נולדנו עם תאים כפולים – 25.2.2021

דבריי אלה מיועדים במיוחד לכל אלה (כשאני בתוכם), שנולדו עם הידיעה שיש מעבר למה שאנחנו רואים פיזית, בעלי ידיעה פנימית/תחושה, לאו דווקא מוגדרת, שאנחנו יותר ממה שמספרים לנו, שנועדנו לעשות דברים אחרים מאלה בהם אנו עוסקים, שיש לנו תפקידים, קישורים/כישורים הנסתרים ממודעותנו, עם ציפייה לעולם טוב יותר, הוגן יותר, עם תחושת חיפוש, מודעת או בלתי מודעת, שפעמים מתבטאת ""סתם"" באי שקט ובתסכול, אחר כלי שיחבר אותנו לאיזה שהוא מקור בטוח ויהיה לנו יותר קל, משמעותי וערכי לחוות את עצמנו ואת החיים….

ניתן לתאר זאת בהמון צורות וכל אחד ינסח את זה בדרך המדויקת עבורו. בשורה התחתונה, תחושות בלתי מוסברות אלו, מורגשות והורגשו, כפער בין הרצוי למצוי, בין איך שהיינו רוצים לראות את עצמנו ואת החיים לבין מה שקורה בפועל.

ובכן, מדוע אני כותבת כל זאת?

כיוון שהישויות המדריכות מסבירות לנו מזה למעלה משלושה עשורים, כי נולדנו להשלים ולעשות שלום עם דרך חיים ארוכה, בתוכנה לינארית בכדור הארץ בשני שלבים מאתגרים מאוד:
שלב א' בתכנית = להשלים עם עצם החיים האנושיים שחיינו, שהיו מבוססים על אי זיכרון של מהותנו הנשמתית, על מנת נוכל לחוות עצמנו דרך חמשת החושים האנושיים ודרך קבלה והפנמה זו, להשלים ולעשות שלום עם עצמנו והסובב.

שלב ב' בתכנית, נועד ליצירת שינוי תודעתי אנושי המתבסס על "זיכרון ההיות" המתאפשר דרך החיבור למודעות הרוחנית. קרי, דרך החיבור לזיכרון שכולנו נשמות מוארות חלק מהבורא, אהובות ושייכות מעצם היותנו, שנולדו בזו הפעם לייצור וליצור שינוי אדיר כמותו לא היה אף פעם באנושות = לייצר בתוך עצמנו תוכנה חדשה, אדם חדש באותו גוף, באותם חיים.

לשם כך, אמרו לנו הישויות, נולדנו עם תאים כפולים = התא של האנרגיה הישנה שמאפשר את שלב א'. קרי, מאפשר לנו לתפקד בעולם החומר כפי שהורגלנו ותא נוסף, מתחת לקיים, הדוחף החוצה את התא הקודם, כאילו מפרק אותו, עם עליית המודעות הרוחנית הלכה למעשה.
התא עולה, צומח ודוחף את הישן כדי שיתפרק, כנחש המשיל את עורו.
במילים אחרות, ככול שאנו משנים את התפישה שלנו לגבי החיים ומטרתם, כך עולה הזיכרון הקולקטיבי והאישי המצוי בתאים החדשים ונוצר אט, אט, שינוי במבנה התודעתי לאדם חדש המשלב רוח בחומר.

מבנה זה, מביא אותנו להרפות אחיזות, אמונות, פירושים והרגלים, משחרר מפחד אובדן שליטה, פחד משינויים ובעיקר שינויים דראסטיים, כשהתפישה שלנו מכילה ומפנימה את הרעיון שהשינוי הוא הדבר הקבוע ביותר ביקום ובקיום.
מבנה חדש המאפשר לתוכנה הישנה להשתחרר מכל מה שמעכב אותנו מלהיות הגירסה הכי טובה שאנחנו, המאפשר זרימה חופשית בנינו לבין המקור ויוצר מערך חדש במוח המתבטא דרך תפישת עולם חדשה.

 

סגור לתגובות.