לממש את תכנית הנשמה – 31.12.2020

לכל מעבר חיים ניקח את הזיכרונות שיאפשרו לנו לממש את תוכנית הנשמה.

לשם כך אנו יורדים עם ידע, כוחות, יכולות ותכונות שיאפשרו לנו לממש את הבחירה שלנו במיטבה. אם נבחר להיות מתאגרף סומו, עלינו להיוולד לסביבה ולמשפחה שתאפשר זאת, מצוידים בגוף המתאים ובתכונות המתאימות. אם ניוולד בקוטב הצפוני לא נצטייד בביקיני ואם ניוולד במדבר לא ניקח מעיל פרווה.
אנו נולדים ל"מיפתח זיכרון" קטן בכדור הארץ, כלומר, לקיבולת זיכרון מסוימת, אותה בחרנו לפרוץ במעבר החיים הנוכחי על מנת להגדילו. הכל נמצא בתת המודע וקיימת לנו האפשרות להתחבר בזמן ובמקום כשיש צורך. דבר אינו הולך לאיבוד.
בכל מעבר חיים, אנו מתחברים לאותם זיכרונות, תכונות, לניסיון המצטבר שדרכם ניתן לפתח את היכולות, להתגבר על פחד, וליישם את מה שבחרנו ליישם. לכל מעבר חיים מקושרים עוד זיכרונות ממעברים אחרים של ניסיון מצטבר אחר,  בכדור הארץ. עלינו לקחת את הציוד ולהרגיש אותו על מנת נשתמש בו. יש צורך בזה באופן פיזי כדי שנדע שזה קיים.

ביכולתנו לבחור להתגבר על חרדות מסוימות, רק באותו עולם ששם הן התפתחו. לא ניתן להתגבר על פחד אנושי במקום שאין פחד.

בכדור הארץ שכחנו שאנו מוגנים, בטוחים ומחוברים מעצם היותנו, הכל בסדר וקורה בסדר שלו בעבורנו ולעולם לא נגדנו.

הזיכרון הנשמתי מופעל בכדור הארץ דרך אנשים, ריחות, צלילים, צבעים, אירועים וכן הלאה. אנו זוכרים במודע רק כשמשהו מעורר את הזיכרון. זה יכול להיות צליל, מנגינה, שיר, המזכירים לנו אירוע, יכולת, כישרון. זה יכול להיות ריח המעורר זיכרון מגלגולים קודמים, אדם שפגשנו יכול להזכיר לנו נשמה אבודה שלא פגשנו מזמן וכדומה.
המפגש עם החיים עצמם הוא זה שמעורר את הזיכרון, הידע, הניסיון המצטבר, היכולות.
בבחירה להיות מתאבק סומו למשל, גם אם בחרנו בכל התכונות שיאפשרו לעשות זאת, עלינו להיפגש בפועל עם הסביבה, החינוך, התרבות על מנת לממש את הבחירה. כך גם לגבי חרדות, חששות וכדומה, חייב להיות משהו בסביבה שיעורר אותם. הזיכרון כאמור מופעל על פי ודרך הסביבה והאנשים.

בכל מעבר חיים אנו אוספים בדרך כלל מה שאנו זקוקים לו ונולדים לסביבה שתאפשר לנו מימוש הבחירה. מעבר החיים הנוכחי הוא גלגול של שלום והשלמה לכל הגלגולים האנושיים, הוא איננו ספציפי רק לחיים הנוכחיים, הוא גלגול השלמה לכל גלגולי החיים בכדור הארץ.
כלומר, אם וכאשר אנו אוספים את החוטים של הידע והניסיון המצטבר מכל מעברי החיים שלנו במוח האנושי, בהכרה המודעת פיזית, רגשית, מנטלית ורוחנית, אנו מסיימים את מעגל התוכנה הישנה ואין לנו יותר צורך בה.
מיצינו, סגרנו קצוות, הכרנו בזה שמיצינו, הכרנו בכך שאנו יכולים להרפות במה שאנו מחזיקים, הכרנו בכך שאנו נשמה מוארת, מוגנת שכל מה שבא לפיתחה בא לפתחה. הכרה פיזית, רגשית, מנטלית ורוחנית = שינוי.

אלו הנולדים בתקופה זו נולדים ל"מיפתח זיכרון” משתנה, עדיין נמצאים בתהליך השינוי ועליהם לעבור את תהליך על מנת יחול שינוי, להתחבר לאבסורד שנראה מ"מיפתח זיכרון” גדול. הישויות המדריכות מאפשרות את השלמת המעגל שלנו בכך שפותחות לנו את הדלת ל"מיפתח זיכרון” גדול יותר דרכו נוכל להיכנס, לא נוכל לעשות זאת לבד.

למשל, אחד התקשורים האישיים לגלגולים הרלוונטיים נועד על מנת להזכיר לכולנו להתחבר בהכרה המודעת לכך שהגענו לכדור הארץ עם ציוד מסוים, עם ניסיון מצטבר, עם איכויות מיטביות  שכולם עומדים לרשותנו.

אנו נמצאים בכדור הארץ בנדנדת העליונות והנחיתות, בתפישה הישנה וחווים את הפער בין מה שאנו רוצים לבין מה שקורה בשטח. כאשר אנו מפתחים מודעות למהותנו הנשמתית ולתפקידנו בכדור הארץ ומבינים שזו היצירה שלנו, אנו משתחררים מהתפישה הישנה, מנדנדת "הטוב והרע" וחיינו משתנים בהתאם.

סגור לתגובות.