציל בעירבון מוגבל (עד גבול מסוים), מעיד שאין לו שייכות דבוקה וממשית למנגנון גופני המסוגל לתקן ליקויים עד אינסוף. פירושו, צבא ישע חיצוני העוזר לממש בחירה".
הכוונה היא שעצם העובדה שהאצטרובל הוא גורם מרפא ועוזר לתקן את הליקויים אומר שהשייכות שלו אינה רק פיזית. המוח האתרי קשור לנשמה, לחלק הרוחני שלנו שבחר להתגלם בגוף הספציפי הזה, הפיזי, להגשמה דרך חוויה. העזרה היא בדיוק בהתאם לבחירה של האדם. אם וכאשר, מבחינת הבחירה, התפישה והאמונות האדם בחר להבריא ולא משנה ממה, הוא יבריא.
אם מבחינת התפישה, האמונות, החוויה שהוא בחר לעבור הוא לא בחר (קודם לירידה לחיים האנושיים), להבריא, הוא לא יבריא.
משען: "האצטרובל פותח את שמורות העין השלישית (שכאמור, העין השלישית זה החלק האנרגטי והאצטרובל זה החלק הפיזי), כשזה סגור זה כמו אשכול ענבים מכווץ וכשזה פתוח, האצטרובל נפתח, התאים נפתחים וכשהאפיפיזה, האצטרובל, פותחת את העין, נפתחת העין השלישית. או לחילופין, כשיש רצון להגיע לראייה שונה ואחרת (נניח כשרוצים לתקשר), נשמע רצון זה בתוך לב תפקוד האצטרובל, הוא מתעורר לחיים, כשהוא מתעורר לחיים הוא מפנה לאותו כיוון כזו עוצמה שאותה אין פיזיולוג רגיל מסוגל לראות, לפתור ולכן הרפואה שותקת. זהו חלק נשמתי, חלק רוחני, כמעט חסר בשר למרות הופעתו בידע הרפואי כחלק גשמי. יש בו את הכוח המניע לכן אם החלק הזה יפתח, כפי שמאמינים אנו אצל בני האנוש, הרי כל כך קרובים יהיו למסע הסופי.
צלילי הקול הקדום שוכנים בו, באצטרובל, ההנחיה הקדומה.
זהו חוש הכיוון הקוסמי ללכת עם המטרה. זה הנווט שמנחה את דגת המים שכל כך מחפשים למצוא מה מכוון אותה. זה הסונר הרוחני".

שאלתי את משען האם בלוטת האפיפיזה קשורה לכל השאקרות והאם יש לה קשר למאגר הזיכרון הנשמתי, מה שהישויות מכנות המוח האתרי?

משען: "זה האשכול המחזיק. כמו שהיא פותחת את העין השלישית, היא פותחת את הכול כשזה מוכן לפתיחה. כלומר, הפתחים קיימים. היכולת התת הכרתית לפתוח בבוא העת ,או לצורך, באה מהאפיפיזה, מהאצטרובל. זה לא שהיא יוצרת את הפתחים, הפתחים קיימים אלא שהיא אמונה על התזמון ועל הפתיחה של השאקרות. כל מה שנקלט לא במודע, היא אחראית עליו כי יש מוח גשמי ויש מוח רוחני, וזה המוח הרוחני. לא אוכל לומר יותר, שזה הנווט שאם נשמעים לו הוא מוביל לאורך הבחירה, זה חלק בלתי נפרד של הנשמה".

תפקידי בלוטת האצטרובל:
* הפעלת בלוטת יותרת המוח, ההיפופיזה.
* יצירת מלטונין, יכולת שינה בלילה.
* מייצרת הורמון האחראי על התודעה, על היכולת ללמוד, להבין, להתפתח, לראות דברים שמעבר, להבין את הפילוסופיה שמעבר למה שאנו רואים או שומעים (הפילוסוף דקרט היה הראשון, לפחות במידע הכתוב, שהגיע למסקנה זו ושיש לה חשיבות אדירה).
* אחראית על הפעלה של כול ההוויה האנושית בגוף הפיזי. מהווה את
מרכז הפיקוד של הנשמה בגוף אשר חלקה פיזי וחלקה אנרגטי- רוחני. את חלקה נראה בצילום המוח ואת חלקה לא נראה.
* בלוטה זו תשתנה אצל כול מי שמפתח מודעות רוחנית, היא תראה אחרת.
האצטרובל אחראי, בסופו של דבר, על פתיחת הזיכרון הנשמתי בתודעה האנושית, אך צריך להתקבל אישור מאיתנו. לכן מציעות הישויות המדריכות "תנשמו לשם במודע, תאפשרו במודע למוח האנושי להיפתח למוח האתרי/מח הנשמה". הדבר קורה ממילא אך ניתן לעזור לתהליך וגם להקל על התהליכים פיזיים אותם אנו חווים.

