תקשור מדריכים – נוחו, שנו ותקבלו כושר

"השלום והברכה, כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור.

מבקשים אנו לברך את כולכם בתקופה מיוחדת, ייחודית במינה אצל כל אחד ואחד מכם מבחינת מעגל האנרגיה בו אתם מצויים, מעגל השינוי, מעגל השלמת מעגל.

אולי לא שמתם לתודעה האנושית שלכם לב, אך אם מדובר בהתפתחות כמטפורה של ספיראלה, הרי שכל אחד מצוי בתנועת ספיראלה הולכת וגדלה. אפשר בצורה זו לתאר את שינוי נקודת המבט, עליה ברמת התודעה והמודעות אותה אנו מכנים התפתחות, או הארה והתעוררות של תאי המוח. לא בכדי אתם קולטים יותר, לא בכדי אתם רגישים יותר, לא בכדי עולה כוח השידור שלכם: אחד מסממני השינוי. כוח השידור נקלט, מעורר וחוזר. מה שאנו חווים יום – יום, שעה- שעה = יחסי גומלין מתמידים, היענות אינסטינקטיבית ליחסי הגומלין.

הוויה של קשר ותקשורת תתחיל להיכנס להווייתכם החווייתית. זה ניכר וזה הולך וגדל ומשפיע ישירות על חייכם.

ברצוננו לומר שני דברים שיישמעו סותרים, אך כמובן שאינם כך.

  1. חלה התעוררות מאוד גדולה שמתבטאת באותה רגישות והרחבת קליטה, בשימת לב להרבה יותר דברים. התעוררות זו דורשת מההוויה הפיזית אנרגיה מאוד גדולה, ולכן לכו לישון הרבה יותר ממה שאתם ישנים ונחים ואפשרו לגוף להפיק אנרגיה של גלי אלפא בהוויה היומיומית.

עזרו לגוף הפיזי להכיל יותר אור. סיבת השיבושים שלך יקירה הוא כי שכחת לנוח. (הארה למתקשרת).

ככל שאתם טובים יותר עם הכלי שבחרתם לממש את השלמת המעגל ב"כדור לימוד", כך הכול יזרום על מי מנוחות, מפני שמדיטציה, מנוחה ושינה מאפשרות לכם הוויה של הארת המוח בפועל.

חשבו על המנוחה והשינה כאימון, חימום לפני אימון ספורט, כושר (זה נשמע אבסורד?)

נוחו, שנו ותקבלו כושר, אך בזאת העניין. (תהליך הארת והערת התאים במוח). נכון שנחיצות שעות השינה המרוכזות קטנה, זקוקים לפחות ופחות שינה, אך זקוקים ליותר מדיטציה וליותר מנוחה, חלוקה אחרת של שעות הערות. 

המצאת/יצירת, סדר יום שיאפשר איזון חדש, יצירת זמן איכות, שינה, מדיטציה דורשת שינוי בדפוסי ההרגל.

שימו לב שמי מכם שיש לו יותר זמן ממלא את הזמן על פי הדפוס הישן, קרי, על פי הרגלים ישנים.

אנו מדברים על אותנטיות, יושרה, הגינות עם עצמכם, הקשבה ומימוש הקול הפנימי. לשם כך נחוצה הרבה יותר מנוחה.

אחד המשפטים הנפוצים בעולמכם – "לך אל נמלה עצל, ראה דרכיה וחכם", מייצג תוכנה ישנה: בערבול האנרגיה בין הדחוס לדליל משתנים הצרכים/הצורך, לא עוד בורא הגוף הפיזי מציאות, אלא מחשבה. הגוף הפיזי הוא המוציא לאור של המחשבה. הנמלה היא דוגמה לבריאה פיזית. הפרק הזה מוצה. העידן החדש מדבר על שכלוף (שכלול וחילוף), על שינוי. עם השתנות מיפתח הזיכרון מתחיל הקוסם שבכם לעשות את להטוטיו, האמון הפנימי שיודע, האינטואיציה הקולטת, היכולת להישאר שלו ורגוע בתוך מציאות "מטורפת" וכד'.

ביקשנו להדגיש את צורך השעה כעת, ואנו מייעצים לכם להשתמש בקונוס האנרגיה שמיפתחו אל היקום, שמרכזו במרכז הכובד הישן (השאקרה השנייה).

שוב מדברים אנו על כלי עזר, וזהו כלי עזר, (בלשון המעטה), עוצמתי ביותר.

לעתה, עד הפעם הבאה, אור ואהבה, שלום ושלווה, היו ברוכים".

המדריכים מעבירים בזאת מסר מאוד, מאוד חשוב, שהשינויים האנרגטיים דורשים מהגוף הפיזי המון אנרגיה וכוח, שדברים יוצאים ממסלולם באיזור הנוחות מפני שמדובר בשינוי תודעתי ההולך ומתעצם, דבר היכול להתבטא בשיבושים בחיי היומיום. השיבוש פועל על המוח, שיווי המשקל, בשכחה, בפיזור דעת, בעודף או חוסר אנרגיה ועוד. הכל ביטויים של שינויים הפועלים עלינו גם מבלי שאני רואים מה. 

אהבה לעצמנו בשעה זו אמורה להתבטא בהרבה יותר מנוחה, בלקיחת יותר פסקי זמן בתוך היום.  לאו דווקא על שינה בלילה, שיכולה להיות יותר קצרה מהשינה שאנחנו רגילים לישון. אנחנו אמורים לקחת לעצמנו פסקי זמן בתוך היום כדי למלא מצברים. זה משנה את סדר העדיפות שלנו במשך היום. זה יכולה להיות מדיטציה, אנחנו יכולים לשבת עם רגליים למעלה ולקרוא. משהו שנותן מקום לשקט לחלחל פנימה.
כשאנחנו בריצה אנחנו לא בהקשבה.

סגור לתגובות.