הקשר של הישויות המדריכות למודרכים

בחרתי הפעם להביא תקשור המופיע בספרי השני "ישויות מדריכות – מציאות או דמיון" שיצא לאור לקראת ראש השנה.

התקשור הועבר על ידי תמורה, אחת הישויות המדריכות המלמדות והמופלאות. בעולמנו היינו מכנים את עיסוקה פסיכולוגית העוסקת בהתמרת אנרגיות, המסבירה את הקשר של הישויות המדריכות למודרכים:

תמורה: "שלום רב לכם, תמורה כאן.

הפעם ברצוני לדבר על העברת וקליטת הידע הנוגעת גם לסגנונו האישי של המדריך/ים המעביר/ים אותו. לא כל מדריך יכול להתחבר עם כל מודרך, כשהסגנון של האחד בגוף פיזי, עומד למשל בהתנגדות לסגנון של המדריך שאיננו בגוף פיזי.

נתנו לכם תיאורים שיאפשרו לכם אולי לגעת בדרך בה הדברים מעצבבים מהמישור השקוף למישור האטום = מן המישור הדליל למישור הדחוס שבכם, שמחוצה לכם, אך עדיין לא נגענו בקשר מבחינת הישות המדריכה.

הדרך שלי כמעבירת ידע, היא ליצור ספיראלה של אור שמתחברת אל לבם של המתקשרים ואלו שאין זו דרכם, יתקשו להכיל אותי ולהעביר את המידע, מפני שישנם כאלה בגוף פיזי שמתנגדים לנגיעה, לכניסה, ללב שלהם, ואין מדובר על כניסה מבחינת פלישה, אלא על כניסה במובן של חיבור אינטימי, של זרימה משותפת לצורך העניין.

ברצוננו היה להראותכם כיצד יכולים אתם לקבל מידע מורחב ממה שדורית אוהבת לכנות 'חור מנעול' – מהאתרי לאנושי.

אולי אדגיש את ההבדלים בין מידע מצומצם למידע מורחב כשברור ומובן לכם כבר מזמן שהמידע עובר תמיד דרך מהותכם, מפני שתפקידו להזין ולהעשיר אתכם, קודם לכל דבר אחר ומתוך כך להזין ולהעשיר את כל הסובב.

כלומר, קודם נוצרת אלכימיה בינינו לבניכם ואתם תמיד שותפים למידע משום שהקשר שלכם למדריכים שלכם הוא קשר רב רבדי, בלשון המעטה. השתקפותכם האנרגטית מצויה יחד עמם, כלומר, חלק אחר שלכם מחובר לקבוצת המדריכים, למדריך או למדריכה, לא משנה, כך שבוודאי שהמידע הוא מידע משותף, משתתף ומשותף. שלא לדבר על כך שהמהות הבסיסית היא אחת ומעולם לא נפרדה.

כל עולם ההפרדות הוא עולם אשלייתי מבחינת נקודת המקור. מנקודת מבטנו כולנו, שאנו מהווים השתקפויות לרגע, זו האמת ולכן נקודת החיבור עם המדריכים היא חיבור למקור, היא אדירה, היא עצומה, היא  משמעותית ואיננה נטולת מהותכם, אלא מהותכם האינדיבידואלית מחוברת עם מהות המדריכים, כך שהידע שמועבר, כשזה מתאפשר מבחינת הרשות האנושית, הוא ידע משותף, משולב, רחב יריעה, אך תמיד, תמיד סובייקטיבי, גם אם הסובייקטיביות היא יקומית או ממקור יקומי. אזכיר רק שסובייקטיביות קיומית ויקומית תמיד מתקיימת. גם כשהיא רחבה ומקיפה היא נובעת מנקודת המבט של מעביריה, חכמים ככול שיהיו.

תהליך התקשור, כפי שנאמר פעמים רבות, הוא תהליך של אלכימיה. כך מתאפשרת העברת מידע רב רובדית, מקושרת למקור, לתמצית ולכל מה שמושלך ממנה בעת ובעונה אחת. כאן ברצותנו היה להראות כיצד קיימת מערכת יחסי גומלין מתמדת בין הכל להכול, ולהדגיש שתשומת הלב שלכם למערכת זו, אצל כל אחד ואחד מכם בנפרד ובכלל, יכולה להרחיב מידע, להרחיב ראייה, להרחיב, להעמיק קליטה.

נקודה חשובה להסתכלות, כיצד פועלת הרוח בגוף פיזי, במיוחד בגוף פיזי בכדור הארץ. הרוח מזרימה, או נכון יותר לומר, מעצבבת את הידע אל הגוף. הגוף קולט ומחרה אחרי הרוח, בין ש'בדרך הגוף' ובין ש'בדרך הרוח', כשהכוונה כאן, כמטאפורה לגוף כתוכנת האנוש, לתבניות, אמונות, דעות, קביעות, דפוסים, ופירושים שמחוברת לתהליכים שהטבע מייצגם, לכן 'בדרך הגוף'.

'בדרך הרוח' אומר הדבר, מצב תודעה מואר, מפותח המחובר למודעות, שמשתמש בטבע על מנת לחוות את עצמו, שתי נקודות פתיחה שונות לחלוטין המצביעות על רמת מודעות ברגע נתון של זמן. ובכן, נושבת הרוח אל תוך ההוויה הפיזית, מזינה אותה, מאפשרת את קיומה".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.