מהו מוות, מה מרגישים כשמתים, האם קיים משהו אחרי המוות…

הבה נסיר מן המוות את זרותו, הבה נדע אותו ונתרגל אליו. מישל דה מונטן שהיה כותב מסות ופילוסוף צרפתי יהודי.

מהו מוות? מה מרגישים כשמתים? האם קיים משהו אחרי המוות? האם הנשמה ממשיכה את מסעה או קורסת עם הגוף בעת המוות?… עוד ועוד שאלות מסוג זה מטרידות אותנו כבני האנוש בקשר לנושא טעון זה. רק דבר אחד וודאי בחיים – איש אינו חי בגוף פיזי לנצח.

אך האם המוות הוא סופה של המודעות? סוף הקיום? או שמא זו רק נקודת מעבר לקיום מסוג אחר?  אנו גדלים בתרבות הפוחדת מן המוות, מחביאה ומסתירה, מדחיקה ומתכחשת לדרך ההתמודדות אתו.

פחד המוות שלנו הוא מקור לחרדות ולתסכולים, כי איננו זוכרים את מה שאנו יודעים בתת מודע, שהנשמה, הנותנת חיים לגוף ומגשימה עצמה דרכו, נצחית, אנרגיה שלעולם אינה מתכלה, רק מחליפה צורות, ”תלבושות“. אי הזיכרון של מהותנו גורם לנו לחפש כל הזמן יציבות וביטחון, כמו גם אי שימת לב, בלשון המעטה, לעובדה שהדברים נמצאים כל הזמן בתהליך של מעברים ושינוי.

הידע המוצג בספרי מוות לא סוף החיים מורכב ומבוסס על תקשורים – מידע שהתקבל מהמדריכים הרוחניים, מחברים שעברו מן העולם שלנו ועוד. ספר זה עוסק בנושא ”החיים שאחרי החיים“ ובתפיסת המעבר מכדור הארץ. בפרקים השונים שבספר תהיה חשיפה לנושאים כמו:
מה קורה לנשמה לאחר יציאתה מן הגוף עם תום משימתה לעבר ממדים אחרים; מה תפקידם של המדריכים בתהליך ליווי הנשמה לכדור הארץ וממנו, של יקירים וחברים שכבר עברו מכדור הארץ ובאים לקבל את פנינו וכיצד משחררים ומסייעים לנפטר לעבור בין העולמות באופן מיטבי.
נלמד על מועדי מוות, תחנות מעבר; הדרך שבה ניתן ליצור קשר עם נשמות הנפטרים, וכיצד נוכל, אנו, לסייע למעבר קל יותר שלהם מכדור הארץ. עוד ניווכח שהקושי בפרידה איננו רק של הנשארים, אלא גם של אלו העוזבים אותנו.

מטרות הספר: המטרה המרכזית היא לסייע לראות ולהכיר בכך, בעודנו בחיים, שהחיים ממשיכים אחרי המוות, כך שנוכל להפנים ידיעה זו, להבין את טיבה ואת משמעותה ולחיות את חיינו מתוך הבנת הזמניות, משוחררים מפחד המוות, כמו גם לצאת למסענו, בבוא הזמן, באופן קל ומכיל יותר, עם מודעות ותודעה מפותחות להמשך דרכנו, כך שנפיק מן החיים בכדור הארץ את המירב.

המידע על נושא זה התקבל ומתקבל ממספר מקורות: * תקשורי מדריכים שקיבלתי ויוצגו בפניכם. * שיחות מתוקשרות עם חברים שהלכו לעולמם ופתחו בפניי עולם מופלא הקשור בתהליך הניתוק מן הגוף והתחברות לעולם אחר, שחלקן יובא בהמשך. * מפגש עם אנשים שחוו ”מוות קליני“ – אנשים שהיו על סף מוות וחזרו לכדור הארץ. * מחקרים מדעיים ואנשים על ערש דווי. * היכרות מעמיקה עם מידע בנושא בתרבויות השונות – מזרח ומערב. הספר מלווה בשיחות מעמיקות, שיתוף קבוצתי, תרגילים מגוונים והתנסויות בדרכי תקשור ותקשורת .

ד“ר סטפן קוביי – סופר, מחנך, איש עסקים ומרצה אמריקאי אמר בתרגום חופשי: איננו ישויות אנושיות במסע רוחני, אנו ישויות רוחניות במסע אנושי". מכאן שעלינו להתחבר ולהפנים את הרעיון שכולנו קורצנו מהנצח, שאנו מהווים חלק אינטגרלי מהאחדות, ניצוץ אלוה ממעל בתלבושת אנושית, נשמות שמתקיימות הן בעולם רוחני והן בעולם החומר בו זמנית, אישיויות חומריות בעלות גוף ומוח.

מתוך המבוא לספר מוות לא סוף החיים מאת דורית יעקובי.

סגור לתגובות.