לכל אחד דפוס חירות אישי

תקשור מדריכים; דפוס החרות

"לכל אחד דפוס חירות אישי, ומה פירוש? פירוש של דפוס זה: הרשות להיות אתם, או שמא נאמר, הרשות 'להיות אנחנו'. שכן, גם לנו יש דפוס חירות אישי. זו הדרך המאוד ייחודית, המנגינה המאוד פרטית של כל נשמה ונשמה באשר היא, המאפשרת את ביטוי הייחוד.

מבקשים אנו להדגיש את המנגינה הייחודית הפרטית, שהיא אומנם חלק מאינספור מנגינות ובכל זאת פרטית. החיבור לקצב הזה, למנגינה הזאת, לתדר הזה מאפשר ביטוי אותנטי, ייחודי, חופשי, ובעצם ניתן לומר אפילו שמאפשר קיצור דרך, ולמה הכוונה?

לאורך הדרך האנושית נתפסים הרבה פעמים בדעות, בקביעות רווחות, על הדרך בה יש להתנהל, להתנהג, להגיב, וכיוצא באלה. דפוסים אלה, בהיעדר זיכרון מודע ב"כדור לימוד", מטשטשים את המנגינה הייחודית האישית, את הרשות להיות "אני" במלוא, לזרוח אל העולם מתוך ידיעה ברורה, שכל אחד הוא חלק מהכלל והכלל הוא חלק ממנו בדיוק באותה מידה, וכי המנגינה האישית שלו, (ובמכוון משתמשים אנו בדוגמה זו), היא חלק מסימפוניה אדירה, מנגינות, מנגינות, שכל אחד שר במלוא גרונו מעצם היותו וביחד נוצרת סימפוניה, "אחדות ניגודים הרמוניה שלמה".

יחד עם זאת, מסמל דפוס החירות האישי את "אחדות הניגודים ההרמוניה השלמה" האישית של כל אחד ואחד, בתוך וכחלק מהכלל ואין סתירה. דפוס החירות האישי הוא סמן ימני".


כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי.

סגור לתגובות.