לאחרונה יותר ויותר אנשים מתלוננים על קשיים בשינה ועל ירידה בזיכרון, זה חלק מהשינויים האנרגטיים המתרחשים בעולמנו. קשיי השינה וירידה בזיכרון הן התופעות המתרחשות אצל רוב האנשים ונמשכות במהלך החיים. עם הזמן כמות שעות השינה אותה אנו צורכים הולכת ופוחתת. אנו עוברים יותר ויותר למצב מדיטטיבי והאנרגיה שלנו באה לידי ביטוי בצורות נוספות.
אנו מבזבזים הרבה יותר אנרגיה כשאיננו מצויים בגלי אלפא, בגלי אלפא יש הרבה פחות בזבוז של אנרגיה פחות עייפות כתוצאה.
כאשר אנו מבינים שזה חלק מהמערך ההורמונאלי שמוצא לעצמו את האיזון המחודש, יהיה לנו יותר קל.
מדיטציה בלילה לפני השינה וחיבור לאצטרובל מאפשר לא לברוח לכיוון של מחשבות המפריעות להירדם עוזרות להיכנס למקום של ציפה טרום שינה.
הפעלת מערכת האצטרובל באה לעזרתנו ומכילה בתוכה את כול החומרים הכימיים.
אנו חיים בשחיקה מאוד גדולה, שחיקה זו הולכת ופוחתת אצל כול אדם שעוסק יותר במדיטציה. אלו תהליכים שנראה אותם עם הזמן אך חווים אותם כעת כמעבר בין האנרגיות, כשלפעמים הדברים מלווים בתופעות לא נעימות.
אחד הדברים המסייעים לאיזון ורגיעה היא מדיטציה בלילה לפני השינה תוך חיבור לאצטרובל.

הדרכה קצרה לפני המדיטציה
להלן מדיטציית חיבור לאצטרובל בעזרתו יש לנו הזדמנות לקחת חלק בתהליך מאוד מרתק, של שילוב אנרגיות, יצירת אחדות ניגודים, יצירת הרמוניה שלמה של חומר ורוח על כול ארבעת הרבדים, תוך תשומת לב, תוך כדי השאיפה והנשיפה, בהם אנו יוצרים רמת דחיסות שווה בין רוח וחומר כך שההבדלים בין הדחיסות של החומר והדלילות של הרוח, משתווים. אנו יוצרים שיווין ערך בנשימה הזאת.
מעתה ואילך פשוט נאפשר לזה לקרות על ידי כך שניזכר שהאצטרובל שלנו פתוח, זורח, פורח, זהו בעצם סמל לכך שהמושכות עוברים לרוח, לנשמה, שמשתמשת בהשתקפות הנוכחית על מנת להגשים את הפוטנציאל שלה ולהשלים מעגל.

מדיטציה:
נעצום את העיניים, נשב נוח, ננשום לרווחה……………………………………….
נכוון את תשומת הלב לנשימה, לבלוטת אצטרובל המצויה במרכז המוח, ננשום
אליה תוך התבוננות, ושאיפת השפע היקומי לאצטרובל וננשוף ממנו אל כול הגוף והמערכת האנרגטית, ההילה……………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
הפעם נמקד את תשומת ליבנו מעבר לנשיפה, אל מרכז האצטרובל כאילו הוא שקוף ואנו מתבוננים באיזושהי נקודת אמצע דמיונית…………………………..
ניקח 21 נשימות מאוד עמוקות ואיטיות, כול אחד בקצב שלו. נשימות של קבלה לאצטרובל ונתינה ממנו תוך התבוננות למרכז……………………………………..
………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………..
נשים לב אם חל שינוי בבלוטה עצמה………………………………………………
האנרגיה הולכת וגדלה עד שהיא תופסת נפח הרבה יותר גדול, מקשרת ומחברת בין המוח האנושי למוח האתרי- מוח הנשמה………………………….
…………………………………………………………………………………………….
שימו לב להרגשה ולתחושה בכל הרבדים – הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני…
………………………………………………………………………………………………….
שימו לב למערכת השאקרות, למערכת האנרגטית שלנו, ולמערכת הפיזית….. ………………………………………………………………………………………………….
המשיכו לנשום אל תוך האצטרובל, ערים להדהודים, להשפעות בכול ארבעת הרבדים: פיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית……………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
אט, אט נשיב את תשומת לבנו גם לחדר בו אנו נמצאים, נפקח את העיניים ונשים לב שאנו חווים את האצטרובל שלנו גם בעיניים פקוחות……………………

סגור לתגובות.